در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

Assassin's Creed با تنظیماتش باید کوچکتر شود نه بزرگتر

Assassin’s Creed با تنظیماتش باید کوچکتر شود نه بزرگتر

9 اسرار پنهان Assassin's Creed Valhalla که از دست داده اید

از همان ابتدا ، هر بازی اصلی Assassin’s Creed یوبی سافت به طور معمول رشد کرده و جایگزین عنوان قبلی شده است ، با سه بازی در سه گانه prequel – Origins ، Odyssey و Valhalla – که سایر بازی ها را کوتاه می کند (به استثنای Black Flag ، که همچنان دارای یکی از بزرگترین نقشه های حق رای دادن تا به امروز است).

و اگرچه کاربران از سفرهای طولانی در صحراهای مصر، جوامع جزیره ای جنگ زده یونان باستان و مزارع انگلیس و انگلیس ساکسون لذت برده ، اما فکر می کنم زمان آن فرا رسیده است که یوبی سافت یک محیط کوچکتر برای Assassin’s Creed ایجاد کند.

یک فضای کوچکتر می تواند تجربه کلی Assassin’s Creed را متراکم کند ، که این اطمینان را می دهد که داستان های خاص بهتر درک می شوند و بازیکنان می توانند به راحتی بهترین چیزهای ارائه شده بازی را تجربه کنند.

خرید پی اس 4 دست دوم

 

برای ارائه بهتر داستان

اکنون لازم به ذکر است که فکر نمی کنم یک نقشه بزرگ ذاتاً چیز بدی باشد.

اگرچه هنوز هم با سرعت بخشیدن به داستان ادیسه (خصوصاً فصل 5 ، که می تواند به طور جدی کشیده شود) دلسردی داریم ، اما سواری با اسب خود به بالای تپه ، تماشای اقیانوس درخشان ، مشاهده یک ریز یک لکه جزیره دیگر در فاصله دور است ، و می دانید که می توانید تا آن قایقرانی کنید و بدون مواجه شدن با یک صفحه بارگیری به آن برسید.

ادیسه می خواهد شما اکتشاف کنید زیرا شخصیت شما ، کاساندرا ، می خواهد پس از همکاری در بیشتر جزیره در همان جزیره ، کاوش کند.

 

9 اسرار پنهان Assassin’s Creed Valhalla که از دست داده اید!

از بین سه بازی در سه گانه پیش درآمد ، ادیسه با استفاده از یونان برای تحقق قول ارسال بازیکن در ادیسه برای پیوستن به خانواده بیولوژیکی خود ، موفق به استفاده از بهترین نقشه بزرگ و سرسام آور خود شده است. آن خانواده همان چیزی است که شما از آن می سازید – لازم نیست خون آن را تعریف کند.

این نقشه در خدمت داستان خود است. داستان کاساندرا یک ماجراجویی است ، با برخی از داستان های جانبی عالی در اطراف نقشه گسترده پراکنده شده است.

برخوردهایی از قبیل ملاقات با Daphnae در همان ابتدای بازی و یادگیری در مورد Daughters of Artemis ، یک جامعه کاملاً زنانه که شما را درگیر تلاش های جانبی می کند که تا رسیدن به سطح نهایی بازی آخر و همچنین دویدن ادامه دارد. در طول خط تلاش خارق العاده نه جزیره ای جزایر نقره ای ، به Kyra وارد شد و عاشق آن شد.

همه اینها به فروش این مسئله کمک می کند که چرا کاساندرا مرتباً از مسیر خود منحرف می شود – که از نظر تئوری باید کاملاً خطی باشد – و مسیر او را در طی سالها طولانی می کند. کشف مفهوم خانواده یک ادیسه مادام العمر است که در محیط غول آسایی که برای پر کردن تعداد زیادی از خانواده ها برای ملاقات پر شده است ، منعکس می شود.

بعضی از آنها ناکارآمد هستند ، دیگران عاشق هستند ، اما همه آنها از طریق تصمیماتی که برای او می گیرید کاساندرا را شکل می دهند ، در نهایت منجر به ایجاد یکی از چندین خانواده احتمالی می شود که او می تواند در پایان کارزار جمع کند.

در مورد Origins و Valhalla واقعاً نمی توانید همین حرف را بزنید ، که هر دو داستان هایی دارند که از تنظیمات بزرگی که در آن اتفاق می افتد کمی رنج می برند.

Origins داستان یک پلیس و همسرش است و اینکه چگونه تلاش آنها برای انتقام اقدامات آنها را پیچانده است به طوری که آنها از قدرتمندان محافظت می کردند و به مردم خدمت نمی کردند. نقشه بزرگ است و پر از تلاشها و فعالیتهای جانبی زیادی است اما به ندرت ارتباط زیادی با این واقعیت دارد که شما به کلئوپاترا کمک می کنید تا کنترل دیگران را بدست آورد تا به نفع او باشد.

