Categories: مجله

ساخت بازی اساسین کرید اینفینیتی توسط یوبیسافت تایید شد

تایید رسمی یوبیسافت مبنی بر ساخت بازی اساسین کرید اینفینیتی

با آخرین اخبار درمورد بازی اساسین کرید اینفینیتی همراه ما باشید. گفته می شود این پروژه با نام رمز Infinity دارای چندین تنظیمات در یک بازی واحد است که برنامه های آن با گذشت زمان گسترش می یابد.

بر اساس گزارشی که متعاقباً توسط ناشر تأیید شد ، Ubisoft در حال توسعه است که به نظر بلند پروازانه ترین عنوان Assassin’s Creed تاکنون است ، عنوانی که اساساً “یک پلتفرم عظیم آنلاین است که با گذشت زمان تکامل می یابد”.

طبق گفته منابع بلومبرگ ، این بازی با نام Assassin’s Creed Infinity شناخته می شود.

در این گزارش آمده است که Infinity ، دارای چندین تنظیمات و “فضای گسترش” در ماه ها و سال های پس از عرضه خواهد بود. در این گزارش آمده است که بازی های موجود در پلتفرم Infinity می توانند متفاوت به نظر برسند ، اما هر یک به نوعی به هم متصل خواهند شد.

تاریخ انتشار بازی Assassin’s Creed Infinity

خبرنگار جیسون شریر گفت که Infinity به زودی تا سال 2024 منتشر نخواهد شد. وی همچنین اشاره کرد که ممکن است Ubisoft اصلاً این بازی را منتشر نکند.

چندین بازی در یک بسته برای Ubisoft و سری Assassin’s Creed که معمولاً از یک موقعیت تاریخی (و همچنین یک عنصر امروزی) برخوردار است ، دور از حد معمول است. برای خرید بازی ps5 کلیک کنید.

آخرین اطلاعات و اخبار در مورد بازی اساسین کرید اینفینیتی

سخنگوی Ubisoft علی رغم اینکه سالها از انتشارش فاصله داشت ، وجود این پروژه را برای بلومبرگ و همچنین در یک بیانیه رسمی تأیید کرد ، هرچند آنها در مورد جزئیات توضیح ندادند. سخنگو گفت ماموریت یوبی سافت فراتر از انتظار طرفدارانی است که خواستار برخورد منسجم تر هستند.

به نظر می رسد اساسین اینفینیتی توسط چندین تیم در Ubisoft ساخته خواهد شد ، که با توجه به نحوه کار Ubisoft جای تعجب ندارد – به عنوان مثال ، 15 استودیوی مختلف در Assassin’s Creed Valhalla همکاری کردند.

به طرز جالب توجهی ، یوبی سافت فقط زمینه ایجاد یک استودیوی توسعه در سیدنی را برای همکاری در یک IP مشخص AAA فراهم کرد.

اما در حالی که تیم های Ubisoft در مونترال و کبک از نظر تاریخی شناخته شده اند که منجر به توسعه بازی های Assassin’s Creed می شوند ، بر اساس این گزارش ، این دو بخش اکنون “یکپارچه” هستند و هر یک مدیر خلاقیت خاص خود را دارند.

بلومبرگ گزارش داد ، با این حال ، یوبی سافت کبک مسئولیت اساسین کرید infinity را به عهده خواهد گرفت.

بلومبرگ گفت: “مدت زیادی است که بین این دو استودیو رقابتی وجود دارد که به گفته اشخاصی که در این زمینه آگاه هستند ، گاهی سخت می شود ، بنابراین این تغییر ممکن است برخی از سردردها را ایجاد کند.” جهت خرید بازی ps4 کلیک کنید.

به طور رسمی ، یوبی سافت در بیانیه خود گفت که Infinity در یک ساختار متقابل استودیویی جدید بین Ubisoft Montreal و Ubisoft Quebec توسعه داده خواهد شد.

این تیم ها “آینده Assassin’s Creed را راهنمایی ، رشد ، تکامل و تعریف می کنند که شامل یک پروژه مهم آینده ای زود هنگام و با رمز رمز Assassin’s Creed Infinity است.”

Jonathan Dumont و Clint Hocking به ترتیب دو مدیر خلاق در Infinity هستند که به ترتیب بر پروژه های Ubisoft Quebec و Ubisoft Montreal نظارت دارند.

