در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

بازی Diablo 4: همه چیزدرمورد بازی Diablo IV [تاریخ انتشار، تریلر، آخرین اخبار

هر آنچه در مورد بازی دیابلو 4 باید بدانید: تاریخ انتشار Diablo 4، تریلرها، اخبار و …

تاریخ انتشار Diablo 4، تریلرها، اخبار و ...

سری بازی های Diablo در حال حاضر دوباره در حال تجدید حیات است. Diablo 4 برای اولین بار در Blizzcon 2019 معرفی شد و از آن زمان توسعه آن به طور پیوسته در حال پیشرفت است. Diablo 2 Resurrected ، یک بازسازی کننده بازی PC کلاسیک ، و همچنین Diablo Immortal به زودی در دستگاه های Android و iOS منتشر می شود.

حتی با وجود انتظارات زیاد ، ما از انتشار Diablo 4 بسیار هیجان زده هستیم و به لطف به روز رسانی های سه ماهه توسعه Blizzard در مورد بازی ، ما دائماً در مورد آن بیشتر اطلاعات بدست می آوریم. ادامه مطلب همراه ما در بهترین سایت فروشگاه پلی استیشن ایران باشید.

 

تریلر Diablo 4

آخرین نگاه به Diablo 4 در BlizzCon 2021 رخ داد ، زمانی که Blizzard از چهارمین کلاس شخصیت بازی رونمایی کرد: Rogue. در تریلر شخصی خود ، Rogue سریع و کشنده در برخی از کلیپ های گیم پلی کوتاه همراه با یک سینمای جامع نشان داده شده است.

Post BlizzCon 2019 ، GameInformer گیم پلی زیادی از Diablo 4 برای ما به ارمغان آورد. این فیلم که به بهترین نحو ممکن آشنا است ، بازگشت دیابلو 4 را به دنیای بازی های به شدت گوتیک و حلقه گیم پلی اعتیادآور که آن را بسیار معروف کرده است نشان می دهد.

با توجه به زمان انتشار بازی (شاید سالها) ، ممکن است همه چیز در این بازی تغییر کند. اما دیدن نیم نگاهی به مسیری که توسعه بازی در آن پیش می رود هیجان انگیز است.

در زیر می توانید ویدئوهایی از سه کلاس بازی در حال اجرا را مشاهده کنید: Barbarian ، Sorceress و سپس Druid. در کل حدود یک ساعت گیم پلی است که کاملاً چیزی است. با توجه به اینکه بازی هنوز مدتی تعطیل است ، شاید آن را جیره بندی کنید.

Diablo 4 رسماً در Blizzcon 2019 معرفی شد که در آن ما این شانس را داشتیم که هم داستان اعلانات سینمایی و هم اولین تریلر گیم پلی بازی را ببینیم.

خرید بازی ps5

 

هر دو تریلر تریلر Diablo 4:

تریلر سینمایی Diablo IV 

 

تریلر رسمی بازی Diablo IV

 

آخرین اخبار از Diablo 4

افزایش سفارشی سازی شخصیت

Blizzard منحصر به فرد بودن بازیکن را بیش از هر زمان دیگری در Diablo 4 تحت فشار قرار می دهد. Diablo 3 عملکرد خوبی در تغییر ظاهر قهرمان شما در طول زمان بر اساس تجهیزات مورد نیاز آنها انجام داد ، اما به نظر می رسد Diablo 4 از نظر سطح بعدی آن را به سطح بعدی می رساند. از بین گزینه هایی که بازیکنان می توانند سبک خود را ایجاد کنند.

در جریان به روز رسانی سه ماهه Blizzard در Diablo 4 اعلام شد ، بازیکنان قادر خواهند بود با سبک های زره ​​، خالکوبی ، آرایش ، جواهرات ، موهای صورت و موارد دیگر ظاهر منحصر به فردی برای خود ایجاد کنند.

