ریمستر سه گانه GTA در چه تاریخی و برای چه کنسول هایی منتشر میشود؟ انتشار در Game Pass و PlayStation Now؟
Rockstar تاریخ انتشار ارتقاء GTA 3 ، Vice City و San Andreas را اعلام می کند و همچنین برنامه هایی برای Game Pass و PlayStation Now را اعلام کرد.
Rockstar Games اعلام کرد Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در تاریخ 11 نوامبر(20 آبان) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، Rockstar برنامههای دقیقی برای عرضههای فیزیکی دارد و ارتقاها و بهبودهای مختلف موجود در هر سه بازی GTA III، Vice City و San Andreas اشاره میکند.
با شروع تاریخ انتشار، بسته تلفیقی 60 دلاری در PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S، Nintendo Switch و PC از طریق Rockstar Games Launcher در 11 نوامبر(20 آبان) در دسترس خواهد بود. نسخه فیزیکی برای Xbox Series X|S ، ایکس باکس وان ، نینتندو سوییچ و PS4 در 7 دسامبر (16 آذر) عرضه می شوند. در مطبوعات هیچ اشاره ای به نسخه فیزیکی PS5 نشده است.
علاوه بر این ، یک نسخه مستقل از GTA: San Andreas The Definitive Edition در 11 نوامبر(20 آبان) به Game Pass می آید ، در حالی که GTA III The Definitive Edition از 7 دسامبر برای PlayStation Now در دسترس خواهد بود.
این بسته شامل نسخه های به روز شده GTA III، Vice City و San Andreas است. همانطور که فاش شد، بازی دارای “کنترل های مدرن الهام گرفته از GTA V” به همراه “پیشرفت های بصری ” از جمله ارتقاء وضوح و “وفاداری بصری بهبود یافته در سراسر جهان” خواهد بود. Rockstar تاکید کرد که با وجود ارتقاء، هر بازی “زیبایی اصلی متمایز” خود را حفظ خواهد کرد.
جزئیاتی از بهبودها و پیشرفت های گرافیکی GTA Trilogy
ویدئو تریلر GTA The Trilogy Definitive Edition
مخصوصاً برای کنترلها، بازیکنان میتوانند مشتاقانه منتظر هدفگیری و هدفگیری قفل شده و همچنین چرخهای سلاح و ایستگاه رادیویی بهروز باشند. مینی نقشه ها نیز به روز شده اند، بنابراین بازیکنان می توانند نقاط بین راه را در مکان های خاص تعیین کنند. دستاوردها و جوایز نیز به روز می شوند. پیشنهاد می شود درباره تاریخ انتشار فیفا ۲۲ بخوانید.
نسخه سوییچ از هدف گیری ژیروسکوپ پشتیبانی می کند و بازیکنان می توانند از صفحه لمسی برای بزرگنمایی دوربین، حرکت حرکتی و انتخاب از منو استفاده کنند. در همین حال، نسخه PC از Nvidia DLSS پشتیبانی میکند و ارتباط بیشتری با Rockstar Games Social Club دارد.
Rockstar همچنین اشاره کرد که هر بازی دارای یک سیستم نورپردازی “کاملاً بازسازی شده” است که سایهها، آب و هوا و بازتابهای بهتری دارد. مدلهای کاراکتر و خودرو نیز ارتقا یافتهاند، در حالی که ساختمانها، سلاحها، جادهها و فضاهای داخلی دارای بافتهایی با وضوح بالاتر هستند. در جاهای دیگر، طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر “همه شاخ و برگ های جدید، سطوح صاف تر، و افزایش فاصله کشش برای ارائه سطح جدیدی از عمق و وضوح در سراسر جهان باشند.”
Rockstar گفت: در PS5 و Xbox Series X|S، بازی ها می توانند با سرعت 4K/60FPS اجرا شوند. نسخه Definitive Edition توسط استودیویی به ظاهر جدید به نام Grove Street Games و با استفاده از موتور غیرواقعی توسعه داده شد.
آرون گاربوت، رئیس استودیو مشترک Rockstar North، نظرات خود را در مورد GTA III و میزان رشد و تکامل بازیهای Rockstar در طول سالها به اشتراک گذاشت.
“GTA III به روشن شدن رویکرد ما در ساخت بازی کمک کرد، و این چیزی است که در همه بازیهایی که میسازیم، از GTA III گرفته تا GTAV، سری Red Dead Redemption و هر چیز دیگری، به ما چسبیده است: ما روی ساختن دنیاها تمرکز کردهایم– گاربوت گفت و در مورد ساختن این دنیاها تا حد امکان باورپذیر، دقیق، جالب، متنوع و زنده. ما میخواهیم دنیایی بسازیم که احساس کنید در آن زندگی میکنید، پویا و پر از شخصیتهای دیگر. جایی که فقط یک نما نیست که در اطراف شما و برای شما زنده میشود، بلکه مکانی واقعی است که ما میتوانیم مدیریت کنیم، و داستانی که پر از داستانها، شخصیتها، رویدادها و سرگرمیها و کارهای جالب است.”
برای خرید پلی استیشن 5 دست دوم روی این متن کلیک کنید