در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

نقد و بررسی بازی Halo Infinite Multiplayer + *ویدئو*

نقد و بررسی Halo Infinite Multiplayer

بازی چند نفره Halo Infinite

همه چیز درمورد Halo Infinite Multiplayer با بررسی کامل بازی

می‌توان تمام روز را در مورد چیزهایی که Halo Infinite را تبدیل به یک تجره عالی می‌کند، اما نه لزوماً فوق‌العاده، صحبت کرد، اما، وقتی در حین بازیآن هستید، ایراداتی که این تمایز را ایجاد می‌کنند به سختی متوجه می‌شوند زیرا واقعاً سرگرم‌کننده است. تجربه بازی Halo Infinite لذت بخش است، و وقتی صحبت از یک بازی تیراندازی چند نفره آنلاین رایگان به میان می آید، چه چیز بیشتری می توانید بخواهید؟

اما، برای تکرار، Halo Infinite بدون نقص نیست. مهم‌تر از همه، سیستم پیشرفت مبتنی بر چالش آن احساس بی‌ارزشی می‌کند و جذاب‌ترین لوازم آرایشی بازی را در پشت ده‌ها ساعت بازی ناموفق نگه می‌دارد. اما 343 Industries به آنچه که بیش از همه مهم است پایبند است، زیرا Halo Infinite احساس خوبی دارد.

سلاح های گرم با یک مشت خوب شلیک می کنند و حرکات اسپارتان شما روان است. و اگرچه هر نقشه‌ای در هنگام راه‌اندازی به نظر نمی‌رسد که در تالار مشاهیر Halo به‌عنوان نقشه‌های مورد علاقه تمام دوران فرود می‌آیند، تنوعی از آن‌ها وجود دارد که به هفت نوع بازی موجود در حال حاضر این امکان را می‌دهد تا بسته به اینکه کدام نقشه به روش‌های متفاوتی بازی کنند. شما در حال بازی هستید.

شبیه به Halo 4 و Halo 5: Guardians، مبنای روایت چند نفره Halo Infinite یک برنامه آموزشی اسپارتان است. در حالی که Master Chief و UNSC Infinity به عنوان مفقود شده در عمل مشخص شده اند، و تهدید کورتانا همچنان وجود دارد، فرمانده اسپارتان آگرینا شما را در یک مرکز امن که وظیفه آموزش نسل بعدی Spartan IV ها را بر عهده دارد، رها می کند. این به شما بستگی دارد که سخت کار کنید و برای آماده شدن برای مبارزه آینده قوی تر شوید.

بازی چند نفره شبیه Halo قدیمی است، اما بهینه‌سازی شده است تا با پایگاه پخش FPS مدرن که عاشق شوترهایی است که با حرکات نرم و توانایی‌های استقرار سریع، بازی محکم خود را برجسته می‌کنند، سازگاری بیشتری داشته باشد.

Halo Infinite به ریتم سنتی جنگ‌های آتش‌سوزی سری متمایل است – این رقصی است که برای طرفداران قدیمی احساس آشنایی خواهد داشت، اما اکنون در شرایط جوی تیراندازی امروزی با سرعت طولانی‌تر زمان برای کشتن کاملاً منحصربه‌فرد به نظر می‌رسد.

اگرچه مبارزات را می توان با سلاح مناسب به سرعت خاتمه داد (یا فقط با داشتن اعداد بسیار برتر)، اکثراً به دلیل سپر قابل شارژ هر اسپارتی که نبرد را به دو بخش مجزا تقسیم می کند، این کار را انجام نمی دهند.

در حالی که محافظ هستید، می توانید خطرات بیشتری را بپذیرید و از سلاح هایی استفاده کنید که زمان طولانی تری دارند تا بازدهی فوری داشته باشند (مانند تپانچه پلاسما که می تواند برای شلیک گلوله قوی تری شارژ شود)، اما وقتی این سپر از بین رفت، آسیب پذیر می شوید و نیاز به انجام مانورهای فراری بیشتر (یا بیرون آوردن یک سلاح سریعتر مانند تفنگ تهاجمی MA40 برای پیشی گرفتن از ضربات حریف) افزایش می یابد.

اگر بتوانید به اندازه کافی دوام بیاورید، سپر شما دوباره شارژ می شود و شما را به فاز اول باز می گرداند.