آرنو گفت: “شما قادر خواهید بود چهره شخصیت خود ، مدل مو ، موهای صورت (ریش و ابرو) را تغییر دهید و جواهرات (سوراخ بینی یا گوشواره) ، آرایش و علائم بدن مانند خالکوبی یا رنگ بدن را اضافه کنید.” Kotelnikoff ، هنرمند اصلی شخصیت Diablo 4.

“شما همچنین می توانید ارزش رنگ پوست ، چشم ها ، مو/صورت و علائم بدن شخصیت خود را تغییر دهید. برخی از عناصر مخصوص کلاس هستند تا از زمینه های منحصر به فرد کلاسها پشتیبانی کنند ، اما بسیاری از آنها بین کلاسها به اشتراک گذاشته می شوند تا امکان ترکیب و مطابقت بیشتر فراهم شود. ”

در چیزی که تیم “صحنه لاله” می نامد ، بازیکنان همچنین می توانند شخصیت خود را با یک سیستم کمد جدید سفارشی کنند “که به شما امکان می دهد صدها جزء زره منحصر به فرد کلاس خود را در کنار پالت های رنگی سفارشی برای ایجاد کلاس ترکیب و مطابقت دهید. فانتزی که بهترین شخصیت را نشان می دهد. ”

لوئیس باریگا ، کارگردان بازی Diablo 4 گفت: “ظاهر و احساس کلاسها همیشه یکی از اجزای مخفی Diablo بوده است ، هر کلاس بلافاصله قابل تشخیص است و دارای شخصیت قوی و منحصر به فرد است.”

“Diablo IV بیش از هر زمان دیگری در بازی Diablo به بازیکنان گزینه های سفارشی سازی ارائه می دهد ، که دستیابی به آن نتیجه را چالش برانگیزتر می کند ، اما نتیجه آن ارزشش را دارد. Barbarian شما با افراد دیگر متفاوت است اما هنوز هم به طور غیرقابل انکاری شبیه یک بربر است. با هیولا ، تمرکز بر ایجاد دشمنان جدید و به روزرسانی آثار کلاسیک برگرفته از گروه وحشیانه بازی های قبلی ما بوده است ، در حالی که از فرایندها و فناوری جدید به طور کامل استفاده می کنیم. ”

خرید پلی استیشن 5 دست دوم

خرید پلی استیشن 4 دست دوم

 

شخصیت ها و چشم اندازهای دقیق Diablo 4

بلیزارد بر تعهد خود در زمینه امکان سفارشی سازی عمیق تر بصری تأکید کرد و مدیر هنری جان مولر توضیح داد که توسعه دهنده باید “موتور رندر [و] ابزارهای نویسندگی خود را به طور کامل بازسازی کند …”

“ما می خواستیم از جدیدترین ابزارها و تکنیک ها استفاده کنیم ، اما نگرانی ما این بود که به” واقع گرایی “متمایل شویم به گونه ای که آن احساس دست ساز را که برای بازی Blizzard ضروری بود ، نداشته باشیم. ما نمی خواهیم شخصیت ها به دلیل این فرایندها رویه ای یا عمومی داشته باشند. ما همچنین از نظر مواد و ظاهر شخصیت واقع گرایی را پذیرفتیم. من فکر می کنم نقطه لمسی ظاهر پیشین شگفت انگیز فیلم های Diablo III است. ”

به گفته مولر ، “بهبودهای عظیمی” در “سطح جزئیات ، سطح مواد پیچیده مانند پوست ، شبیه سازی پارچه ، مو ، خز ، فلز ، حتی تا جزئیات برجسته چشم و روده های تعریق” ایجاد شده است. ”

او سیستم شخصی سازی کاملا جدید شخصیت ها را “قوی” توصیف می کند و می افزاید: “این یک کار ترسناک از کاراکترهای فنی بود. این راه حل ها نه تنها برای یک شخصیت ، بلکه برای صدها مجموعه زرهی متشکل ، انواع مختلف بدن ، ده ها شخصیت منحصر به فرد و هنری کاملاً منحصر به فرد برای پنج کلاس مجزا (برای شروع) مناسب بود. این یک چالش کاملاً جدید برای تیم ما بود. ”

به گفته مولر ، این پیشرفت ها به این معنی است که “اکثر صحنه های کات داستان ما با استفاده از مدل های بازی در موتور ما نمایش داده می شود.” بنابراین ، در حالی که هنوز “لحظات سینمایی شگفت انگیزی از Blizzard Animation” باقی خواهد ماند ، همچنین “لحظات سینمایی ای وجود خواهد داشت که شخصیت شما را از نزدیک نشان می دهد و در موتور بازی ما ارائه شده است”.

