در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

hellblade2

احتمال عرضه Hellblade 2 بر روی کنسول پلی استیشن 5 توسط مایکروسافت

در سال 2017 با عرضه نسخه اول بازی برای کنسول PS4، عنوان اصلی Hellblade: Senua’s Sacrifice به عنوان یک بازی بزرگ مستقل مطرح شد. بعدها به پلتفرم‌های مختلفی منتقل شد و تیم Ninja Theory مستقر در کمبریج در نهایت به عنوان بخشی از شرکت مایکروسافت جذب شد.

اما با تعهد مایکروسافت به ارائه بیشتر از عناوین اولیه خود برای PS5، گزارشی در The Verge نشان می‌دهد ممکن است پورتی از این بازی ماجراجویی و اکشن در دست بررسی باشد. خبرنگار معتبر تکنولوژی تام وارن می‌نویسد که او “متوجه است” که شرکت ردموند در ادامه انتشار نسخه دوم این عنوان بر روی سیستم سونی را “مورد بررسی قرار می‌دهد”. در این مرحله این جمله کمی پرسش‌برانگیز است، اما به نظر می‌رسد از نظرات ارائه شده توسط مدیر عامل ستیا نادلا می‌توان حدس زد که بیشتر بازی های ایکس‌باکس در آینده به پلی‌استیشن خواهد آمد.

از نگاهی کردن، بخش بازی‌سازی مایکروسافت به نظر می‌رسد در حال حاضر با مشکلات برزگی دست و پنجه نرم می کنند. در هفته‌ی گذشته، استودیوهای پرطرفدار Tango Gameworks و Arkane Austin تعطیل شد و به نظر می‌رسد که آن‌ها آخرین تیم‌هایی نباشند که از کار بیکار خواهند شد، زیرا این غول تکنولوژی با اخراجی‌های فزاینده خود در چند سال گذشته دست و پنجه نرم کرده است.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

منبع : PushSquare

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

hellblade2

احتمال عرضه Hellblade 2 بر روی کنسول پلی استیشن 5 توسط مایکروسافت