Categories: مجله

همه گمانه زنی های منتشر شده درباره GTA 6

GTA 6 هیچ تاریخ انتشار یا حتی تأیید رسمی از Rockstar Games ندارد ، اما شایعات در مورد بازی بزرگ بعدی Grand Theft Auto همچنان در حال چرخیدن است که با گمانه زنی های طرفداران و خبرهای تایید نشده از همه چیز ، از مکان ، تنظیمات و دوره زمانی بالقوه ، تقویت می شود.

به جای هرگونه اطلاعات رسمی در مورد Grand Theft Auto 6، در اینجا تاریخچه هر شایعه اصلی GTA 6 و احتمالا خبر یا شایعه از چند سال گذشته وجود دارد.

به یاد داشته باشید که هیچ یک از شایعات مورد بحث در این مقاله تأیید نشده است و تعداد کمی از آنها توسط سایر رسانه ها تأیید شده اند که از منابع معتبر آمده است – باید با آنها به عنوان شایعات و حدس و گمان هواداران برخورد کرد و نه اطلاعات رسمی از Rockstar ، مگر خلافش گفته شود.

خرید پلی استیشن 4 دست دوم

خرید پلی استیشن 3 دست دوم

GTA 6 از یک قهرمان زن برخوردار خواهد بود

در ژانویه 2021 ، شایعات مربوط به GTA 6 که دارای یک شخصیت زن قابل بازی است ، پس از انتشار تام هندرسون در توییتر ، “برای اولین بار در GTA 6 ، GTA 6 قهرمان زن و مرد دارد. “

شخصیت های اصلی Grand Theft Auto انواع مختلفی از کهن الگوهای جنایی تخیلی را در بر می گیرد – تامی گرمسیتی گرم مزاج Vice City ، پناهنده بالغ و در عین حال بدبین GTA 4 در اروپای شرقی ، نیکلو بلیک و رئیس کارگروه باند خیابانی ساده لوح اما خوش قلب کارل “CJ” جانسون از سان آندریاس.

GTA 5 با این سه شخصیت قابل بازی ، کار جدیدی را برای این مجموعه انجام داد ، از یک جنایتکار بازنشسته که در زندگی تجملاتی زندگی می کند تا یک فروشنده اسلحه پارک تریلر گرفته تا یک گانگستر جوان که قصد دارد آن را بزرگ کند.

و با این حال ، این مجموعه هیچگاه یک زن را به عنوان یک قهرمان قابل بازی فراتر از توانایی شخصی سازی شخصیت شما در GTA Online ، نشان نداده است. اگر این خبر صحت داشته باشد ، برای مجموعه بسیار بزرگ خواهد بود.

در سال 2013 ، Dan House ، یکی از بنیانگذاران Rockstar ، در مصاحبه ای با گاردین ، ​​علاقه استودیو را برای کاوش در یک شخصیت زن ابراز داشت ، اظهار داشت: ” در آینده ، آیا ما می توانیم یک بازی با یک شخصیت اصلی زن انجام دهیم؟ البته. ما فقط هنوز بازی مناسبی برای آن پیدا نکرده ایم ، اما این یکی از مواردی است که همیشه به آن فکر می کنیم. “

اما Rockstar هنوز به هیچ عنوان در رابطه با داستان یا شخصیت های GTA 6 در هیچ مقام رسمی توضیحی نداده است ، بنابراین ما فقط باید صبر کنیم و ببینیم.

 

GTA 6 در میامی اتفاق می افتد

در سال 2018 ، یک “منبع داخلی” گویا به Inside Gaming گفته است که GTA 6 در میامی تنظیم می شود – احتمالاً به معنای Vice City ، با توجه به سابقه GTA با شهرهای خیالی بر اساس شهرهای واقعی.

اما همانطور که Inside Gaming اشاره می کند ، میامی از لحاظ فنی در جهان GTA وجود دارد. Inside Gaming به مصاحبه Digital Trends با Leslie Benzies ، رئیس  سابق Rockstar North اشاره می کند تا این شایعه را بیشتر بررسی کند.

هنگامی که از او سوال شد که آیا GTA هرگز به Vice City برمی گردد ، Benzies اظهار داشت: “این همیشه یک احتمال است.”