به شما پیشنهاد میکنیم اگر علاقه مند به این بازی هستید مطلب راهنمای سلاح های بازی Halo Infinite چند نفره را در سایت PSIR مطالعه کنید.

از آنجایی که همه بازیکنان به این محدودیت ها گره خورده اند، دعواها معمولاً کمتر در مورد سلاحی که دارید و بیشتر در مورد نحوه استفاده از آن است. شلیک تپانچه پلاسما شارژ شده سپر حریف را سریعتر از MA40 از بین می برد، اما اگر بازیکنی با MA40 بتواند به اندازه کافی سریع از پهلو به پهلو حرکت کند و از قفل شل تپانچه پلاسما جلوگیری کند، می تواند ضربه های کافی برای شکستن آن سپر وارد کند.

اول، و MA40 به طور قابل توجهی سریعتر از اهداف بدون محافظ عبور می کند. Halo به طور مداوم یک بازی مهارتی بوده است که به بازیکنان برای مبارزه هوشمندانه و دانستن نحوه شکست دادن حریف به بهترین شکل پاداش می‌دهد، و Halo Infinite به این روند پایبند است.

تجهيزات تسليحات را تقدير مي كنند، هر تجهيزاتي به نحوي مفيد هستند و بيشتر آنها از حالتي به حالت ديگر به طرق مختلف مفيد هستند. به عنوان مثال، Repulsor که یک موج شوک می فرستد تا همه چیز را در مقابل شما به عقب براند، برای پرت کردن وسایل نقلیه از صخره ها در نبرد تیم بزرگ عالی است، اما همچنین می تواند جان شما را از یک نارنجک غافلگیرکننده در Ranked Arena نجات دهد.

خنک‌سازی‌های کوتاه، استفاده‌های محدود، و نیاز به جمع‌آوری آن‌ها باعث می‌شود که هر یک از تجهیزات به‌طور مداوم اسپم نشوند، و اطمینان حاصل شود که استفاده ماهرانه از سلاح‌های گرم جزء کلیدی متای بازی Halo باقی می‌ماند.

بهترین بازی های دونفره PS4

بهترین بازی های Xbox Series X

 

ویدئو بررسی بازی Halo Infinite چند نفره

مکانیک حرکت Halo Infinite به خوبی با سلاح گرم و تجهیزات بازی جفت می شود و بازی سریع و تهاجمی را تشویق می کند. قابلیت سر خوردن بعد از دوی سرعت به ویژه قابل توجه است، زیرا شما به اندازه کافی دور و به اندازه کافی سریع می روید تا به سرعت پیچ های تنگ را برای هر دو حمله یا دفاع بچرخانید.

هنگام پرهیز از شلیک، مبارزه به همان اندازه ضروری به نظر می رسد که درگیری یا پریدن به نظر می رسد، و زمان بندی صحیح پرش برای رفتن به یک سرسره طولانی برای چرخاندن در گوشه ای و با شلیک کردن حریف از زاویه کمتری نسبت به آنچه که انتظار داشتند، آنها را غافلگیر کنید. .

از میان مکانیک‌های تیراندازی جدید که به Halo Infinite راه پیدا می‌کنند، سیستم پینگ تنها سیستمی است که واقعاً کوتاهی می‌کند. فرمول اصلی Halo با سیستم پینگ در ذهن ساخته نشده است، و Halo Infinite نیز برای پرداختن به این واقعیت بازسازی نشده است.

پینگ به خودی خود خیلی آموزنده نیست – اگرچه خوشبختانه به هم تیمی ها می گوید که چند دشمن در یک مکان هستند، اما زمینه را هنگام پینگ کردن یک مکان روی نقشه فراهم نمی کند. این می تواند تشخیص اینکه آیا یک هم تیمی می گوید به یک نقطه بروید، از یک نقطه دفاع کنید یا به یک نقطه حمله کنید، دشوار باشد.

