در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

جزئیات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد

جزئیات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد

آخرین جزئیات جدید از بازی Elden Ring

آخرین جزئیات جدید از بازی Elden Ring [شخصیت ها، ویدئو گیم پلی و…]

قابلیت فست تراول در تمام نقاط بازی قابل استفاده خواهد بود.

لور وسیع و عمیق امکان نبرد سوار بر اسب در کلاس‌های Archer و Magician

مکانیزم‌های مخفی‌کاری مشابه با Sekiro

جادوگران و کمان داران می‌توانند هنگام اسب سواری مبارزه کنند

راه ها و پایان های مختلفی در بازی قرار دارد.

خرید بازی ps5 دست دوم

 

بازی Elden Ring، یک بهمن ماه برای نسل هشتم و نهم عرضه خواهد شد.

علیرغم اینکه چقدر از Elden Ring می دانیم ، کسانی که با فهرست From Software آشنا هستند ، ایده خوبی از آنچه انتظار می رود خواهند داشت. Elden Ring یک بازی RPG اکشن فانتزی تاریک است که در دنیایی پیچیده ساخته شده است.

روایت خود را در قطعات تکه تکه ارائه می دهد ، و باعث می شود بازیکن بتواند ارتباط برقرار کند ، شکاف ها را پر کند و نتیجه گیری کند. گیم پلی آن با لذت کشف به تنش در حرکت به سوی ناشناخته ها می پردازد و مهمتر از همه ، بر احساس موفقیتی است که از غلبه بر چالش های به ظاهر غیر قابل حل ناشی می شود ، تأکید می کند.

Elden Ring دقیقاً همان بازی ای است که From Software به ایجاد آن مشهور است ، اما همچنین یک تکامل هیجان انگیز است که بهترین چیزهای قبلی را به کار می گیرد و آن را در مقیاس بسیار بزرگتری برآورد می کند ، و به طور بالقوه متوجه فانتزی Soulsborne جهان باز می شود که بسیاری از آنها طرفداران مشتاق بوده اند.

به گفته یاسوهیرو کیتائو از From Software ، این تیم قصد نداشت عنوان جهانی باز بسازد. در واقع ، From Software حتی مطمئن نیست که آیا تعریف درستی از آنچه شامل یک تجربه جهان باز است را دارد یا خیر ، بنابراین نمی توان Elden Ring را یکی نامید. هنگام تماشای گیم پلی بازی ، بی میلی برای طبقه بندی Elden Ring به عنوان آنچه که به نظر می رسد شروع به معنا می کند. به طور واضح ، این بازی بدون شک یک بازی جهان باز است .

سرزمین های بین ، جایی که Elden Ring در آن قرار دارد ، دنیایی به هم پیوسته است که اگرچه وسیع است ، اما به نظر نمی رسد فقط به خاطر فضای بزرگ جذاب باشد. وقتی نگاه می کنیم که جهان از نظر بصری چقدر متراکم است ، چنین چیزی به دست می آید.

چه از بالای صخره های تپه ای ایستاده باشید ، چه از سرزمینی پوشیده از مه غم انگیز ، چه در کوه های پوشیده از برف ، چه در شهرهای سیل زده حرکت کنید ، از نرم افزار می خواهد همیشه به سمت چیزی که در افق مورد علاقه شما است کشیده شود و امیدوار است که در این صورت ، شما ممکن است به طور تصادفی با چیزهای غیر منتظره برخورد کنید.

مانند Breath of the Wild ، توسعه دهنده روی کنجکاوی حساب می کند تا به جای ده ها نماد روی نقشه ، راهنمای شما باشد.

به طور مشابه ، چیزهایی که با آنها برخورد می کنید-یا جلوی شما قرار می گیرند-بیش از اکثر بازی های جهان باز ظاهر می شوند. در یک نسخه نمایشی گیم پلی دستی که دیدیم ، یکی از این لحظات یک اژدها بود که ناگهان به سمت پایین هجوم آورد و بازیکن را درگیر کرد.

در هر بازی دیگر سولزبورن ، نشانه های گویای مبارزه با رئیس نمایش داده می شود-نمره وحشتناک اما حماسی ارکستری همراه با نوار سلامتی ، و دروازه مه که نشان می دهد شما قطعاً به دام افتاده اید-اما این عناصر ظاهر نشدند به این فقط یک اژدهای فوق العاده عصبانی بود که به دنبال انتخاب یک جنگجو سرگردان بود.

خرید بازی کارکرده PS4

 

بازی Elden Ring، یک بهمن ماه برای نسل هشتم و نهم عرضه خواهد شد.

سیاه چاله هایی در سراسر جهان پراکنده شده اند که هنگام کاوش می توان به آنها برخورد کرد. اینها ، به شیوه کلاسیک From Software ، گاهی اوقات مسیرهای انحرافی مهلکی هستند که بازیکنان را برای غلبه بر تله ها ، دشمنانی که در گوشه های تاریک پنهان شده اند و رئیس گاه به گاه برای یافتن گنجینه دعوت می کند.

