در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

druck

نیل دراکمن : بازی بعدی ناتی داگ می تواند جذاب ترین عنوان ساخته شده توسط این شرکت باشد

نیل دراکمن، مدیر کمپانی ناتی داگ، ادعا کرده که بازی بعدی این شرکت “شاید جذاب‌ترین بازی این شرکت باشد” و ممکن است “نگرش‌های عمومی درباره بازی‌ها را مجددا تعریف کند”. در گفت‌وگویی که همراه با جلسه استراتژی شرکت امروز منتشر شد، او به این موضوع اشاره کرد که در حال کار بر روی یک پروژه رؤیایی جدید در Naughty Dog است و پیش از این در توسعه چندین بازی کمک کرده است.

اکنون، ادعا می‌شود بازی بعدی ناتی داگ که در حال حاضر معرفی نشده ، این تلاش‌ها را برای پلان بینایی بیشتر پیش خواهد برد. وی افزود: “مشخص بودن هدف این پروژه من را نه تنها برای پروژه فعلیم شوق می‌دهد بلکه برای پتانسیل گسترده‌تر بازی برای جلب مخاطب جهانی نیز آماده میسازد. من خوشحالم که ببینم چگونه این بازی جدید تأثیر می‌گذارد، به ویژه بعد از موفقیت آخرین بازمانده‌ی ما، زیرا این می‌تواند نگرش‌های عمومی درباره بازی را معرفی کند.”

بعد از اظهاراتی که پس از لغو حالت چندنفره The Last of Us انجام شد، تایید شده است که Naughty Dog بر روی “بیش از یک بازی یک‌نفره جدید و جسورانه” کار می‌کند. احتمال این وجود دارد که یکی از آن‌ها The Last of Us 3 باشد، زیرا نیل دراکمن اعلام کرده که یک ایده برای مفهومی برای این نسخه دارد. با این حال نمیتوان در حال حاضر گفت که در چه زمانی این معرفی صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟

منبع : PushSquare

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

druck

نیل دراکمن : بازی بعدی ناتی داگ می تواند جذاب ترین عنوان ساخته شده توسط این شرکت باشد