قرار دادن پینگ روی D-pad روی یک کنترلر نیز استفاده از مکانیک را در بحبوحه دعوا دشوار می کند. با توجه به تعداد حالت‌های مبتنی بر هدف در Halo Infinite، سیستم پینگ ایده‌ای هوشمندانه برای کمک به تیم‌ها برای هماهنگ کردن تلاش‌هایشان است. با این حال، سیستم موجود چندان مفید یا آسان برای استفاده نیست، و از آنجایی که افراد کمی از آن استفاده می کنند، بازیکنان مشروط به توجه به آن نیستند و زمانی که متحدانشان از آن استفاده می کنند تا حد زیادی آن را نادیده می گیرند.

هنگامی که آماده مبارزه هستید، چهار لیست پخش موجود در بازی چند نفره Halo Infinite وجود دارد. Boot Bootcamp مجموعه‌ای از حالت‌های 4v4 را میزبانی می‌کند، اما در یک تنظیمات PvE تنظیم شده است و به چهره‌های جدید اجازه می‌دهد قبل از غواصی در خواستگاری آنلاین، مهارت‌های خود را آزمایش کرده و بهبود بخشند.

Quick Play و Big Team Battle دو لیست پخش چندنفره آنلاین گاه به گاه Halo Infinite هستند – اولی شامل مجموعه بازی از انواع بازی 4v4 است، در حالی که دومی 12v12 است. و در نهایت، Ranked Arena تغییرات رقابتی را از آنچه در Bot Bootcamp و Quick Play یافت می‌شود، ارائه می‌کند، و شما را مجبور می‌کند در تلاش برای ارتقاء رتبه، در مقابل بازیکنانی با مهارت مشابه قرار بگیرید.

از آنجایی که بازی چند نفره Halo Infinite به صورت بتا باز راه اندازی شده است، همه حالت ها در بازی زنده نیستند. حذف، برای مثال، وجود ندارد. در زمان راه اندازی، Halo Infinite دارای هفت حالت است: کنترل کامل، انبار، Oddball، Strongholds، Capture the Flag، One Flag CTF و Slayer. به جز Slayer، همه حالت‌های Halo Infinite مبتنی بر هدف هستند، که در آن تضمین بیشترین کشتار هدف برای برنده شدن در بازی نیست.

چالش چگونگی دستیابی به این اهداف با نقشه ای که در حال بازی هستید تنظیم می کند، که بستگی به لیست پخشی دارد که در صف قرار می گیرید.

Bootcamp، Quick Play، و Ranked Arena دارای نقشه‌های کوچک‌تری هستند که اکثر آنها دارای راهروهای پیچ‌خورده هستند که اولویت را به حفظ بیش از حد از محیط اطراف خود و آماده ماندن برای بیرون آمدن در آتش‌سوزی‌های شدید دارند.

Big Team Battle روی نقشه‌های بسیار بزرگ‌تر اتفاق می‌افتد، که همگی چرخش بازیکن هوشمند را تشویق می‌کنند – یک شوت خوب هنوز مهم است، اما دانستن اینکه چگونه از نقطه A به نقطه B به بهترین نحو برسید، بسیار مهم‌تر است، زیرا می‌توانید تخم ریزی کنید. دوری طولانی از هدفی که به شما نیاز دارد.

این یک کتابخانه کاملاً جامد از نقشه ها است. چند مورد وجود دارد که هر وقت ظاهر می‌شوند من را از شدت عصبانیت ناله می‌کنند – به ویژه Highpower به دلیل اینکه Wasp در آن نقشه ناعادلانه غلبه کرده است و Behemoth زیرا طرح‌بندی باز و گنجاندن وسایل نقلیه آن برای 4v4 مناسب نیست. لیست های پخش با این حال، به طور کلی، Halo Infinite با تنوعی از عرصه های سرگرم کننده آغاز شده است.

بازار و شارژ دو مورد مورد علاقه من هستند که دارای فضاهای میانی باز برجسته برای کسانی است که به اندازه کافی شجاع برای تیراندازی هولناک هستند، در حالی که لبه های بیرونی هر دو نقشه شامل چندین سطح راهرو و اتاق برای کسانی است که به دنبال سفری طولانی تر اما معمولاً ایمن تر در اطراف نقشه هستند. تکه تکه شدن نیز واقعاً سرگرم کننده است – با نقشه Halo که دو پایه در یک دره طولانی روبروی یکدیگر قرار گرفته اند، نمی توانید اشتباه کنید.