دومونت قبل از اینکه در ادیسه نقش مدیر خلاقیت را بازی کند ، به عنوان مدیر جهانی در سندیکا کار می کرد. در همین حال ، هاکینگ اخیراً به عنوان مدیر خلاق در Watch Dogs: Legion خدمت کرده است. قبل از آن ، او مدیر خلاق Splinter Cell: Chaos Theory و Far Cry 2 بود.

به جای ادامه دادن باتوم از بازی به بازی ، ما عمیقاً معتقدیم که این فرصتی است برای یکی از محبوب ترین عناوین Ubisoft به شیوه ای یکپارچه و مشترک که کمتر در استودیوها متمرکز شده و بیشتر به استعداد و رهبری متمرکز شده است ، تکامل یابد ، نه مهم نیست که در Ubisoft کجا هستند.

ناشر درباره تغییرات گفت: مهمتر از همه ، Assassin’s Creed همیشه توسط تیم های چند فرهنگی با زمینه ها و چشم اندازهای مختلف ساخته شده است که در به تصویر کشیدن شخصیت ها ، مکان ها و فرهنگ های آن تأثیر گذاشته است.

گرچه می دانیم که همیشه جای پیشرفت دارد ، ما معتقدیم که این ساختار جدید به ما امکان می دهد اطمینان حاصل کنیم که تنوع و نمایندگی در تیم های ما همچنان رشد می کند و با بازیکنان ما مطابقت دارد.

گفته می شود که Infinity به طور بالقوه سال ها تا انتشار فاصله دارد ، اما این می تواند بازی بعدی Assassin’s Creed باشد. شریر گفت Valhalla توسعه های بیشتری پیدا خواهد کرد ، و چیزهای “کوچکتر” در مورد Assassin’s Creed وجود دارد. پیشنهاد می شود جهت خرید بازی ps5 کارکرده کلیک کنید.

این بازی، یک بازی سرویس محور خواهد بود

سخنگوی Ubisoft در مورد سازماندهی مجدد گفت که هدف آن ایجاد زیرساخت های توسعه ای است که مرکز آن کمتر استودیوها و بیشتر تمرکز بر استعدادها و رهبری دارد ، مهم نیست که در Ubisoft کجا باشند.

در این گزارش همچنین ذکر شده است که همه توسعه دهندگان در Ubisoft از نحوه برخورد ناشر با گزارش های سو ءاستفاده و سوء رفتار در شرکت راضی نیستند.

این سایت گفت: برخی از مدیران متهم به رفتار ناپسند هنوز سمت های ارشد را دارند و همین امر منجر به ایجاد موج جدیدی از شکایات در مجامع داخلی Ubisoft شده است.

سخنگوی Ubisoft گفت: “هر كارمندی كه ادعایی داشته باشد و در Ubisoft باقی بماند ، پرونده اش توسط شخص ثالث به دقت بررسی شده و یا تبرئه شده یا اقدامات انضباطی مناسبی داشته است. کارکنان تحت تحقیق در صورت موافقت با ختم نتایج در تحقیقات در Ubisoft نخواهند ماند.

با استفاده از Infinity ، اگر به روشی که در این گزارش شرح داده شده تحقق یابد ، یوبی سافت ظاهراً صفحه ای را از کتابهای Fortnite و GTA Online خارج می کند.

آن بازی ها و سایر عناوین سرویس های زنده بیشتر شبیه سیستم عامل هایی هستند که با گذشت زمان رشد می کنند و تکامل می یابند ، محتوای جدیدی که به طور منظم برای بازی کردن مردم و هزینه های آنها اضافه می شود.

Ubisoft گفت: “ما امیدواریم که برای این سفر باورنکردنی به ما بپیوندید ، و ما هیجان زده هستیم که در مورد آنچه که برای Assassin’s Creed Valhalla و Assassin’s Creed Infinity در آینده قرار است بیشتر بدانیم “

جهت خرید بازی دست دوم ps4 کلیک کنید.

تغییرات و ساختار جدید

“تلاش های مشترک تولید Assassin’s Creed Infinity با مسئولیت Ubisoft Montreal’s Julien Laferrière که به عنوان تهیه کننده ارشد انتخاب شده است ، نظارت بر تولید در هر دو استودیو را برعهده دارد. Laferrière تجربه گسترده ای را  از سال 2007 در Assassin’s Creed کار کرده بود و اخیراً تهیه کننده Assassin’s Creed Valhalla نبود.