شخصی سازی شخصیت مطمئناً در Diablo 4 بسیار جذاب به نظر می رسد و مطمئناً یک نقطه فروش بزرگ برای طرفداران معمولی یا تازه واردان خواهد بود و همچنین به کسانی که به بازی پایبند هستند دلایل زیادی برای تنظیم دقیق شخصیت خود پس از داستان ارائه می دهد. محتوا به پایان رسیده است.

قیمت ایکس باکس 360 دست دوم

 

هیولاهای جدید گروتسک

Blizzard در حال به روز شدن بیشتر در مورد به روزرسانی های توسعه Diablo 4 خود است و این امر با نمایش برخی از طرح های هیولایی درون موتور فوق العاده نشان داد. مطمئن باشید ، جانوران ، شیاطین و موجودات ماورایی که ما در Diablo 4 با آنها مبارزه خواهیم کرد ، بسیار ترسناک و بداخلاق به نظر می رسند: واقعاً هر آنچه از یک بازی Diablo می خواهید.

 

جان مولر ، مدیر هنری Diablo 4 اظهار می دارد: “[در این مرحله] این کار نمایانگر بسیار خوبی از چیزی است که وقتی بازی در دستان شماست خواهید دید.”

به این ترتیب ، ما می توانیم تصور کنیم (یا شاید واقعاً نمی توانیم ، بسته به این که ظاهر این موجودات فراتر از درک انسان خواهد بود) در دیابلو 4 در مقابل چه نوع موجوداتی قرار خواهیم گرفت. و بهترین بخش دیگر این است که به نظر می رسد جهت گیری هنری از بازی های قبلی این مجموعه الهام گرفته و از ظاهر رنگارنگ و تمیزتر Diablo 3 منحرف شده است.

 

پیشرفت ژانر

در یک کنفرانس اخیر برای نتایج مالی خود در سه ماهه اول سال 2021 (از طریق PCGamesN) ، Activision Blizzard به Diablo 4 اشاره کرد. دانیل آلگر ، مدیر عامل شرکت گفت که توسعه به خوبی در حال پیشرفت است و این شرکت احساس می کند که Diablo 4 “پیشرفت خواهد کرد” هنر ژانر اکشن-RPG ”.

 

PSN بارگذاری شود؟

ظاهراً Activision یک بازی را در پایگاه داده PlayStation Network بارگذاری کرده است. با نسخه PS4 و PS5 ، بازی 44 گیگابایت است و به گفته کاربر توییتر Justtinxrubin  ، لوگوی Diablo 4 در دارایی های توزیع وجود دارد. در حالی که این بدان معنا نیست که بازی به زودی منتشر می شود ، اما ممکن است که اگر این دقیق باشد ، به زودی به توسعه دهندگان بازی نشان می دهد که به زودی نوعی آزمایش بسته را انجام می دهند.

 

اقلام افسانه ای

با توجه به بازخورد بازیکنان ، توسعه دهندگان مشتاق هستند از موقعیتی که قدرت یک شخصیت بیش از حد به موارد افسانه ای وابسته است اجتناب کنند. برای این منظور ، برنامه فعلی این است که “بیشتر قدرت بازیکن را به شخصیت بازگردانید تا انتخاب های سازنده تأثیر بیشتری داشته باشد ، به جای اینکه بیشتر قدرت بازیکن از اقلامی که آنها مجهز شده اند” تامین شود.

در پست وبلاگ گفته است انتظار بیشتری در مورد موارد افسانه ای داشته باشید.

