در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

fallout4

پلیرهای Fallout 4 در سرویس پلی استیشن پلاس نمی توانند اپدیت نسل نهمی این عنوان را دریافت کنند

طرفداران، از ساخت سریال Fallout  توسط آمازون، بسیار هیجان زده شده‌اند و مجدداً به بازی‌های Fallout بازگشته‌اند، به ویژه با ارائه به‌روزرسانی رایگان برای پلی‌استیشن 5 برای Fallout 4 که بسیار جذاب به نظر می‌رسد. با این حال، با ارائه این بروزرسانی، بازیکنانی که Fallout 4 را از طریق پلی‌استیشن پلاس اکسترا دریافت کرده‌اند، متوجه شده‌اند که نمی‌توانند آن را دانلود کنند و به جای آن برای خرید بازی مواجه می‌شوند.

اخبار خوب این است که بتسدا از این مشکل آگاه است و سخت تلاش می‌کند تا آن را رفع کند. در یک به‌روزرسانی در دیسکورد و پس از آن در توییتر، یکی از کارمندان این شرکت گفت: “ما از این مشکل آگاه هستیم. به‌روزرسانی نسل بعدی Fallout 4 از طریق فهرست بازی‌های پلی‌استیشن پلاس قابل دسترسی خواهد بود. صبر شما هنگامی که تیم‌ها در حال کار روی این موضوع هستند، قدردانی می‌شود.”

خبر بد این است که زمان انتشار دقیقی مشخص نشده است، بنابراین ما فقط منتظر می‌مانیم و ببینیم که زمان اصلاح مشکل چه زمانی خواهد بود. همانطور که برخی از شما ممکن است به یاد داشته باشید، مسئله مشابهی با بازسازی Final Fantasy VII Intergrade رخ داد که سونی موفق شد آن را در یک روز یا چند روز رفع کند. IGN با تسهیلات بتسدا تماس گرفته‌است تا بپرسد که آیا نقشه‌ای برای بازپرداخت هزینه از بازیکنانی که قبل از انتشار اظهاریه بازی را خریده‌اند، وجود دارد یا خیر. اعضای گیم‌پس در Xbox و کامپیوتر به نظر می‌رسد تحت تأثیر این مشکل قرار نگرفته‌اند.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع : PushSquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fallout4

پلیرهای Fallout 4 در سرویس پلی استیشن پلاس نمی توانند اپدیت نسل نهمی این عنوان را دریافت کنند