در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

بررسی بازی Marvel's Avengers در کنسول های نسل نهم

بررسی بازی Marvel’s Avengers در کنسول های نسل نهم

بازی Marvel's Avengers

بازی Marvel’s Avengers 

در مارس 2021 ، Marvel’s Avengers برای PlayStation 5 و Xbox Series X  منتشر شد. مانند بسیاری از آپدیت های نسخه های جدید پیشرفت های فنی شامل گرافیک بهبود یافته و نرخ فریم بالاتر را ارائه می دهند. نسخه PS5 همچنین مجهز به DualSense است. در کنار این پیشرفت ها ، یک شخصیت جدید – کلینت بارتون ، هاوکی اصلی – و مجموعه جدیدی از ماموریت های داستانی به آن اضافه شده است.

در این مطلب همراه ما باشید تا برداشت هایی از پیشرفت های فنی و جدیدترین محتوای انتقام جویان را تماشا کنیم.

مانند بسیاری از بازی های چند سال گذشته ، Marvel’s Avengers با بهینه سازی برای نسل فعلی ، یک ضربه فنی سریع و آسان دارد. در PS5 ، دو گزینه پیش رو دارید: عملکرد بالاتر ، سرعت 60 فریم در ثانیه با رزولوشن  4K با ارتقا پویا ، یا قفل کردن رزولوشن 4K  و پخش 30 فریم در ثانیه. بهبود بزرگتر و ملموس تر ، ناشی از افزایش نرخ فریم است.

انیمیشن روانتر با سرعت 60 فریم در ثانیه باعث می شود بازی تماشایی باشد و بازی بهتر شود. هنگامی که ربات ها را به قطعات کوچک و براق تبدیل می کنید ، دسته کمبوها با هم روان تر می شوند.  گرچه وقتی واقعاً هر دو نسخه را موشکافی کردم ، تفاوتهای جزئی را می بینم ، اما در حالت عملکرد جزئیات قابل توجهی از دست  نمی دهید.

خرید ps4 در این لینک

خرید xbox one در این لینک

تصویر بازی marvel avengers

در هر صورت ، ارتقا technical فنی باعث می شود بازی بهتر اجرا شود. صحنه هایی که در PS4 دچار مشکل و لگ می شوند در PS5 به راحتی اجرا می شوند. برخی از زمانهای بارگیری بازی که قبلاً طولانی بوده اند تقریباً به هیچ وجه یافت نمیشود. مانند صفحه انتخاب شخصیت قبل از ماموریت ، هنوز هم برای کار کردن کمی زمان لازم است ، اما زمان ورود و خروج از ماموریت ها به طور قابل توجهی بهبود یافته است.

به طور خاص در PlayStation 5 ، شما همچنین می توانید از موارد  DualSense خلاقانه کمک بگیرید. با بازی در نقش کلینت ، هنگام کشیدن و شلیک کمان ، مقدار کمی مقاومت در محرک ها خواهید داشت. کاملاً احساس ایجاد کشش در یک کمان را ایجاد نمی کند ، اما DualSense  به عنوان یک مرجع لمسی خوب عمل می کند.

 همچنین بسیاری از غوغا های کنترلر در طول بازی را افزایش می دهد ، مانند زمانی که یک گزینه را در منوی اصلی برجسته می کنید یا شروع به دویدن سریع می کنید. این بیش از حد استفاده شده است ، اما نادیده گرفتن آن آسان است.

هیچ یک از این موارد تجربه تکراری نزاع و انتقاد از Marvel’s Avengers را به شدت تغییر نمی دهد. همین مسئله را می توان در مورد Future Imperfect ، مجموعه جدیدی از ماموریت های متمرکز بر Hawkeye ، گفت. انجام مأموریت هایی که تنها بیش از یک ساعت طول می کشد تا به صورت انفرادی انجام دهید .

 انتقام جوی پر از عصبانیت و دانشمند او alter-ego یک شخص هستند و در عین حال کاملاً متفاوت از یکدیگر هستند و انتقام جویان نیز به همین ترتیب بین دو شخصیت ، گاهی اوقات کاملاً مخالف ، تقسیم می شوند.