 

سیستم مهارت جدید

Diablo IV قرار است تغییرات بزرگی در مهارت ها و استعدادها ایجاد کند. پست وبلاگ نشان می دهد که به دلیل بازخورد جامعه ، سیستم استعدادها به “عمق بیشتری” نیاز دارد. همچنین مهارتها برچسب “بسیار ساده” داشتند زیرا “مشکلاتی را ایجاد می کرد که در آن بازیکن هیچ دلیل معنی داری برای گذراندن امتیازات مهارت خود ندارد”.

برای توضیح این نکته ، بلیزارد تصویری از درخت مهارت Sorceress به اشتراک گذاشت.

با نگاهی به درخت مهارت Sorceress ، می توانید ببینید همه شاخه ها شامل مهارت ها و ارتقاء مهارت ها هستند ، در حالی که ریشه ها دارای جلوه های قوی غیرفعال هستند.

با بالا آمدن سطح ، مهارت های بیشتری کسب خواهید کرد. این بدان معناست که شما مهارت های خود را در بخش “مهارت ها” بالای درخت صرف خواهید کرد که مهارت های جدید ، قابلیت های اضافی برای مهارت ها و بازکردن نقاط منفعل را باز می کند. شما می توانید نقاط منفعل را در قسمت Passive پایین درخت صرف کنید.

کیم در توضیح درخت مهارت می نویسد: “درخت مهارتی که در بالا مشاهده می کنید شامل بسیاری از گره های خاص است که نمونه ای از آنها را می توانید در تصاویر بالا مشاهده کنید. اگر تصور کنیم که هر گره ای در آن درخت مهارت عظیم به شیوه های مختلف بر مهارت های مختلف تأثیر می گذارد. ، مسیری که تصمیم می گیرید در پیش بگیرید افزایش قدرت زیاد و انتخاب سبک بازی را تعیین می کند. ”

نکته مهم این است که پست وبلاگ توضیح می دهد که در طول دوره بازی ، تک تک این گره های درخت مهارت را بدست نمی آورند. “ما در حال حاضر 30 تا 40 درصد از گره های پر شده برای پایان بازی را هدف گرفته ایم ، به طوری که بازیکنان می توانند شیوه های متمایز و متفاوتی برای شخصیت پردازی خود داشته باشند.”

آخرین اخبار و کامل ترین اخبار مربوط به Diablo 4

 

سیستم افسون جادوگر

تیم در حال حاضر به دنبال توانایی های منحصر به فرد مخصوص کلاس است ، درست مانند سیستم آرسنال Warrior که به آن کلاس ها اجازه می دهد بین سلاح های کشنده به راحتی تغییر کنند.

“ما همچنین در حال بررسی مکانیک کلاس منحصر به فرد برای سایر کلاس های خود هستیم. هدف اصلی ما در اینجا این است که مکانیک های منحصر به فرد مخصوص کلاس را در Diablo IV داشته باشیم.”

این پست وبلاگ ایده احتمالی برای کلاس جادوگر را تحت عنوان سیستم افسونگری برجسته می کند.

در اینجا ، جادوگر می تواند مهارتی را در یک اسلات مهارت فعال و یک اسلات ویژه Enchantment (که منحصر به جادوگر است) قرار دهد. قرار دادن یک مهارت در گزینه دوم ، مهارت را برای شما از بین می برد ، اما در عوض ، به شما یک قدرت پاداش منحصر به فرد می دهد.

کیم این سیستم را با استفاده از مهارت Meteor توضیح می دهد. “شهاب سنگ به شما این امکان را می دهد که یک تکه سنگ آتشین را از آسمان صدا کنید. اگر بخواهید آن را به عنوان یک افسون قرار دهید ، نمی توانید شهاب سنگ های خود را کنترل کنید ، اما آنها به طور دوره ای به دشمنان می افتند.” آن را در عمل در اینجا بررسی کنید.

تیم همچنین در حال بررسی مکانیک کلاس مخصوص گروه Druid است و بدون شک با گذشت زمان در مورد آن خواهیم شنید.

 

پایان پیشرفت بازی

بازی پایانی در دیابلو همیشه بازی واقعی است و جزئیات کوچکی در مورد نحوه عملکرد پیشرفت به اشتراک گذاشته شده است ، البته نه به صورت پنهان.