سرنخ های خلاق Assassin’s Creed Infinity نیز همکاری استودیویی خواهند داشت. جاناتان دومونت و کلینت هاکینگ به عنوان مدیرانی خلاق ، و نظارت بر تیم های متبوع خود در Ubisoft Quebec و Ubisoft Montreal ، از رهبران مشترک برخوردار خواهند بود.

قبل از اینکه مدیر خلاقیت Assassin’s Creed Odyssey شود ، دومونت قبلاً مدیر جهانی Assassin’s Creed Syndicate در Ubisoft Quebec بود.

این تغییر به این معنی است که صنعت بازی های ویدیویی نیز در حال پیشرفت هست. همه گیری و کار در خانه اساساً نحوه تولید بازی ها را تغییر داده است و به ما فرصتی می دهد تا در مورد سازمان خود تأمل کنیم.

Assassin’s Creed در دیوارهای Ubisoft Montreal متولد شد و استودیو با مهارت و خلاقیت بسیار زیاد تیم های خود قبل از اینکه Ubisoft Quebec سپس با Assassin’s Creed Syndicate و Odyssey برتری پیدا کند ، بنیان خارق العاده ای برای حق رای دادن ایجاد کرد و توانایی خود را برای هدایت حق رای دادن نشان داد. حتی بیشتر. پیشنهاد می شود جهت خرید ps5 کلیک کنید.

عمیقاً اعتقاد داریم که به جای ادامه دادن از یک بازی به بازی دیگر ، فرصتی برای یکی از محبوب ترین امتیازهای Ubisoft است که به شیوه ای یکپارچه و مشترک تر توسعه می یابد که مرکز آن کمتر استودیوها است و بیشتر به استعداد و رهبری متمرکز است. جایی که در Ubisoft هستند.

از همه مهمتر ، Assassin’s Creed همیشه توسط تیم های چند فرهنگی با زمینه ها و چشم اندازهای مختلف ساخته شده است که در به تصویر کشیدن شخصیت ها ، مکان ها و فرهنگ های آن تأثیر گذاشته است.

اگرچه می دانیم که همیشه جای پیشرفت دارد ، اما معتقدیم که این ساختار جدید به ما امکان می دهد اطمینان حاصل کنیم که تنوع و نمایندگی در تیم های ما همچنان رشد می کند و با بازیکنان مطابقت دارد.

View Comments

Recent Posts

پلیرهای Fallout 4 در سرویس پلی استیشن پلاس نمی توانند اپدیت نسل نهمی این عنوان را دریافت کنند

طرفداران، از ساخت سریال Fallout  توسط آمازون، بسیار هیجان زده شده‌اند و مجدداً به بازی‌های…

1 ساعت ago

به‌روزرسانی ۱.۴۶ گرن توریسمو 7، یک خودرو انحصاری را به بازی اضافه می کند

به‌روزرسانی جدید Gran Turismo 7  (نسخه1.46) برای PS5 و PS4 منتشر شده است، که با…

2 روز ago

Star Wars Jedi : Survivor به سرویس EA Play پیوست

یکی از برترین بازی‌های اکشن-ماجراجویی سال 2023، " Star Wars Jedi : Survivor"، از امروز…

4 روز ago

نسخه‌های فیزیکی پلی‌استیشن 5 بازی‌های رزیدنت اویل 2، 3 و 7 توسط یک خرده‌فروش رومانیایی لیست شدند

یک خرده‌فروش رومانیایی به طور مختصر نسخه‌های فیزیکی سه عنوان جدیدترین بازی‌های «رزیدنت اویل» از…

6 روز ago

بازسازی Ratchet & Clank بروزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد

بروزرسانی غیرمنتظره‌ای برای بازی Ratchet & Clank بازسازی شده توسط Insomniac در سال 2016 منتشر…

2 هفته ago

شرکت Take Two حدود 5 درصد از کارمندان خود را اخراج می کند

شرکت مادر راکستار، Take-Two اعلام کرده است که در تلاش برای صرفه‌جویی مبلغ ۱۶۵ میلیون…

2 هفته ago