رکورد مرحله ی دوبی در بازی “Hitman 3” زده شد ! ویدیو

نسخه ی جدید بازی بسیار پرطرفدار هیتمن 3 که در تاریخ January 20, 2021 (پنج روز پیش) برای کنسول های نسل نهمی PS5 ، Xbox Series X\S و کنسول های نسل هشتمی PS4 ، Xbox One و همچنین رایانه های شخصی عرضه شد،‌ این روزها صدر اخبار دنیای بازی را به خود اختصاص داده است .

با وجود گذشت تنها 5 روز از ورود بازی HITMAN 3 به خانه های کاربران، بازیکن های به اصطلاح دونده (speed runners) که گویا علاقه ی بسیار زیادی برای اتمام هر چه زودتر بازی ها و رسیدن به پایان داستان آن ها را دارند،‌ این بار هم بی کار ننشسته و شروع به ثبت رکوردهای بسیار جالبی در دویدن و به پایان رساندن مراحل بازی Htiman 3 کرده اند .

پوستر بازی Hitman 3

رکورد جدیدی که این بازیکن ها در به اتمام رساندن مرحله ی اول بازی Hitman 3 با نام مرحله ی “دبی” زده اند چیزی در حدود 9 ثانیه است . همانطور که توسط وبسایت رسمی speedrun.com تأیید شده است (به نقل از وبسایت PCGamesN)، دو بازیکن دونده و سرعتی، موفق به انجام اولین ماموریت این بازی که موقعیت آن واقع در یک ساختمان آسمان خراش در دبی است، در بازه زمانی 9 ثانیه شده اند .

در طی این رکورد زنی که از لابی اصلی ساختمان شروع می شود، دو کاربر دونده با نام های کاربری “Wreak” و “Der_Lauch_Linus” با دو سرعت نزدیک به هم به نقطه ی مورد نظر می رسند . در ویدیوی کوتاهی می توانید رکورد زنی بسیار پر سر و صدای آن ها را ببینید .

خرید بازی PS5 در این لینک

ویدیوی رکورد شکنی در بازی Hitman 3:

در این رکورد زنی بسیار خلاقانه  تنها دو علامت گذاری روی سر دو آدم بد حاضر در صحنه با سلاح کمری خاموش و کم سر و صدای 47 کافی است تا بدون ایجاد هیاهوی زیاد، هر دو آدم بد را راهی جنهم کنید و لباس هایشان را بردارید . در ادامه همان طور که در ویدیو مشاهده کردید هر دو بازیکن دونده پاشنه خود را روشن می کنند و با سرعت زیاد به سمت آسانسور مجاور رفته و از طریق آن مکان قتل را ترک می کنند و در نهایت زمان نهایی آن ها تنها 9 ثانیه است .

به گفته یکی از این اسپید رانرها با نام کاربری “Der_Lauch_Linus”: “زمان 8 ثانیه ممکن است و او یک دویدن کامل است”  . اما سرعت دهنده همچنین می گوید: “شاید هشت ثانیه هم امکان پذیر باشد، من نمی دانم” .

تنها یک اقدام اضافه و سعی در انجام پنهان کاری و یا حرکت اضافه ایی موجب ثبت رکوردی به نام Silent Assassin در بازی می شود . این رکورد شامل برداشتن هر دو هدف بدون شناسایی اسلحه ی 47 یا اجساد آدم بد ها است و زمان آن در حدود 16 ثانیه می باشد، چیزی که سه دونده به آن رسیده اند . به نظر می رسد اکثر بازیکنان انتظار دارند ساعت خوبی را در این بازی سپری کرده تا بتوانند راه خود را در این رکورد زنی و مسابقه ی اتمام مراحل بازی Hitman 3 مشخص کنند .

عکسی از مرحله ی “دبی” در بازی Hitman 3

پس از عرضه ی این بازی مشکلی پیش آمد که طی آن سرورهای شرکت سازنده خراب شدند و چند ساعتی کاربران پلتفرم PC برای شروع این بازی منتظر ماندند . ولی در ادامه و بعد از رفع این مشکل، بازیکنان PC تلاش کردند تا پیشرفت خود را نسبت به سری های قبلی این بازی و همچنین کابران سایر پلتفرم ها (کنسول های ایکس باکس و سونی) افزایش دهند . به نظر می رسد Hitman 3 برای آن ها تمرین خوبی برای دویدن باشد .

اگر همانطور که رانندگان سرعت می گویند، نه ثانیه محدودیت سختی ندارد، همه ی ما مشتاقانه منتظر هستیم تا ببینم جامعه ی جهان بازی چه چیز دیگری می تواند ارائه دهد .

 

مشاهده سایت رسمی بازی هیتمن دراین لینک

 

Recent Posts

پیش‌خریدهای Assassin’s Creed Shadows بسیار خوب به نظر می رسد

جدیدترین بازی اساسینز کرید به نام Shadows ساخته کمپانی یوبی‌سافت قطعاً توجه بسیاری از مخاطبان…

2 ساعت ago

دن هاوسر،موسس شرکت راک‌استار، در حال توسعه یک بازی “اکشن-ماجراجویی جهان باز” می‌باشد

در سال گذشته، خبری را به اطلاع شما رساندیم که موسس راک‌استار به نام دن…

2 روز ago

GTA 6 در پاییز 2025 برای PS5 و Xbox Series X|S منتشر خواهد شد

Take-Two در گزارش جدیدی درآمد مالی خود برای پایان سال مالی ۲۰۲۳ اعلام کرده است…

4 روز ago

PS5 در سه ماه گذشته فروش 5 برابر بیشتر از Xbox Series X/S را تجربه کرده است

این متن درباره اخبار جدید در صنعت بازی‌های ویدیویی است که در حالی که صنعت…

6 روز ago

لگو هورایزن ماجراجویی بزرگ بعدی Aloy در پلی‌استیشن 5 است

شایعه‌ی غیرمنتظره‌ای این هفته مبنی بر امکان ساخت یک بازی Horizon با تم LEGO در…

1 هفته ago

احتمال عرضه Hellblade 2 بر روی کنسول پلی استیشن 5 توسط مایکروسافت

در سال 2017 با عرضه نسخه اول بازی برای کنسول PS4، عنوان اصلی Hellblade: Senua’s…

2 هفته ago