جالب اینجاست که چیزی که من دیدم یادآور یک زندان چالیس خونین بود. بسته به نظر شما در مورد Chalice Dungeons ، ممکن است چندان جذاب به نظر نرسد ، اما من به اندازه کافی این سیاه چال ها را ندیدم تا بگویم آیا هر یک از آنها از نظر طراحی سفارشی هستند یا از نظر روشی مانند بسیاری از Bloodborne تولید شده اند.

هر چیزی که از سیاه چال Soulsborne می دانید و دوست دارید در غیر این صورت وجود دارد: تیغه های ترسناک بزرگی که در محیط ها می چرخند و آماده اند که در کوچکترین اشتباه شما را به دو قسمت تقسیم کنند. هیولاهایی که هنگام بیرون آمدن از یک در بر شما حمله می کنند. و صندوق چوبی با زنجیری که به سمت بالا خم شده است. هوم

همچنین آنچه که Software از آن به عنوان “زندانهای قدیمی” یاد می کند در سراسر جهان پراکنده شده است. این نام به این معنی است که این مناطق چیزی شبیه به گیم پلی سنتی Soulsborne در محیطی محدود ارائه می دهند. The Legacy Dungeon که ما وارد آن شدیم قلعه Stormvale بود که به سبک کلاسیک سولزبورن ، یک ساختار وسیع قرون وسطایی است که بازیکنان را مجبور می کند تا دروازه های آن را زیر پا بگذارند.

با این حال ، یک چهره هوازدگی و ظاهری وحشیانه که کتابی تزئین شده به عنوان گردنبند پوشیده است و می توانید آن را در گوشه ای تاریک در نزدیکی خود ببینید ، به شما توصیه می کند که در غیر این صورت عمل کنید. دروازه های استورموال بسته است ، اما او می تواند درخواست کند که آنها برای شما باز شوند ، خطایی که در جستجوی حلقه الدن خدشه دار شده است.

در اینجا همه چیز به روشنی آشکارتر تغییر می کند: بازیکن با یک انتخاب انتخاب می شود. آنها می توانند درخواست کنند که چهره عجیب علامت بازکردن دروازه را بدهد یا به هشدار توجه کرده و مسیر برگشتی را که بسیار ایمن تر است انتخاب کنند.

ماجراجویان جسور می خواهند از دروازه جلویی عبور کنند ، اما با توجه به تیرهای فوری که در لحظه عبور Tarnished از آستانه رخ داد ، من گمان می کنم آنها متوجه خواهند شد که مسیر عقب گزینه هوشمندانه تری است. با این حال ، انتخاب یکی شما را از مسیر دیگر دور نمی کند.

در عوض ، این انتخاب به عنوان نوعی تصمیم دشواری در پرواز ارائه می شود. آیا ایده غلبه بر یک کار سیسیف برای شما زمان خوبی به نظر می رسد؟ یا آیا می خواهید روشی آسان تر ، اما همچنان چالش برانگیز داشته باشید؟

چالش های دشوار سنگ بنای بازی های From Software هستند ، اما به نظر می رسد که در Elden Ring توسعه دهنده اذعان دارد که فضای بیشتری برای کاوش ایده غلبه بر سختی به شیوه هایی که احساس رضایت را حفظ کند ، وجود دارد. به گفته Kitao ، قصد From Software هرگز ایجاد یک بازی دشوار فقط به خاطر آن نیست.

در عوض ، تیم می خواهد بازیکنان از تجربه لذت ببرند ، موانع را برطرف کنند و بازی را به پایان برسانند. این بازی ها را با حس ارزش ناشی از غلبه بر سختی ها ایجاد می کند و Elden Ring روش های جدیدی را برای این کار پیاده می کند. یکی از این موارد با اخذ مکانیک از آخرین بازی خود ، Sekiro: Shadows Die Twice است.

مانند قهرمان سکیرو ، گرگ ، Tarnished چابک است و می تواند در یک لحظه به هوا بپرد. از نظر گیم پلی ، این بدان معناست که پلتفرم سازی در حال حاضر بیشتر در تجربه بازی گنجانده شده است و بنابراین ، Stormvale Castle با در نظر گرفتن عمودی طراحی شده است.

نشان داده شده است که از پشت بام به پشت بام می پرید ، از پنجره باز می گذرد و به داخل قلعه می رود. در زمینه های سرزمین های بین ، Tarnished می تواند به مخفی کاری بپردازد ، تصمیم بگیرد که به طور کامل از جنگ دور بزند یا یک سبک بازی ترور محور را در پیش گیرد. در عین حال ، در یک نبرد مستقیم ، یک حمله سنگین جهشی موضع دشمن را در هم شکسته و آنها را آسیب پذیر می کند.

شخصیت ها در بازی Elden Ring

این تزریق چابکی علاوه بر ایجاد چشم اندازهای جدید هیجان انگیز گیم پلی در چارچوب Soulsborne ، به این معنی است که افرادی که ممکن است در ایستادگی و مبارزه با جانوران سرسخت ، شوالیه های قدرتمند یا جادوگران کشنده مطمئن نباشند ، راهی برای کنترل خود دارند.