یکی از آنها یک داستان داستانی تک نفره است که می تواند احساسی و متفکرانه باشد ، طوری تنظیم شود که شما را در کفش های قدرتمندترین قهرمانان زمین بیاورد و در عین حال مردم را با آنها سپری کند. دیگری یک بازی زنده متمرکز بر چند نفره و پر از سطوح عظیم است که در آن شما همه دشمنان را مشت می کنید ، بدون اینکه نگرانی زیادی در مورد چرایی آن داشته باشید.

هر دو طرف به روش خاص خود کار می کنند ، اما هرگز کاملا مشبک نیستند و Marvel’s Avengers را تا حدودی گیج کننده ، تصادفی بازی – اما یک بازی سرگرم کننده ، با وجود همه آشفتگی های درونی خود ، می گذارد.

بازی avengers

کمپانی داستانی تک نفره انتقام جویان مارول مانند همتای خوش برخورد هالک ، بروس بنر ، با رویکرد متفکرانه تر ، اولین تأثیرگذاری برجسته را ایجاد می کند. این مجموعه در دنیای کمیک Marvel Comics قرار دارد که در آن ابرقهرمانان انتقام جویان – کاپیتان آمریکا ، مرد آهنی ، بیوه سیاه ، هالک و ثور – مشهور و محبوب هستند. شما هنگامی که در جشن انتقام جویان به نام A-Day در سانفرانسیسکو شرکت می کنید ، بازی را به عنوان کمالا خان ، دختر جوانی که علاقه زیادی به قهرمانان دارد ، شروع می کنید.

به زودی ، کامالا در پی یک حمله تروریستی و فاجعه ای که باعث می شود انتقام جویان از هم بپاشد و ابرقدرت ها را در سراسر بخشی از مردم گسترش دهد ، در نوع خود ابرقهرمان خواهد شد. و اگرچه وقت خود را به عنوان هر یک از تیم های تیتراژ سپری خواهید کرد ، قسمت تک نفره انتقام جویان مارول واقعاً داستان کامالا است ، و به دلیل اینکه او یک قلب اخلاقی و احساسی را فراهم می کند کار می کند.

اما این یک بازی ابرقهرمانی است و این بدان معنی است که ابرشرورها وجود دارند – و آنها نیاز به مشت زدن دارند. هسته اصلی انتقام جویان مارول یک جدال اکشن RPG است ، شما در این مجموعه طیف وسیعی از شخصیت ها را بازی می کنید که ضرب و شتم هایی را به خزشهای مارول مانند Abomination ، Taskmaster و MODOK و بسیاری از مینیون های رباتیک و انسانی آنها ارائه می دهد.

شما با یکسری حرکات همراه هستید ، که شامل حملات سبک و سنگین غواصی ، حملات گسترده ، توانایی های خاص ویژه قهرمانان که دارای تایمر خنک کننده هستند و توانایی های اضافی ایجاد شده با استفاده از انرژی ذاتی ، منبعی که به طور کلی با گذشت زمان افزایش می یابد و اجازه می دهد شما می توانید برای افزایش آسیب یا دفاع فعال کنید.

Combat in Marvel’s Avengers در واقع بهم پیوستن ترکیبات و توانایی های شما بر اساس دشمنانی است که با آنها روبرو هستید ، تهدیدهای مختلفی را می طلبد که آنها را به هوا لگد بزنید تا آنها را دستکاری کنید ، سپرهای آنها را با حملات سنگین بشکنید ، یا طفره بروید و ضربات ورودی آنها را بگیرید آنها را شکست دهید.

این درگیری ها شبیه بازی های Marvel’s Spider-Man یا Batman: Arkham است ، اگرچه درگیری های Avengers Marvel چرخش های خاص خودش را می افزاید. هرچه مدت زمان بیشتری بازی کنید و هرچه حرکات بیشتری با باز کردن یک قهرمان از قفل باز شوید ، گزینه های بیشتری در یک مبارزه پیدا می کنید.