اکثر تلاش ها واقعاً می بینند که شما به مردم کمک می کنید ، و این خلاف داستان کلی است که Origins سعی در بیان آن دارد – فقط چند داستان از چگونگی اشتباه Bayek و Aya در بیشتر بازی پشتیبانی می کنند.

اما آنها غرق شده اند. تنظیمات آنقدر بزرگ است که باید پر شود از کارهایی که باید انجام شود تا از داشتن یک نقشه بزرگ و خالی جلوگیری شود.

والهالا خیلی بهتر نشده. انگلستان عظیم است و از این رو مملو از ده ها فعالیت جانبی ، مجموعه های قابل جمع آوری و داستان است که مشتی از تلاشهایی را که به روایت کلی آن گره خورده است ، غرق می کند: اینجا و اکنون زندگی به مراتب رضایت بخشی تر از تلاش برای یک زندگی پس از مرگ با شکوه است.

سرمایه گذاری در مبارزات Eivor برای جلوگیری از سرنوشت او دشوار است وقتی که او بیشتر وقت خود را در طول Valhalla صرف انجام کارهایی می کند که مربوط به آن نیست ، یا حداقل به نظر نمی رسد.

 

برای بهتر شدن گیم پلی بازی

و فراتر از فقط خدمت به داستان ، یک مشکل دیگر وجود دارد که می توانید با داشتن یک فضای عظیم مواجه شوید: آن را با کارهای زیادی پر می کنید.

من بیش از 41 ساعت را در Origins ، بیش از 142 ساعت را در ادیسه و تقریباً کمتر از 100 ساعت را در Valhalla گذرانده ام – و هنوز نزدیک به انجام تمام فعالیت های جانبی ، پیدا کردن تمام مجموعه های قابل جمع آوری و دیدار با همه شخصیت ها نیستم.

در هر یک کارهای زیادی وجود دارد که باید انجام شود زیرا یک نقشه بزرگ برای پر کردن احساس خالی بودن نیاز به کارهای زیادی دارد.

این مشکل به ویژه در Valhalla بسیار فاحش است ، که در واقع سعی می کند کاری کاملاً متفاوت برای یک بازی Assassin’s Creed انجام دهد: این همه خط داستانی و جستجوی خود را به نمادها روی نقشه گره نمی زند.

این یک تغییر شگفت انگیز است که منجر به داستان پردازی م effectiveثر و حس کشف در بازی شده است ، اما قسمت زیادی از آن به نظر می رسد در بهمن چیزهای انجام شده هدر رفته است.

و برای روشن کردن ، در مورد تلاش هایی مانند پیدا کردن Excalibur یا بلند کردن Mjolnir صحبت نمی کنم ، که شما را ملزم به پیدا کردن بسیاری از موارد پنهان در پشت برخی از تلاش های به ظاهر غیر مرتبط می کند. شما فقط می توانید با خواندن لیست دستاورد / جایزه Valhalla موفق به انجام این کار شوید.

مانند ، “تلاش” خود را برای کشف سرنوشت ویکتوس ، جادوگری که مدتها برای افراد پنهان مرده است ، انجام دهید. هیچ دلیلی وجود ندارد که حتی فکر کنیم این تلاش وجود دارد.

برای “شروع” آن ، شما باید پنج دفتر Hidden One را پیدا کنید که در سراسر انگلیس پراکنده شده اند ، یادداشت ها را در هر یک از نوشته شده توسط شخصی به نام Victus مشاهده کنید ، قطعاتی از زره های Victus را کشف کنید که به طور رمزگونه نشان می دهد سرنوشت او هنوز مشخص نیست فقط با خود فکر کنید بدون هیچ گونه درخواست بازی.

این جستجو در نهایت شما را ملزم به مشاهده جزئیات ظاهراً بی اهمیت کنده کاری شده در برج های تصادفی می کند ، کمی مثلث بندی کنید تا محل چاه پنهانی را که روی نقشه شما مشخص نشده است ، پیدا کنید ، کتاب دانش مناسب را کشف کنید تا توانایی لازم برای باز کردن یک دخمه مخفی را باز کنید ، رمز را روی یک یادداشت رمزگذاری شده شکسته و سپس مقداری لاتین ترجمه کنید.

هیچ پاداش مشخصی برای انجام هر یک از این کارها ، هیچ دستاورد یا اسلحه یا هر چیز دیگری وجود ندارد ، فراتر از لذت فقط کشف یک قطعه دیگر از داستان کلی Assassin’s Creed.

و ده ها “تلاش” بدون مارک دیگر از این قبیل در Valhalla وجود دارد که فقط با مشاهده دقیق و استدلال صحیح می توانید آنها را پیدا کنید و آنها را کامل کنید – برخی از آنها پاداش های مشخصی مانند یک کمان یا نیزه قدرتمند به شما می دهند ، اما همه آنها در درجه اول هدف از سرزنش کردن جهان و داستان گفتن است.

