در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

GTA

افزایش قیمت سرویس GTA Plus توسط راکستارگیمز

شرکت Rockstar Games اعلام کرده است که قصد دارد به همراه EA، قیمت سرویس اشتراک GTA+ را از £4.99 / $5.99 در ماه به £6.99 / $7.99 افزایش دهد. این افزایش 40 درصدی را در انگلیس تجربه می‌کند، کاربران جدید بلافاصله قیمت جدید را پرداخت می‌کنند در حالی که اعضای فعلی از 11 ژوئن 2024 شروع به پرداخت مبلغ اضافی می‌کنند. از آنجا که GTA+ فقط اشتراک‌های ماهانه را ارائه می دهد، در نتیجه نمی توان در مصرف پول صرفه جویی خاصی کرد.

احتمالاً افزایش قیمت برای بهره‌برداری از افزایش علاقه به سرویس طراحی شده است، زیرا Rockstar به منظور جذب بیشتر از مزایای بونوس‌های GTA Online، ارائه‌های خود را گسترش داده است. عضو شدن در این سرویس به شما دسترسی به نسخه PS4 از Red Dead Redemption و ریمستر شده GTA Trilogy بر روی PS5، PS4 را می‌دهد. امسال، L.A. Noire و Bully نیز به این سرویس اضافه خواهند شد.

علاوه بر بازی‌های جدید برای GTA+، این سرویس در حال حاضر یک پیشنهاد دارد که به اشتراک‌گذاران هر ماه 1,000,000 دلار GTA اضافی می‌دهد البته تا ماه اوت میلادی. سپس، اعضای فعال یک اتومبیل ویژه جدید به عنوان بونوس دریافت می‌کنند هنگام انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ GTA Online امسال. هنگامی که GTA 6  منتشر می‌شود، شرکت احتمالاً انگیزه‌های دیگری برای شما به منظور عضویت در سرویس خواهد یافت.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع : PushSquare

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

GTA

افزایش قیمت سرویس GTA Plus توسط راکستارگیمز