در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

MGS3__Delta

ریمیک Metal Gear Solid 3 در سال 2025 عرضه خواهد شد

طرفداران متال گیر سالید شاید مجبور شوند برای ریمیک بازی متال گیر سالید ۳، کمی بیشتر صبر کنند؛ زیرا اطلاعات جدیدی از طریق یک لیکر منتشر شده است که این عنوان در سال ۲۰۲۵ منتشر می‌شود. زمان‌های اعلام نشده از سوی خرده‌فروشان همیشه ممکن است کمی ناپایدار باشند، اما بر اساس اطلاعات این لیکر، اطلاعات رسمی بیشتر به زودی ارائه خواهد شد.

این لیکر اظهار کرده که “یک اعلان جدید پس از ۱۰ روز برگزار خواهد شد” و پیش‌فروش‌ها فوراً پس از اعلان در دسترس خواهد بود. آن‌ها ادعا کرده‌اند که یک نسخه استاندارد با قیمت ۶۹.۹۹ دلار و یک نسخه کالکتور با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار عرضه خواهد شد.

درباره اینکه بازی در کدام بخش از فصل جشنواره گیم تابستانی حضور پیدا می‌کند، به نظر می‌رسد نمایشگاه بازی‌های ایکس‌باکس یا خود نمایش زنده SGF انتخاب‌های بهتری باشند. در حالی که متال گیر سالید دلتا ابتدا در مراسم سونی (شوکیس) پلی‌استیشن اعلام شد، سپس بعدها در یک جلسه اختصاصی پیش‌نمایش ایکس‌باکس ظاهر شد.

مانند بازی Silent Hill 2 از کونامی که برای ۸ اکتبر در شب گذشته تاریخ‌گذاری شد، تصور می‌شد ریمیک متال گیر سالید ۳ نیز ممکن است در سال ۲۰۲۴ عرضه شود، پس از اینکه هر دو عنوان به تریلر سونی در ابتدای سال ظاهر شد و حواشی مد نظر را تحریک کرد. بر اساس اطلاعات جدید این لیکر، عرضه این عنوان در اسل 2024 واقعیت ندارد.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع : PushSquare

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

MGS3__Delta

ریمیک Metal Gear Solid 3 در سال 2025 عرضه خواهد شد