در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

Xbox Game Pass و Apple Arcade اشتراک بازی های ویدیویی را در کانون توجه قرار دادند

Xbox Game Pass و Apple Arcade اشتراک بازی های ویدیویی را در کانون توجه قرار دادند

Xbox Game Pass و Apple Arcade

سرویس های Xbox Game Pass و Apple Arcade

مدتها پس از صدها تصمیم کوچک ، بازیهای ویدیویی به یک دوره جدید هدایت شد. افزایش موازی محتوای قابل بارگیری ، پچ های پس از راه اندازی و خریدهای درون برنامه ای طی سالها اتفاق افتاد. امروز اما متفاوت است. مقدار قابل توجهی تغییر به یکباره اتفاق می افتد و شما می توانید آن را در زمان واقعی مشاهده کنید.

صبح جمعه ، بازی های جدید سازندگان Final Fantasy ، Hot Shots Golf و Nier: Automata ، به همراه عناوین برخی از مهمترین سازندگان بازی های Indie ، نه در یک کنسول بازی ویدیویی ، بلکه از طریق سرویس بازی اشتراک اپل ، Apple Arcade و تقریباً در همان زمان ، مایکروسافت اعلام کرد که انحصاری Sony MLB The Show 21 با اعتبار ویژه ورزشی در روز راه اندازی بدون هزینه اضافی برای مشترکان Xbox Game Pass در دسترس خواهد بود. دیروز بیش از 30 بازی جدید به Apple Arcade آمد.

خرید ps4

 

چندین بازی و طراح که به کاتالوگ نماد انحصاری سونی مرتبط شده بودند ، همراه با شرکای نزدیک سابق خود ، خود را بر روی تلفن های هوشمند و بزرگترین رقیب PlayStation پراکنده کرده بودند.

اعلامیه های جمعه مهمترین نمونه های آینده توزیع بازی های ویدیویی هستند: خدمات اشتراک دانلود بازی های ویدیویی.

از اواخر دهه 2000 ، صنعت به طور گسترده آینده مبتنی بر اشتراک مشابه Netflix را ارائه داده است ، این پیشنهاد را می دهد که ما بازی های ویدئویی را از طریق اتصالات پرسرعت با رایانش ابری همیشه در حال بهبود جریان داریم.

Google Stadia با این وعده در سال 2019 راه اندازی شد. سونی از سال 2012 خدمات بازی ابری Gaikai را به دست آورد و PlayStation Now ، سرویس رسمی اشتراک بازی های ابری خود را در سال 2014 راه اندازی کرد. آمازون در حال بازی در ابر با Luna است.

از نظر تئوری ، پخش جریانی هزینه ورودی را کاهش می دهد و به افرادی که دارای اتصال اینترنتی مطمئن هستند امکان بازی های جدید را تقریباً در هر دستگاهی با صفحه نمایش فراهم می کند. هر کسی که در دهه گذشته واقعاً بازی ابری را امتحان کرده باشد ، می داند که واقعیت هنوز با پتانسیل مطابقت ندارد. بازی های ابری از بازی های کنسولی بدتر به نظر می رسند و هنوز هم از مشکلات پاسخگویی پراکنده رنج می برند.

Xbox Game Pass و Apple Arcade تصویر

Xbox Game Pass در ماه مارس Yakuza 6 ، Octopath Traveller و موارد دیگر را اضافه می کند.
به موازات این تلاش ها ، هر دو اپل و مایکروسافت که ظاهراً مایل نیستند منتظر بمانند تا فناوری برای جاه طلبی های مشابه آنها جبران شود ، در خدمات اشتراک ماهانه سرمایه گذاری کرده اند که به بازیکنان امکان می دهد بازی ها را بارگیری کنند. این مدل به بازیکنانی نیاز دارد که سخت افزار گران قیمت داشته باشند و بازیها فوراً بارگیری نمی شوند. اما قسمت مهم این است: بازی ها کار می کنند. دقیقاً مانند آنچه که اگر مشتریان آنها را از فروشگاه خریداری کرده بودند.

“فقط کار می کند” یک مانترای کلاسیک اپل است. اکنون مایکروسافت زیرکانه این استراتژی را وام گرفته است تا تأثیر بسزایی داشته باشد.

در توییتر ، برخی سوال کرده اند که چرا سونی هنوز اعلام نکرده است که MLB The Show 21 نیز در PlayStation Now ظاهر خواهد شد ، زیرا در هنگام راه اندازی ، در سرویس اشتراک رقیب خود ظاهر می شود.

اما این سوال فرض می کند که PlayStation Now و Xbox Game Pass یکسان هستند. در صورتی که نیستند. تا زمانی که یک بازی که از طریق ابر انجام می شود از یک بازی که از طریق ذخیره سازی محلی انجام می شود ، قابل تشخیص نباشد ، سرویس های پخش از ارائه تجربه ای مثبت و یکپارچه مانند همتایان اشتراک قابل بارگیری خود کوتاهی می کنند.

احتمالاً به همین دلیل است که سرویس بازی ابری مایکروسافت ، Xbox Cloud Gaming ، به جای یک رقیب مستقل ، مکمل Game Pass است که در ردیف Ultimate خود گنجانده شده است.

(سونی رویکرد مخالف را اتخاذ کرده است ، و به تدریج بخشهای بزرگتری از فروشگاه PlayStation Now را بارگیری و همچنین قابل پخش می کند ، اگرچه سرویس همچنان روی پخش مبتنی بر ابر در تمام کنسول های PlayStation و رایانه های شخصی متمرکز است. و بازی های PlayStation 5 در دسترس نیستند. )

شرط بندی های مایکروسافت و اپل در مورد خدمات اشتراک قابل بارگیری به نظر می رسد که آنها را در طولانی مدت پشت سر همتایان جریان خود قرار می دهد ، اما این کاملاً صدق نمی کند. موفقیت آنها نشان می دهد که آنها نه از منحنی جلوتر هستند و نه از آن عقب هستند.

آنها به راحتی انتظارات بازیکنان خود را برآورده می کنند. اپل جمعه 30 بازی را با سرویسی آغاز کرد که هزینه آن 4.99 دلار در ماه است و اغلب در خریدهای بزرگتر محصولات اپل بصورت رایگان گنجانده می شود.

سطح Xbox Game Pass Ultimate مایکروسافت ماهانه 14.99 دلار هزینه دارد و شامل بازی ها در کنسول Xbox ، ویندوز PC و دستگاه های اندرویدی است – و اکنون به طور مرتب نسخه های روز عرضه را از Xbox Game Studios ، Bethesda Softworks و حتی سونی همراه با یک مجموعه چرخشی ارائه می دهد. بیش از 100 عنوان کاتالوگ. آنها در حال حاضر بهترین معاملات را در بازی ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Xbox Game Pass و Apple Arcade اشتراک بازی های ویدیویی را در کانون توجه قرار دادند

Xbox Game Pass و Apple Arcade اشتراک بازی های ویدیویی را در کانون توجه قرار دادند