خرید لوازم جانبی Xbox Series X|S

 

تصویر Halo Infinite Multiplayer

Halo Infinite همچنین بر روی مجموعه اسلحه های گرم این سری ساخته شده است و مجموعه ای از اسلحه های جدید را اضافه می کند تا دشمنان شما را از بین ببرد، ذوب کند، نابود کند و تا سر حد مرگ در هم بکوبد. غرور اصلی بدون تغییر باقی می‌ماند: سلاح‌های بیگانه سپرهای اسپارتی را تبخیر می‌کنند در حالی که سلاح‌های گرم انسانی در قطعات گوشتی محافظت نشده می‌شکنند.

اما این بار چند نکته لذت بخش تر وجود دارد که باید در نظر داشت. به عنوان مثال، Shock Rifle می‌تواند هدف را با یک ضربه سر از بین ببرد، اما ارسال یک پرتو به قفسه سینه اسپارتان می‌تواند باعث شود که شلیک‌های مبتنی بر الکتریسیته به سمت اهداف اضافی کشیده شوند و به دشمنان نزدیک آسیب بزنند.

شلیک های این سلاح می تواند وسایل نقلیه را نیز مختل کند و Warthogs را متوقف کند یا باعث سقوط Banshees از آسمان شود. بیشتر سلاح‌های جدید Halo Infinite به همین شکل طراحی شده‌اند و دارای افکت‌های ثانویه یا حالت‌های آتش هستند که در صورت استفاده استراتژیک، به نتایج رضایت‌بخشی منجر می‌شوند.

موارد مورد علاقه طرفداران مانند شمشیر انرژی و M41 SPNKR برمی گردند و فهرستی از 20 اسلحه گرم، دو سلاح سرد و چهار نوع نارنجک را جمع می کنند. طراحی صدای این سلاح‌ها فوق‌العاده است – حتی اگر نمی‌توانید دشمن را ببینید، می‌توانید فوراً بر اساس صدایی که می‌سازد، تشخیص دهید که از چه سلاحی استفاده می‌کند.

شلیک های شلیک شده از هر اسلحه و ظاهر هر نارنجک نیز از نظر بصری متمایز است (در مورد سلاح های انسانی کمتر است)، که به شما کمک می کند تا تشخیص دهید در صورتی که صدای بلندتر صداهای علامت تجاری سلاح دشمن شما را پنهان کند، با چه چیزی روبرو هستید.

همه اینها کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که نتایج جنگ های آتش نشانی به سمت مهارت است نه شانس. در چند ثانیه ای که یک مبارزه طول می کشد، نشانه های دیداری و شنیداری می تواند شما را با آنچه دشمنتان علیه شما استفاده می کند هماهنگ کند و به شما اطلاع دهد که چگونه می توانید برای شکست دادن آنها واکنش نشان دهید.

این یک بازی Halo بدون شانس (یا بدبختی خنده دار) نخواهد بود، و این نیز وجود دارد. من دعوا کرده ام که در آن پیروز شدم، نفس راحتی کشیدم و سپس یک زنبور نابود شده از آسمان افتاد و من را له کرد. این نوع مرگ‌های ناشی از بدبختی کمدی آن چیزی نیست که معمولاً تحمل می‌کنید، و در بیشتر موارد، بازیکن بهتر (یا فقط بازیکنی که بهتر می‌دانست چگونه از محیط استفاده کند تا جدول را به نفع خود تغییر دهد) خواهد آمد.

اما باز هم، به جز Slayer، گرفتن kill معمولا مهم ترین هدف برای یک بازی نیست. و حتی اگر Slayer تمام چیزی باشد که می خواهید، در حال حاضر شانس ندارید. در Halo Infinite در زمان راه اندازی هیچ لیست پخش مخصوص نوع بازی وجود ندارد.

در عوض، 343 Industries مجموعه ای از حالت ها و نقشه های Halo Infinite را در هر یک از چهار لیست پخش چندنفره خود قرار داده است و بسته به لیست پخشی که انتخاب می کنید، به طور تصادفی در یک حالت قرار می گیرید.

بنابراین، برای مثال، رفتن به Quick Play ممکن است شما را وارد Slayer در بازار کند، و سپس در مسابقه بعدی وارد One Flag CTF در Launch Site شوید. فراتر از وارد شدن به بازی‌های سفارشی و ساخت لیست پخش خود، در حال حاضر هیچ راهی برای انتخاب آنچه که به‌طور خاص می‌خواهید به دنبال آن باشید، وجود ندارد.

