در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

dragons'dogma2

بیش از 1000 NPC در Dragon’s Dogma 2 وجود خواهد داشت

جمله‌ای که از کارگردان بازی Dragon’s Dogma 2، هیدیاکی ایتسونو در جشنواره کپکام به اشتراک گذاشته شد، توجه همه را به خود جلب کرد. او گفت: “بیش از 1000 شخصیت در دنیای بازی Dragon’s Dogma 2 زندگی می‌کنند، هر کدام با داستان‌ها و انگیزه‌های منحصر به فرد خود”.

و به نظر می‌آید که شما می‌توانید با آنها روابطی برقرار کنید که در نتیجه به به ماموریت‌ها برسید و بر روی دنیای بازی پویا آن تأثیر بگذارید. ایتسونو ادامه می‌دهد: “دنیای بازی یک تاریکی پیچیده از روابط انسانی است، و انتخاب‌های بازیکن پیامدهای خود را دارد.” واقعاً همه چیز بسیار جذاب به نظر می‌رسد.

NPC  ها می‌توانند کشته شوند. به عنوان مثال، اگر یک گریفون را به شهر بکشانید و دوستان خوبتان در اطراف باشند، آنها سعی می‌کنند به شما در جنگ با آن کمک کنند  و اگر کشته شوند، برای همیشه میمیرند. اگر NPC‌ای‌ایی که به آن اهمیت می‌دهید در شهری زندگی می کند، شما باید در حین نبرد از آنها حفاظت کنید یا آنها را بگیرید و بگریزید.

با این حال، اگر شما دارای یک  wakestone  که یک آیتم برگشتی است که قبلاً در دنیای اصلی Dragons Dogma هم وجود داشت  باشید، شما یک بازه زمانی کوتاهی برای احیا کردن یک NPC خواهید داشت.

Dragon’s Dogma 2  بدون شک یکی از مورد انتظارترین عناوین سال 2024 می باشد. با توجه به اینکه مدت زمان زیادی تا عرضه بازی نمانده است باید منتظر ماند و ببینیم که واکنش منتقدین به این عنوان چگونه است.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟

منبع: PushSquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

dragons'dogma2

بیش از 1000 NPC در Dragon’s Dogma 2 وجود خواهد داشت