جامعه بازیکنانی که هنوز Valhalla را بازی می کنند ، در حال یافتن موارد جدید هستند که همیشه با هم کار می کنند تا داستان و داستان های بیشتری را به آرامی در هم بیاورند ، دقیقاً مانند The Legend of Zelda: Breath of the Wild community رهایی.

و من فکر می کنم همه اینها فوق العاده جالب است اگر این واقعیت نبود که فراموش کردن همه این داستان ها به راحتی انجام می شود زیرا نقشه Valhalla عظیم است و مبارزات اصلی 60 تا 80 ساعت طول می کشد.

این یک تعهد بسیار سرسام آور برای یک بازی تک نفره است ، به خصوص بازی Valhalla که دارای نقشه های بیشتری در بالای انگلیس است (مانند نروژ ، جایی که بازی آغاز می شود) و از طریق DLC بیشتر بدست می آید (مانند ایرلند در Wrath of the Druids).

بنابراین این یک نقشه غول پیکر نیست – این یک نقشه غول پیکر و چندین نقشه دیگر نه چندان بزرگ اما هنوز هم بسیار بزرگ است.

هنگامی که خطوط جالب جستجو ، تخم مرغهای عید پاک را تغییر می دهید (مانند اتصال به هر بازی اصلی در این سری) یا جوایز مخفی (مانند بهترین قطعه موسیقی برای بازی Assassin’s Creed از زمان خانواده Ezio) در پشت دیوار برجسته دیگری کارهای بسیار زیادی برای انجام ، بعید است که بسیاری از پخش کننده ها واقعاً آنها را ببینند.

خرید ایکس باکس وان دست دوم

 

Assassin’s Creed Valhalla vs Odyssey: کدام یک بهتر است؟

 

پیشنهاد گیم اسپات برای یوبی سافت

تمام کارهایی که Valhalla (و تا حدودی Origins) انجام می دهد بهتر است در یک محیط کوچکتر انجام شود که بازیکن بتواند برای متوقف کردن وقت بگذارد و واقعاً به دنیای اطراف خود نگاه کند.

مکان های کمتر گسترده را به عنوان تنظیمات بازی های Assassin’s Creed در آغوش می گیرد. بعلاوه ، با استفاده از نسل جدید کنسول ها ، Assassin’s Creed می تواند یک شهر کوچک یا شهری را ایجاد کند که امثال آن را ندیده ایم.

به جای یک نقشه عظیم که کل کشور را به تصویر می کشد ، Ubisoft می تواند مکانی فوق العاده دقیق در آن ایجاد کند که تمام آن قدرت Xbox Series X | S و PS5 به ایجاد برخی از سیستم های باورنکردنی درون بازی ، مانند هوش مصنوعی واکنشی تر ، عمیق تر اختصاص یابد.

سیستم مخفی کاری اجتماعی و مجموعه گسترده تری از انواع دشمن. و سپس می توانید مجموعه ای بهم ریخته از نقاط مورد علاقه را رها کنید. اگر منطقه ای به اندازه کافی کوچک باشد ، می توانید به سرنخ های مربوط به محیط زیست اعتماد کنید و به جای اینکه یک لیست چک به آنها بدهید ، باید کارهای بعدی را انجام دهد.

بهترین ماموریت ها در Valhalla فقط می تواند یک قسمت اصلی از حق رای دادن در یک محیط کوچکتر با حواس پرتی کمتر باشد.

 

سخن پایانی

جزئیات کوچکتر همان چیزی است که Origins و Valhalla را به چنین بازی های خاصی تبدیل می کند ، Ubisoft فقط به آنها فضای زیادی برای تنفس می دهد و سپس آنها را با کارهای بیش از حد دیگر تحت الشعاع قرار می دهد – معمولا چیزهایی که هیچ کاری برای پشتیبانی از روایت اصلی کمپین اصلی انجام نمی دهند.

بزرگتر می تواند معنای بهتری داشته باشد و ادیسه اثبات آن است.

اما همه بازی های Assassin’s Creed با بزرگترین بازی ای که تا به امروز دیده است ، نیازی نیست که از نسخه قبلی خود یک برابر شود. فضای کافی برای تنظیمات کوچکتر وجود دارد که به Ubisoft اجازه می دهد تا تلاش های خود را برای آزمایش کمی بیشتر با انواع داستان هایی که می خواهد تعریف کند و گیم پلی بازی را که می خواهد ارائه دهد ، پشتیبانی کند.

 

خرید کنسول بازی دست دوم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Assassin's Creed با تنظیماتش باید کوچکتر شود نه بزرگتر

Assassin’s Creed با تنظیماتش باید کوچکتر شود نه بزرگتر