انتقام جویان دارای یک دشمن بزرگ و متنوع هستند و هرچه بیشتر وارد بازی می شوید ، بیشتر اوقات به این فکر می کنید که به جای تکیه بر خرد کردن دکمه های تصادفی ، چطور بهترین استفاده را از combos و ابرقدرت های خود برای از بین بردن بدخواهان استفاده کنید.

عکسی از بازی avengers

شما به عنوان کامالا در سفر خود برای تبدیل شدن به خانم مارول شروع می کنید ، در حالی که او برای یافتن و تجدید دیدار انتقام جویان تلاش می کند. قهرمانان برای تهدید AIM مورد نیاز هستند – یک شرکت فناوری تولید ربات های قاتل و تلاش برای زندانی کردن و “مداوا” هر کسی که توانایی های فوق بشری را به نمایش بگذارد.

طولی نکشید که شما به نوبه خود به عنوان هر یک از شخصیت ها بازی می کنید در حالی که داستان به آشفتگی احساسی انتقام جویان از شکست آنها در A-Day و پنج سالی که از آن می گذرد ، می پردازد.

نقطه قوت انتقام جویان مارول این است که در حالی که هر شخصیت از یک قالب خارج می شود – حملات نظامی ، یک گزینه گسترده ، توانایی های ویژه و انرژی ذاتی – همه آنها بسیار متفاوت از دیگر بازیها می کنند.

به عنوان مثال ، مرد آهنی بیشتر از یک تیرانداز با تیرانداز است و اگر نبردها در اطراف او بیش از حد گرم شود به راحتی پایین می آید. در همین حال ، هالک ، انرژی ذاتی خود را از طریق مقابله و دریافت خسارت به دست می آورد ، بنابراین شما انگیزه می گیرید تا مستقیم وارد جنگ شوید و تا حد ممکن سر و صدا کنید.

کمالا با استفاده از انرژی ذاتی خود باعث افزایش خسارت می شود و حرکات اضافی را باز می کند که در عقب انداختن و کنترل گروه های دشمن عالی عمل می کند ، در حالی که بیوه سیاه یک شعبده بازی است که تمرکز خود را روی خنثی سازی آسیب ها می داند. بهترین کار برای حرکت سریع در اطراف میدان جنگ است.

انتقام جویان به اندازه کافی متفاوت از یکدیگر هستند که با بازی در هرکدام از آنها می توان احساس کرد که به یک بازی جداگانه پرش می کنیم و این تنوع است که به جالب توجه نگه داشتن انتقام جویان مارول کمک می کند – مخصوصاً وقتی وارد قسمت بازی های زنده آن با تمرکز بر چند نفره می شوید.

همه این شخصیت ها به شما امکان می دهند سطوح موضوعی مختلفی را که مطابق با نقاط قوت انتقام جویان است ، کشف کنید ، اما همچنین باعث می شود داستان از هم گسیختگی بیشتری داشته باشد. در شخصیت ها تفاوت کافی وجود دارد که پرش از کمالا به هالک به مرد آهنی در طی چند سطح قدرت کمتری نسبت به حالت گمراه کننده دارد.

در مورد هر شخصیت چیزهای زیادی وجود دارد که باید بدانید و مدیریت هر یک از آنها به تمرین و تلاش نیاز دارد. اگرچه این بازی شامل آموزشهای خاص شخصیت است ، اما آنها دیر ظاهر می شوند و اختیاری هستند.

در واقع هیچ راهی زیبا برای بازی وجود ندارد که بتواند شما را با هر یک از شخصیت ها درگیر کند ، بنابراین مبارزات تک نفره به عنوان یک آموزش طولانی تر احساس می شود تا شما را برای بازی زنده آماده کند.

با این حال ، داستان جذاب است ، با انتقام جویان مارول که درگیر درگیری های خاص شخصیت می شوند و عمق بیشتری را به برداشت سینمای مارول از انتقام جویان اضافه می کنند. این موضوع عمدتا به رابطه بین کامالای پرشور و بنر بی رغبت ، که در سالهای پس از A-Day دچار افسردگی و ناامیدی شده است ، متمرکز است.