خرید لوازم جانبی Xbox One

 

تصویر گیم پلی بازی Hali Infinite چند نفره

من مطمئناً می توانم جذابیت آن را ببینم. بدون این فرمت، من به دوستانم شک دارم و من به طور مرتب حالت های زیادی را فراتر از Slayer بازی می کردم یا حتی امتحان می کردم. اما همانطور که اتفاق می‌افتد، حالت‌های Oddball، Capture the Flag، One Flag CTF، Total Control و Strongholds را بسیار دوست داریم.

این قالب لیست پخش فعلی تضمین می کند که هر بازیکن دوز سالمی از هر حالت دریافت می کند. اگر هرگز در زندگی‌تان Halo را لمس نکرده‌اید، Infinite یک بشقاب نمونه مستمر است تا به شما مزه چیزهای پیشنهادی را بچشید و به شما کمک می‌کند موارد دلخواه جدید را برای لذت بردن پیدا کنید.

هر چند این یک نقطه ضعف دارد. متوجه خواهید شد که من اشاره نکردم که من و دوستانم عاشق Stockpile شدیم. دلیلش این است که ما Stockpile را دوست نداریم. ما نمی خواهیم به بازی استوکپایل ادامه دهیم. کشیدن هر باتری روی نقشه آهسته است، زیرا بازیکنان یک باتری را چند فوت حمل می کنند، آن را به جلو پرتاب می کنند و می میرند. و سپس بازیکن بعدی تیم این روند را تکرار می کند تا باتری را کمی جلوتر حرکت دهد.

این اساساً یک نوع بسیار کندتر از Capture the Flag است، و با توجه به اینکه تیم‌ها برای پیروزی در یک راند نیاز به گرفتن پنج باتری دارند، ممکن است احساس کنید که مسابقات برای مدت طولانی ادامه دارد. Halo Infinite فقط یک بازی بهتر است زمانی که بازیکنان در حال دویدن و تیراندازی هستند، نه اینکه به آرامی با باتری های درخشان قدم بزنند و در عرض چند ثانیه به ضرب گلوله کشته شوند.

اما هیچ گزینه ای برای فیلتر کردن Stockpile وجود ندارد. ما فقط می‌توانیم به Bot Bootcamp، Quick Play و Ranked Arena پایبند باشیم، اما این راه‌حل سازنده‌ای نیست، زیرا ما همچنان می‌خواهیم حالت انحصاری دیگر Big Team Battle، Total Control را بازی کنیم. در نهایت، هیچ راهی واقعی برای دور زدن آن وجود ندارد – عدم تنظیم لیست پخش در Halo Infinite به این معنی است که شما گهگاه در حالت هایی قرار می گیرید که ممکن است نخواهید بازی کنید، که می تواند خسته کننده باشد، به خصوص اگر زمان زیادی در آن نداشته باشید.

برنامه خود را و فقط می خواهید آنچه را که می خواهید بازی کنید. یک بشقاب نمونه یک پیش غذای عالی برای یک شب است، اما در برخی مواقع فقط می خواهید با پیشخدمت تماس بگیرید تا غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید.

خرید لوازم جانبی PS5

 

نقد و بررسی بازی Halo Infinite Multiplayer

این واقعاً کمکی نمی کند که پیشرفت در بازی به طور کامل به انجام چالش های روزانه و هفتگی بستگی دارد، و چندین چالش هفتگی به بازی حالت های خاص گره خورده است. برای مثال، تکمیل چالش‌ها برای کشتن حامل پرچم دشمن تنها در صورتی انجام می‌شود که در Capture the Flag یا One Flag CTF قرار گرفته باشید.

بنابراین می‌توانید به امید اینکه در هر دو حالت مسابقه را دریافت کنید، در Quick Play صف بکشید، اما ممکن است ابتدا در مسابقات Slayer و Oddball متعدد قرار بگیرید.

از آنجایی که هیچ تضمینی وجود ندارد که در موقعیتی باشید که کسی را که پرچم شما را دزدیده است بکشید (به استثنای کمپ زدن در نقطه تخمگذاری پرچم)، یا حتی پرچم تیم شما دزدیده شود، ممکن است مجبور شوید دوباره در صف قرار بگیرید و یک بار دیگر منتظر بمانید. برای قرار گرفتن در حالتی که برای پیشرفت در پاس نبرد باید بازی کنید.

