در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

iron-man

توسعه بازی Iron Man به خوبی پیش می رود اما تا عرضه آن زمان زیادی باقی مانده است

استودیو EA Motive استودیو سازنده بازی Dead Space، بروزرسانی توسعه‌ی بازی Iron Man خود را اعلام کرده است و تایید کرده است که پروژه در حال پیشرفت است و تولید آن ادامه دارد. مدیر عامل Patrick Klaus گفته است که تیم توسعه‌دهی در ابتدای امسال به “یک دستاورد داخلی اساسی” دست یافته است که پایه‌ی قوی‌ای برای مسیر آینده فراهم کرده است. اگرچه به نظر می‌رسد که پروژه هنوز چند سال تا انتشار فاصله دارد، اما هنوز یک “اولویت مهم” در EA Motive است.

این آرامش پس از خبرهایی است که تیم یک استودیو دوم برای کمک به توسعه‌ی سری بازی‌های Battlefield تأسیس خواهد کرد، با EA Motive که تجربه‌ی خود در مورد موتور Frostbite را به بازی‌های چندنفره و تکنفره ارائه می‌دهد. آخرین نسخه، Battlefield 2042، پشتیبانی پس از انتشارش در حال خاتمه یافتن می باشد تا استودیو اصلی EA DICE بتواند بر روی پروژه‌های آینده تمرکز کند.

کلاوس گفت: “کارگردانانی که بازسازی بازی Dead Space ما را در سال 2023 ارائه دادند، Philippe Ducharme (تهیه‌کننده اجرایی) و Roman Campos-Oriola (کارگردان خلاق)، یک تیم در Motive برای همکاری با استودیوهای Battlefield در سراسر جهان برای ایجاد آینده‌ای بهبود یافته برای Battlefield خواهند ساخت. یک دنیایی که در هر دو تجربه‌ی چندنفره و تکنفره جای می‌گیرد. تخصص ثابت شان در داستان‌نویسی، نبردهای جذاب و توسعه بر مبنای موتور Frostbite آن‌ها را در موقعیت منحصر به فردی برای کمک به پیشبرد دیدگاه برای آینده Battlefield قرار داده است”.

EA Motive اکنون در زمینه‌های هنر، کنترل کیفیت و توسعه‌نرم‌افزاری خود در حال گسترش است و بر روی      Iron Man و هم Battlefield تمرکز دارد.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

منبع : PushSquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

iron-man

توسعه بازی Iron Man به خوبی پیش می رود اما تا عرضه آن زمان زیادی باقی مانده است