در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

AC-Remake__development

ریمیک چندین عنوان قدیمی Assassins’s Creed در دست توسعه قرار دارد

یوبی‌سافت اعلام کرده است که در حال ساختن چند بازسازی از بازی‌های گذشته Assassin’s Creed است که به افزایش برنامه عرضه این فرنچایز کمک خواهد کرد و این امکان را فراهم می‌کند که “بازی‌های Assassin’s Creed بیشتر به صورت منظم منتشر شوند”. این خبر از یک مصاحبه جدید با مدیر عامل یوبی‌سافت، ایو گیلموت، منتشر شده که در پاسخ به یک سؤال درباره آینده این سری، توضیح داد: “اولاً، بازیکنان می‌توانند به بازسازی‌هایی که به ما اجازه می‌دهند که به برخی از بازی‌هایی که در گذشته توسعه داده ایم برگردیم و آن‌ها را مدرن‌تر کنیم، هیجان زده باشند؛ در برخی از بازی‌های قدیمی Assassin’s Creed جهان‌هایی وجود دارند که هنوز هم بسیار زیبا هستند.”

ورودی‌های پیشین در فرنچایز Assassin’s Creed تا حدودی بازسازی‌های پایه‌ای را دریافت کرده‌اند مانند Assassin’s Creed II، Brotherhood، و Revelations در The Ezio Collectionاما هیچ‌کدام از آن‌ها یک بازسازی کامل به شکلی از نو به عنوان یک بازی جدید دریافت نکرده‌اند.

از ابتدای سال 2024، گزارش‌های متعددی از بازسازی‌های Assassin’s Creed در حال توسعه در یوبی‌سافت منتشر شده‌است، که مهمترین آن‌ها یک بازسازی از Assassin’s Creed IV: Black Flag بوده است. در آن زمان، ادعا شده بود که عنوان دیگری در این سری در حال بازسازی است که این ادعا اکنون با این مصاحبه تأیید شده است. سپس ایو گیلموت ادامه داد که به همراه این بازسازی‌ها، هدف این است که تنوع زیادی در فرنچایز Assassin’s Creed وجود داشته باشد.

“ثانیاً ، برای پاسخ به سؤال شما، تجربه‌های زیادی خواهیم داشت. هدف این است که بازی‌های Assassin’s Creed به صورت منظم منتشر شوند، اما به طوری که هر سال تجربه یکسانی نباشد”، او توضیح داد. “بازی های بسیار خوبی در راه است، از جمله Assassin’s Creed Hexe که ما اعلام کرده‌ایم و که یک بازی بسیار متفاوت از Assassin’s Creed Shadows خواهد بود. ما قصد داریم مردم را متعجب کنیم، فکر می‌کنم.”

 

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟

منبع : PushSquare

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

AC-Remake__development

ریمیک چندین عنوان قدیمی Assassins’s Creed در دست توسعه قرار دارد