در نبرد با دیکته کردن سرعت بیشتر راه دیگری که آنها می توانند وضعیت را به نفع خود تغییر دهند ، احضار افرادی است که اساساً برای شما مبارزه می کنند. اینها شبیه به یک شریک تعاونی عمل می کنند ، اما قدرت قطعاً کمتری دارند. احضاریه ای که دیدم به نظر نمی رسید که بتواند در مقابل یک رئیس بایستد ، اما در برابر انبوهی از دشمنان ، فشارها را برداشته و حتی جمعیت را کم کردند.

ورود به Stormvale Castle ، از جهات مختلف ، مانند یک تکه از قدم گذاشتن در دنیای Dark Souls و داشتن چنین تجربه ای در گیم پلی بود ، بنابراین به نظر می رسد که Legacy Dungeons به نظر می رسد آنها با این نام مطابقت داشته باشند.

با این حال ، چیزی که هیجان انگیز است این است که From Software گفته است که جهان از مناطق مختلف متمایزی تشکیل شده است که هریک زیبایی ، حس و حال خاص خود را دارند. در حالی که هنوز نمی دانیم این به چه معناست ، چشم انداز ورود به قسمتی از جهان که مانند چیزی از Bloodborne ، یا Demon Souls ، یا چیزی کاملاً جدید است ، فوق العاده هیجان انگیز است.

قیمت PS4 دست دوم

 

ویدئو 17 دقیقه از گیم پلی بازی Elden Ring

 

شخصیت ها در بازی

باز هم ، کیتائو گفت که Elden Ring قصد دارد حداکثر استفاده را از جهان گسترده خود داشته باشد ، بنابراین مکانهای جالب زیادی برای کشف وجود خواهد داشت. شاید مهمتر از آن ، افراد جالب زیادی نیز برای کشف وجود خواهند داشت. From Software داستان Elden Ring را به عنوان یک “درام چند شخصیتی” توصیف می کند.

در حالی که در جستجوی حلقه Elden با قهرمانان قدیمی و نیمه خداست ، The Tarnished با شخصیت های متنوعی روبرو می شود و بازی بیشتر از عناوین قبلی From Software روی آنها متمرکز است.

شخصیت ها همیشه برای روایت عناوین Soulsborne بسیار مهم بوده اند-شما فقط باید به طرفداران Solaire ، Siegmeyer ، Micolash یا Genichiro و بسیاری دیگر توجه کنید تا بدانید که آنها برای بازی های نرم افزار و افرادی که اهمیت دارند چقدر مهم هستند. آنها را بازی کنید Elden Ring قصد دارد شخصیت ها را دو برابر کند تا به این واقعیت برسد که برای بسیاری از بازی های نرم افزار داستانهایی وجود دارد که تجزیه آنها دشوار است.

با تمرکز بر شخصیت ها و درام پیرامون آنها ، روایت به شیوه ای بسیار واضح تر ترسیم می شود و یک خط پایه قوی ایجاد می کند که هرکسی می تواند از آن لذت ببرد.

این بدان معنا نیست که داستان به سادگی خواهد بود. دخالت جورج آر آر مارتین همه را تضمین می کند. نویسنده آهنگ یخ و آتش پایه و اساس اسطوره های الدن رینگ را ایجاد کرد و شخصیت ها ، رقابت ها و موارد دیگر را خلق کرد. و From Software بر اساس این پایه با نام تجاری خود در قصه گویی ساخته شده است.

به گفته کیتائو ، همه کارهای مارتین در بازی نهایی نشان داده نمی شوند ، در برخی موارد ، شخصیت هایی که او ایجاد کرده است در بازی نیستند ، اما جایگاه آنها در تاریخ جهان نشان داده شده است. این چیزی است که بدون شک به عنوان علوفه ای برای جامعه وسواسی سولزبورن به کار می رود.

خرید لوازم جانبی PS5

 

صحبت پایانی

بزرگترین برداشت ما از دموی گیم پلی کوتاه که دیدیم این است که ، بله ، Elden Ring یک بازی جهان باز است ، اما نه آن گونه که در سالهای اخیر از آن خسته شده ایم.

به نظر نمی رسد که ما در حال حرکت برای تکرار سه نوع ماموریت جانبی در بین حرکت از یک نقطه اصلی داستان تعیین شده به نقطه دیگر باشیم ، و گاهی اوقات برای جمع آوری برخی وسایل بی معنی بی اهمیت می شویم. بر اساس چیزی که دیدیم، طراحی آن ماهیتی عمدی دارد.

تمرکز بر حس ارزشمند اکتشاف و کشف و محتوایی که برای اطمینان از اینکه تجربه به طور کلی به فلسفه طراحی و روحیه کلی بازیهای From Software وفادار است ، تمرکز می کند.

خرید PS3 استوک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جزئیات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد

جزئیات جدیدی از بازی Elden Ring منتشر شد