در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

1

شایعه: کپکام در حال توسعه Resident Evil Zero و Code Veronica می باشد

طبق گزارش‌های جدید، کپکام قصد دارد بازی‌های Resident Evil Zero و Resident Evil Code Veronica را ریمیک و مجدداً به بازار عرضه کند. اولین گزارش از سوی منبع داخلی Dusk Golem منتشر شد و آن‌ها ادعا کردند که دو بازسازی در حال حاضر در دست توسعه است. پس از این توییت دیروز آنها، IGN  و VGC  نیز این خبر را تایید کردند و اظهار کردند که ریمیک این دو بازی در دست توسعه قرار دارد.

براساس رویدادهای محتویات جداگانه Resident Evil 4 Separate Ways، تصور می‌شد که ریمیک بعدی Resident Evil 5  است، اما براساس این گزارش‌های جدید، کپکام قصد دارد به عقب‌تر در فهرست بازی‌های خود برگردد. Code Veronica بازی‌ای است که طرفداران دائماً برای بازسازی آن از زمان انتشار اولین بازسازی Resident Evil 2 بر روی کنسول PS4، با حضور کلر ردفیلد روی جزیره Rockfort، جایی که پس از حمله به یک تاسیسات آمبرلا، به آنجا زندانی شده است، خواهان آن شده‌اند.

Resident Evil Zero، از طرفی، ابتدا برای کنسول نینتندو گیم کیوب در سال ۲۰۰۲ منتشر شد و نشان می‌دهد که چه اتفاقاتی روی قطاری می‌افتد قبل از رویدادهای  رزیدنت اویل . ربکا چمبرز و زندانی فراری بیلی کوئن به عنوان شخصیت‌های قابل بازی حضور دارند. از آنجایی که هر دو عنوان دارای زوایای دوربین ثابت هستند، جالب خواهد بود ببینیم آیا بازسازی‌ها این دیدگاه را حفظ خواهند کرد یا به دوربینی مانند RE2  یا RE3  روی خواهند آورد.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع : PushSquare

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1

شایعه: کپکام در حال توسعه Resident Evil Zero و Code Veronica می باشد