Rockstar تاریخ انتشار ارتقاء GTA 3 ، Vice City و San Andreas را اعلام می کند و همچنین برنامه هایی برای Game Pass و PlayStation Now را اعلام کرد.
Rockstar Games اعلام کرد Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition در تاریخ 11 نوامبر(20 آبان) منتشر خواهد شد. علاوه بر این، Rockstar برنامههای دقیقی برای عرضههای فیزیکی دارد و ارتقاها و بهبودهای مختلف موجود در هر سه بازی GTA III، Vice City و San Andreas اشاره میکند.
با شروع تاریخ انتشار، بسته تلفیقی 60 دلاری در PS4، PS5، Xbox One، Xbox Series X|S، Nintendo Switch و PC از طریق Rockstar Games Launcher در 11 نوامبر(20 آبان) در دسترس خواهد بود. نسخه فیزیکی برای Xbox Series X|S ، ایکس باکس وان ، نینتندو سوییچ و PS4 در 7 دسامبر (16 آذر) عرضه می شوند. در مطبوعات هیچ اشاره ای به نسخه فیزیکی PS5 نشده است.
علاوه بر این ، یک نسخه مستقل از GTA: San Andreas The Definitive Edition در 11 نوامبر(20 آبان) به Game Pass می آید ، در حالی که GTA III The Definitive Edition از 7 دسامبر برای PlayStation Now در دسترس خواهد بود.
این بسته شامل نسخه های به روز شده GTA III، Vice City و San Andreas است. همانطور که فاش شد، بازی دارای “کنترل های مدرن الهام گرفته از GTA V” به همراه “پیشرفت های بصری ” از جمله ارتقاء وضوح و “وفاداری بصری بهبود یافته در سراسر جهان” خواهد بود. Rockstar تاکید کرد که با وجود ارتقاء، هر بازی “زیبایی اصلی متمایز” خود را حفظ خواهد کرد.
جزئیاتی از بهبودها و پیشرفت های گرافیکی GTA Trilogy
مخصوصاً برای کنترلها، بازیکنان میتوانند مشتاقانه منتظر هدفگیری و هدفگیری قفل شده و همچنین چرخهای سلاح و ایستگاه رادیویی بهروز باشند. مینی نقشه ها نیز به روز شده اند، بنابراین بازیکنان می توانند نقاط بین راه را در مکان های خاص تعیین کنند. دستاوردها و جوایز نیز به روز می شوند. پیشنهاد می شود درباره تاریخ انتشار فیفا ۲۲ بخوانید.
نسخه سوییچ از هدف گیری ژیروسکوپ پشتیبانی می کند و بازیکنان می توانند از صفحه لمسی برای بزرگنمایی دوربین، حرکت حرکتی و انتخاب از منو استفاده کنند. در همین حال، نسخه PC از Nvidia DLSS پشتیبانی میکند و ارتباط بیشتری با Rockstar Games Social Club دارد.
Rockstar همچنین اشاره کرد که هر بازی دارای یک سیستم نورپردازی “کاملاً بازسازی شده” است که سایهها، آب و هوا و بازتابهای بهتری دارد. مدلهای کاراکتر و خودرو نیز ارتقا یافتهاند، در حالی که ساختمانها، سلاحها، جادهها و فضاهای داخلی دارای بافتهایی با وضوح بالاتر هستند. در جاهای دیگر، طرفداران می توانند مشتاقانه منتظر “همه شاخ و برگ های جدید، سطوح صاف تر، و افزایش فاصله کشش برای ارائه سطح جدیدی از عمق و وضوح در سراسر جهان باشند.”
Rockstar گفت: در PS5 و Xbox Series X|S، بازی ها می توانند با سرعت 4K/60FPS اجرا شوند. نسخه Definitive Edition توسط استودیویی به ظاهر جدید به نام Grove Street Games و با استفاده از موتور غیرواقعی توسعه داده شد.
آرون گاربوت، رئیس استودیو مشترک Rockstar North، نظرات خود را در مورد GTA III و میزان رشد و تکامل بازیهای Rockstar در طول سالها به اشتراک گذاشت.
“GTA III به روشن شدن رویکرد ما در ساخت بازی کمک کرد، و این چیزی است که در همه بازیهایی که میسازیم، از GTA III گرفته تا GTAV، سری Red Dead Redemption و هر چیز دیگری، به ما چسبیده است: ما روی ساختن دنیاها تمرکز کردهایم– گاربوت گفت و در مورد ساختن این دنیاها تا حد امکان باورپذیر، دقیق، جالب، متنوع و زنده. ما میخواهیم دنیایی بسازیم که احساس کنید در آن زندگی میکنید، پویا و پر از شخصیتهای دیگر. جایی که فقط یک نما نیست که در اطراف شما و برای شما زنده میشود، بلکه مکانی واقعی است که ما میتوانیم مدیریت کنیم، و داستانی که پر از داستانها، شخصیتها، رویدادها و سرگرمیها و کارهای جالب است.”
برای خرید پلی استیشن 5 دست دوم روی این متن کلیک کنید
شایعهی غیرمنتظرهای این هفته مبنی بر امکان ساخت یک بازی Horizon با تم LEGO در…
در سال 2017 با عرضه نسخه اول بازی برای کنسول PS4، عنوان اصلی Hellblade: Senua’s…
به گفته thevscooper در توییتر از طرف سایت PSU، شایعهای جذاب در حال پخش است…
به نظر میرسد که Resident Evil 9 ، ادامه دهنده ی Resident Evil Village، به…
Stellar Blade به عنوان پرفروشترین بازی فیزیکی در هفته گذشته در بریتانیا، با فروش های…
طرفداران، از ساخت سریال Fallout توسط آمازون، بسیار هیجان زده شدهاند و مجدداً به بازیهای…