“این ویژگی مهم کمی بیشتر طول می کشد (در وبلاگ بعدی نخواهد بود) ، اما ما می خواستیم در اینجا به آن اشاره کنیم زیرا منبع مهم دیگر قدرت از کلاس شما خواهد بود.”

این سیستم جدید هرچه که مورد تمسخر قرار گیرد ، پست توضیح می دهد که قصد دارد عمق و قابلیت پخش بیشتری نسبت به سیستم Paragon از Diablo 3 ارائه دهد.

قیمت ps3 دست دوم

 

به روز رسانی سه ماهه – ژوئن 2020

در غیاب BlizzCon 2020 ، Blizzard یک به روزرسانی فصلی جدید برای Diablo 4 ارسال کرده است که در آن نحوه پیشرفت بازی و جزئیات جدیدی شرح داده شده است.

اولین و مهمترین نکته ای که توسط مدیر بازی لوئیس باریگا از این پست دریافت می شود این است که ، علیرغم کار خانگی که به دلیل همه گیری کروناویروس ضروری انجام شده است ، به نظر می رسد پیشرفت در Diablo 4 با سرعت خوبی پیش می رود.

تیم توسعه دهنده موفق شده است یک منطقه کامل از بازی به نام استپ های خشک را به طور کامل قابل پخش ، با کمپین ، عناصر جهان باز ، موارد ، زیر منطقه PvP ، سیاه چال ها و سینما برای یک جلسه بازی دو روزه تیمی به این بدان معنا نیست که بازی برای هر نوع آلفا یا بتا آماده است ، زیرا هنوز “کارهای زیادی در پیش است” ، اما این آزمایش بینش ها و افشاگری های جدیدی را که در زیر توضیح داده شده است ، فعال کرده است.

داستان بازی، پلت فرم ها و تاریخ انتشار بازی Diablo 4

 

داستان بازی Diablo 4

اولین افشاگری مربوط به قصه گویی بازی است که برای دیابلو 4 کمی تغییر خواهد کرد. در ابتدا ، تیم توسعه دهنده از قسمت مکالمات Diablo 3 به سمت ترکیبی از زوایای دوربین ایجاد شده توسط ابزار و طراحی کره ای حرکت می کند که باید بهبود یابد. تعاملات NPC ساده و پیچیده Diablo 4 همچنین از کات سین های بلادرنگ استفاده می کند تا حس سینمایی را در برخی از لحظات روایی مهمتر بازی و همچنین انتقال بی وقفه به گیم پلی تحت کنترل بازیکنان ایجاد کند.

خرید ایکس باکس وان دست دوم

 

رویکرد جدید جهان باز

همچنین رویکرد جدید جهان باز این مجموعه به Sanctuary در بحث است که در آن بازیکنان از کمپین اصلی داستان عبور می کنند و در عین حال به محتوای جانبی مانند ماموریت ها ، رویدادها ، کاردستی و PvPing نیز سرگرم می شوند.

در نتیجه بازی های آزمایشی ، تیم توانست ببیند که به طور متوسط ​​چند ساعت طول می کشد تا محتوای اصلی کمپین در استپ های خشک تکمیل شود ، هرچند کسانی که فقط بر داستان تمرکز می کردند در کمتر از نصف زمان متوسط ​​”. با این حال ، این بازیکنان توانستند بعداً به محتوای جانبی بپردازند و تصمیم گرفته شد که آزادی بازی به بازیکنان با سرعت دلخواه خود ، بازی و بازی مجدد در مبارزات را لذت بخش تر کند.

از دیگر جنبه های مهم سیستم جهان باز که اشاره شد می توان به اردوگاه ها و کوه ها اشاره کرد. اردوگاه ها مکان هایی در بازی هستند که توسط دشمنان تحت کنترل قرار می گیرند ، اما هنگامی که آنها پاک شوند ، به پناهگاه های امن بازیکن تبدیل می شوند که دارای NPC ها و یک نقطه راه است. هر اردو دارای یک داستان پشتی خواهد بود – نمونه های ذکر شده شامل نفرین و روحیه است – اما بسیاری از داستان گویی بصری خواهد بود و پیدا کردن اردوگاه ها نیاز به اکتشاف دارد ، زیرا تلاش اصلی به صراحت بازیکنان را به آنها راهنمایی نمی کند.

