در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

Xbox

کنسول نسل دهم ایكس‌باکس از قدرت سخت افزاری فوق العاده ای بهره می برد

شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که ایکس ‌باکس از بازار سخت‌افزار خارج نمی‌شود. در واقع این شرکت یک برنامه چندساله برای این برند دارد که شامل ارائه یک ایکس ‌باکس نسل بعدی نیز در آینده می‌شود.

در آخرین قسمت پادکست رسمی ایكس‌باکس که به امور تجاری آینده بخش بازی‌های مایکروسافت اختصاص یافته بود، رئیس اجرایی ایكس‌باکس، سارا باند، به نقشی که سخت‌افزار در آینده ایكس‌باکس ایفا می‌کند پرداخت. باند با اظهارات قبلی رئیس ایكس‌باکس، فیل اسپنسر، که سخت‌افزار یکی از مهمترین عوامل برای پلیرها می باشد کاملاً موافق می باشد.

باند بیان کرد كه ایكس‌باکس “چندین محصول جالبی در حوزه سخت‌افزار” دارد که شرکت قصد دارد آن‌ها را در این تعطیلات انتشار دهد. بیشتر جالب این است که باند به یک برنامه راهبرد خواهد پرداخت که بر روی سخت‌افزار نسل بعدی تمرکز دارد.

او چنین توضیح می دهد “تمرکز ما بر روی ارائه بزرگترین پیشرفت فنی است که تا کنون در یک نسل سخت‌افزار دیده‌اید، که این امر آن را برای بازیکنان بهتر و برای خالقان و رویاهایی که آن‌ها در حال ساختن هستند، بهتر می‌کند”

اگرچه باند جزئیات محصولات سخت‌افزاری را مشخص نکرد، اما اسنادی که در سال قبل منتشر شده بودند نشان دادند که مایکروسافت قصد دارد امسال کنسول های میان نسلی نیز عرضه کند.

ارتقای میان نسلی ایكس‌باکس سری ایکس با نام رمز Brooklin،  از طراحی مدل اصلی کوچکتر بوده و بدون دیسک درایو با 2 ترابایت حافظه داخلی و 16 گیگابایت رم عرضه می شود. سری اس نیز به‌روزشده، با نام رمز Ellewood، شامل 10 گیگابایت رم خواهد بود. قیمت این کنسول ها هنوز مشخص نیست.

اما اعلام ایکس‌باکس در مورد یک کنسول نسل بعدی برای اولین بار است که مایکروسافت به‌طور عمومی اعلام کرد که در حال کار بر روی سیستم نسل تازه‌ای هست که از زمان منتشر شدن اسناد دادگاه در سال گذشته مشخص نشده بود. طبق یکی از اسناد منتشرشده، مایکروسافت قصد داشت تا سال 2028 یک کنسول ایكس‌باکس نسل بعدی منتشر کند.

هرچند، اشاره به سخت‌افزار می‌تواند همچنین به مفهومی کاملاً متفاوت از بروزرسانی میان نسلی نهمین نسل کنسول‌های بازی باشد. همچنین طبق گزارشات ممکن است مایکروسافت برای نسل دهم کنسول های بازی، کنسول دستی نیز توسعه و روانه بازار کند.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع : IGN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Xbox

کنسول نسل دهم ایكس‌باکس از قدرت سخت افزاری فوق العاده ای بهره می برد