این بسیار خسته کننده است، به خصوص اگر مسابقاتی که در این مدت انجام می دهید، کمک زیادی به پیشرفت شما در بازی نمی کنند. 343 Industries حداقل یک چالش روزانه قابل تکرار را اضافه کرده است که در آن تکمیل یک مسابقه مقداری XP برای شما به ارمغان می آورد، بنابراین هیچ مسابقه ای یک شستشوی کامل نیست.

اما با توجه به اینکه این چالش روزانه فقط هر بار که آن را تکمیل می‌کنید 50XP برای شما به ارمغان می‌آورد و برای ارتقاء سطح در پاس نبرد به 1000XP نیاز دارید، پیشرفت همچنان تا حد زیادی با چالش‌های هفتگی مرتبط است که در آن پاداش‌ها از 200 تا 400XP متغیر است.

بنابراین، به همان اندازه که بازی Halo Infinite سرگرم‌کننده است – و مسلماً، خوب انجام دادن می‌تواند پاداش خودش باشد، به خصوص اگر دوستانی داشته باشید که بعد از یک مسابقه عالی به شما تبلیغاتی کنند – بازی کردن ماهرانه با اهداف و صرفاً یک هم تیمی خوب، اینطور نیست. از طریق سیستم پیشرفت پاداش داده می شود.

اگرچه پیامدهای بالقوه بزرگ‌تر این برای بررسی مناسب نیست (هیچ راهی برای تشخیص اینکه آیا چالش‌های هفتگی در نهایت بازیکنان را تحت تأثیر قرار می‌دهد تا خودخواهانه‌تر بازی کنند و پیشرفت خود را برای تضمین پیروزی دنبال کنند وجود ندارد)، عواقب فوری ارزش بحث را دارد.

همانطور که هست، کسب هر چیزی در Halo Infinite بسیار خسته کننده است، به جز از دست دادن پول واقعی و خرید سطوح پاس نبرد یا لوازم آرایشی از فروشگاه درون بازی – راه حلی به خصوص قانع کننده نیست.

با وجود این مشکلات، من مدام به این واقعیت برمی گردم که بازی Halo Infinite صرفاً سرگرم کننده است، با یا بدون آن پاداش ها. بازی چندنفره آنلاین Halo Infinite هر چیزی که در مورد Halo خوب است را می گیرد و آن را با سرعت و توانایی های بیشتر تیراندازهای امروزی تقویت می کند.

هر مکانیک و ویژگی جدید با فرمول تثبیت شده Halo مطابقت ندارد – سیستم پینگ خیلی خوب نیست، و گره زدن تمام پیشرفت های درون بازی به چالش های روزانه و هفتگی منجر به یک سیستم بی پاداش می شود.

اما طراحی صدا درست است، نقشه‌ها خوب هستند، سلاح‌ها با انرژی جنبشی لذت‌بخشی برخورد می‌کنند، و بازی مهارت‌هایی را به ارمغان می‌آورد. حتی اگر هنوز در نسخه بتای باز باشد، بازی چند نفره Halo Infinite در حال حاضر یک تیرانداز رایگان برای بازی عالی است.

 

نکات مثبت

حرکت سریع و روان است و به کسانی که می دانند چگونه در هر نقشه حرکت کنند امتیاز می دهد

طراحی صدا عالی است و بازیکنان را از آنچه در اطرافشان است آگاه می کند حتی اگر نتوانند آن را ببینند

انواع نقشه ها، سلاح ها و تجهیزات خوب است

خرید Xbox One دست دوم

 

نکات منفی

سیستم پینگ برای استفاده آسان نیست، و انتقال اطلاعات در حالت های مبتنی بر هدف را دشوار می کند.

پیشرفت در بازی کند است

خرید پلی استیشن 4 دست دوم

خرید پلی استیشن 5 دست دوم

برای مشاهده قیمت PS3 دست دوم روی این متن کلیک کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی بازی Halo Infinite Multiplayer + *ویدئو*

نقد و بررسی Halo Infinite Multiplayer