در بنر ، كامالا یك مربی ابرقهرمان پیدا می كند كه به او كمك می كند تا به لطف قدرت های جدیدش از پس كسی برآید كه درحال تبدیل شدن به اوست ، در حالی كه كامالا به او کمک می كند تا وقتی توانایی تغییر جهان را دارد ، كنار بگذارد.

رابطه بین کامالا و بنر و انعکاس پیچیده آن در شخصیت های شرور جورج تارلتون و مونیکا راپاچینی ، همان چیزی است که باعث می شود کمپین انتقام جویان مارول کارساز باشد و زمان صرف شده برای ساخت شخصیت های آن باعث می شود که آنها ارزش سرمایه گذاری را داشته باشند.

هرچند همه افراد در داستان به اندازه مساوی توجه نمی شود. درگیری Iron Man با بنر و چگونگی تأثیر آن بر Kamala  از عناصر اصلی است ، اما Black Widow ، Thor و Captain America که در جریان وقایع A-Day کشته می شود تا حد زیادی نادیده گرفته می شوند.

تصویری از بازی marvel avengers

در حالی که بسیاری از مأموریت هایی که در این بازی تک نفره بازی می کنید ، معطوف به یک قهرمان واحد یا شاید یک جفت از آنها هستند ، اما تقریباً در نیمه راه ، آنها شروع به ترکیب شدن با تلاش های پیشنهادی چند نفره انتقام جویان مارول می کنند.

اینها ماموریت هایی در اندازه های مختلف هستند که شما معمولاً با تیمی متشکل از چهار ابرقهرمان انجام می دهید ، یا توسط بازیکنان دیگر کنترل می شوند و یا با نسخه های کنترل شده AI از انتقام جویانی که در طول بازی رتبه بندی کرده اید و آنها را سفارشی سازی می کنید ، پر می کنید.

برخی از این مأموریت ها تنها برخورد در مکانهایی مانند امکانات AIM است ، جایی که شما انواع فعالیتهایی را که در سایر بازیهای زنده مشاهده می کنید انجام می دهید – مبارزه با امواج دشمنان ، دفاع از یک مکان خاص برای مدت زمان مشخص ، از بین بردن یک دسته از اشیا مانند ژنراتورهای برق و پایین آوردن شخصیت های اصلی.

در سطوح بزرگتر و گسترده تر ، مأموریت ها اغلب دارای چندین مرحله و همچنین اهداف جانبی اختیاری هستند ، مانند حل معماهای ساده برای باز کردن قفل درها یا مکان یابی و کشتن دشمن سرسخت.

به ویژه با بازی با انسان های دیگر ، می توان بین توانایی شخصیت ها و نقاط قوت و ضعف آنها هم افزایی پیدا کرد. مرد آهنی و بیوه سیاه در گره خوردن یک دشمن سخت عالی هستند در حالی که خانم مارول و هالک جمعیتی را که در اطراف آنها پر می شوند پاک می کنند. کار با هم در یک مبارزه لحظات جالب توجهی را رقم می زند .

حتی با وجود یک تیم از شخصیت های هوش مصنوعی ، جنگهای بزرگتر و سختگیرانه تریلر Avengers Marvel همانطور که شما فوق العاده قدرتهای خود را به کار می گیرید یا از یکی دیگر از قهرمانان کمک می گیرید ، بسیار هیجان انگیز است.

مشکل این است که ، در این کمپین قرار دارد و این مأموریت ها تمرکز کمتری دارند. تمام سطوح ، حتی بزرگترین ها ، کاملاً همگن هستند زیرا باید از همه شخصیت های مختلف به طور مساوی پشتیبانی کنند. این امر آنها را به کمتر از صحنه های بزرگ جنگ تبدیل می کند که با نقاط قوت خاصی بازی نمی کنند.