مونت ها در حین انجام بازی نیز یافت می شوند و به بازیکنان کمک می کند تا سریعتر در دنیای باز حرکت کنند. در حالی که کارهای بیشتری برای انجام آنها وجود دارد ، در حال حاضر امکان سفارشی کردن سوارها وجود دارد و به نظر می رسد سوار شدن بر روی آنها در هنگام مبارزه نیز امکان پذیر است ، زیرا پست توضیح می دهد که تنظیمات دقیق باید انجام شود زیرا در حال حاضر بسیار آسان است “برای پرتاب شدن توسط یک پرتابه دشمن تصادفی”.

 

بخش چند نفره بازی

وقتی صحبت از چندنفره به میان می آید ، تیم توسعه دهنده سعی می کند اطمینان حاصل کند که شامل عناصر مشترک جهان باز ، بازی را شبیه یک MMO نمی کند. به گفته Barriga “بازی دیگر مانند دیابلو متوقف می شود و وقتی جهان را زیاد یا زیاد ببینید ، خطر جهان کمتر احساس می شود.” برای کنترل همه چیز ، سیاه چال ها و لحظات اصلی داستان همیشه فقط بازیکنان و مهمانی آنها خواهند بود. اما وقتی شهرها به مرکز اجتماعی تبدیل می شوند و بازیکنان در حال حرکت هستند ، این احتمال وجود دارد که با افراد غریبه برخورد کنند. به طور طبیعی ، شانس بیشتری برای برخورد با سایر بازیکنان در مناطقی وجود دارد که رویدادهای جهانی در آن اتفاق می افتد.

بازیکنان هرگز مجبور نخواهند شد به یک مهمانی بپیوندند ، بنابراین کسانی که ترجیح می دهند به صورت انفرادی بروند ، همچنان می توانند به رویدادی بروند و شرکت کنند. با این حال ، کسانی که مایل به همکاری هستند ، “ابزارهای جدیدی برای یافتن گروه در دسترس خواهند داشت ، چه از نظر فعالیت و چه از نظر نزدیکی در دنیای بازی”.

به گفته Barriga ، حتی در این مراحل اولیه ، بازی Diablo IV “بسیار سرگرم کننده است”. در به روزرسانی های بعدی ، نحوه پیشرفت کلاس های بازی و همچنین درختان استعداد ، موارد و موسیقی بیشتر خواهد بود.

 

تاریخ انتشار Diablo 4

در حالی که شایعه انتشار آن در سال 2021 در کنار بازی مورد انتظار Overwatch 2 وجود داشت ، بلیزارد تأیید کرد که بازی تا اوایل سال 2022 عرضه نخواهد شد.

با این حال ، در عوض ، طرفداران Diablo می توانند Diablo 2: Resurrected را که در سال جاری منتشر می شود ، در دست بگیرند. نه تنها یکی از بهترین بازی های ساخته شده تلقی می شود ، بلکه بینش بسیار خوبی را در مورد دنیای دیابلو به شما می دهد.

 

پلتفرم های Diablo 4

Diablo 4 درست مانند نسخه های قبلی خود ، از طریق برنامه Battle.net رسمی Blizzard و Playstation 5 و Xbox Series X | S برای کاربران رایانه شخصی در دسترس خواهد بود. نسخه Switch این عنوان هنوز اعلام نشده است ، بنابراین طرفداران نینتندو باید کمی بیشتر منتظر بمانند تا بدانند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بازی Diablo 4: همه چیزدرمورد بازی Diablo IV [تاریخ انتشار، تریلر، آخرین اخبار

هر آنچه در مورد بازی دیابلو 4 باید بدانید: تاریخ انتشار Diablo 4، تریلرها، اخبار و …