آنها همچنین بسیاری از کارها را برای کشتن سرعت مبارزات انجام می دهند ، و لحظات شخصیت را کاهش می دهند تا بتوانید قسمت های بزرگی از یوتا بدلندز یا جنگل شمال غربی اقیانوس آرام را بدوید ، صندوقچه ها را باز کنید و نبردهای تصادفی را انجام دهید. انتقام جویان مارول با فضاهای اجتماعی ، مغازه داران ، فروشندگان جناح ها و فعالیت های روزمره خود ، تمام ویژگی های یک بازی زنده مانند Destiny 2 یا The Division را دارد.

هنگامی که کمپین به پایان رسید ، فقط قسمت متمرکز روی چند نفره برای شما باقی می ماند که به طور مداوم ماموریت های چالش برانگیزتری را به سمت شما پرتاب می کند و آن مأموریت ها را با نیاز دنده ای تنظیم می کند.

تمام آن صندوقچه های گنجی که در سرتاسر انتقام جویان مارول باز می کنید ، وسایلی را برای یک سیستم غنیمت فراهم می کند ، که در آن شخصیت های خود را با تجهیزاتی که آمار مختلفی بر روی آن دارند ، مجهز می کنید. میانگین کلی آمار شما سطح انرژی شما را تعیین می کند ، که دارای آمار دانه ای بیشتری است که خسارت شما را از بین می برد یا جذب می کند. قدرت همچنین تعیین می کند که کدام ماموریت ها را می توانید انجام دهید و چقدر سخت هستند.

اما مانند خود هالک ، همه چیز کمی آشفته و متمرکز است. با وجود بسیاری از گزینه های عینی ، تمام سطوح نسبتاً مشابه و بسیار تکراری هستند ، و شما را به مکان های کپی شده زیادی مانند آزمایشگاه های AIM یا در همان چند قطعه بزرگ کویر یا جنگل می فرستد و هنگامی که چهار قهرمان روی یک رئیس بزرگ یا یک ربات غول پیکر ناله می کنند ، شما بسیاری از ظرافت های طفره رفتن ، پارگی و مدام در نظر گرفتن گزینه های حمله خود را از دست می دهید زیرا به سختی می توان در سردرگمی ببینید.

با استفاده از هر مرحله جدید ، قفل یک مرحله جدیدتر و دشوارتر برای پایان دادن به یک بازی چالش آور ، به شما اضافه می کند تا فعالیت های اضافی شما را نیز انجام دهد. اواخر بازی سطوح کند و در واقع فقط پنج یا شش ماموریت کوچکتر است که در کنار هم قرار گرفته اند و در عین حال مبارزات و فعالیت های بسیار سخت و متنوعی را ایجاد می کنند ، خصوصاً در شرایط سخت.

جنگ با هم تیمی های انسانی خصوصاً می تواند زمان بسیار خوبی باشد. در کل هوش مصنوعی به اندازه کافی خوب است .

نکات مثبت:

مبارزات عمق زیادی دارند ، به خصوص وقتی قفل حرکات و تخصص های بیشتری را باز می کنید

هر شخصیت احساس متفاوت از شخصیت های دیگر دارد ، و هنگام بازی هر یک از آنها تنوع زیادی ایجاد می کند

روند داستان اغلب متفکرانه و جذاب است زیرا درگیری های بین انتقام جویان را بررسی می کند

چند نفره، لحظات بسیار خوبی از کار گروهی را فراهم می کند که باعث می شود شما احساس قهرمانی کنید

بازی زنده یک جریان ثابت از چیزهایی را فراهم می کند که شما را درگیر خود می کند

نکات منفی:

خرد کردن لوت آسان است به ویژه در بالاترین سطح جذاب نیست

در حالی که از طریق همان محلی ها و دشمنان می جنگید ، سطح چند نفره کمی مشابه است

جنگ با چندین قهرمان هرج و مرج زیادی ایجاد کرده و باعث از بین رفتن مهارت و ریزه کاری مبارزه شده است

اشکالات فنی یک مشکل اساسی است ، از تحریکات جزئی گرفته تا شکستن بازی

 

مشاهده وبسایت سازنده این بازی در این لینک

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بررسی بازی Marvel's Avengers در کنسول های نسل نهم

بررسی بازی Marvel’s Avengers در کنسول های نسل نهم