 

GTA 6 در ایالات متحده و آمریکای اتفاق می افتد

“منبع داخلی” Inside Gaming همچنین ادعا می کند که GTA 6 با نام رمز Project Americas شناخته می شود ، که به ویژگی ای اشاره دارد که به بازیکنان اجازه می دهد بین دو تنظیمات یکی در ایالات متحده و دیگری در آمریکای جنوبی پرواز کنند.

همانطور که Inside Gaming اشاره می کند ، تجارت مواد مخدر در آمریکای جنوبی – به ویژه “بزرگراه کوکائین” بین کلمبیا و میامی در دهه 80 – موضوع بسیاری از رسانه های محبوب بوده است ، بنابراین اگر GTA 6 به Vice City بازگشت ، همچنین منطقی خواهد بود که یک قطعه دوره ای مانند Vice City 2002 باشد.

طبق گفته Benzies ، “Vice City ، شاید بیش از هر بازی GTA دیگر ، به همان اندازه مربوط به دوران باشد.

مانند هر چیز دیگری در این داستان ، Rockstar هنوز به طور رسمی در مورد تنظیمات GTA 6 اظهار نظری نکرده است ، بنابراین ما فقط شایعات از منابع ناشناس و حدس و گمان طرفداران را داریم.

جی تی ای 6 در چندین دوره تنظیم می شود

در همان نشت پاستبین از سال 2019 ادعا می کرد که داستان GTA 6 در دهه 70 یا 80 اتفاق می افتد ، اما گمانه زنی در مورد یک کمپین در دو دوره یا یک مجموعه حالت GTA Online جداگانه وجود دارد.

 

زمان انتشار بازی GTA 6: در اواخر سال 2021 یا 2022 منتشر می شود

به نظر می رسد که نشت پاستبین 2019 اطلاعات متفاوتی در مورد تاریخ انتشار GTA 6 داشته و ادعا می کند ابتدا “اواسط تا اواخر سال 2020” (که می دانیم نادرست است) و سپس “حداکثر اواخر 2021 یا 2022” در صورت تاخیر. به نظر می رسد این اطلاعات غیرقابل باورترین اطلاعات  باشد ، زیرا منابع معتبرتر اعلام کرده اند که تاریخ انتشار کاملاً دور است.

شایعه شروع GTA 6 در سال 2016 ، که بسیاری از طرفداران آن را به عنوان مدرک معتبر ذکر کردند ، از یک منبع ناشناس در گفتگو با TechRadar است.

جیسون شرایر از بلومبرگ ، در قطعه ای برای Kotaku درباره فرهنگ Rockstar یک سال و نیم پس از عرضه Red Dead Redemption 2 ، اشاره کرد “ورود جدید به سری Grand Theft Auto” در “توسعه اولیه” بود. این در سال 2020 بود.

شریر اظهار داشت: “نه آنچه هواداران می خواهند بشنوند اما آن بازی سالها فاصله دارد.” بعداً ، همان شخص راک استار، ادعای خود را پس گرفت و اظهار داشت که GTA 6 “به زودی نمی آید”.

حتی اخیراً ، در توییتر تکرار کرد که طرفداران باید انتظار داشته باشند “همه چیز دیرتر از آنچه فکر کنید” به دلیل تأخیرهای مربوط به COVID-19 اتفاق بیفتد.

GTA 6 انحصاری برای PS5 خواهد بود

اطلاعات پاستبین همچنین ادعا می کند که شایعات بصورت آنلاین دیده شده است در مورد معامله احتمالی PS5 برای انحصاری بودن.

پاستبین ، بیش از هر چیز ، یکی از مهمترین منابع غیرمستند شایعات GTA 6 است زیرا کاملاً ناشناس و تأیید نشده است ، بنابراین لازم به ذکر است که دوباره هیچکدام از اینها حتی تأیید شده توسط Rockstar نیست.

 

GTA Online حاوی تیزر تبلیغاتی GTA 6 است

با وجود تمام شایعات ذکر شده در اینجا ، Rockstar هرگز به طور مستقیم وجود GTA 6 را تأیید یا اعلام نکرده است. بنابراین به نوعی ، GTA 6 به نوعی یک شایعه است.

پیش فرض توسعه آن کاملاً بر این اساس استوار است – فرض و حدس و گمان ، با پاشیدن جزئیات از رسانه های معتبر. بدون هیچ حرف رسمی از دهان Rockstar ، به راحتی می توان گفت طرفداران از جان گذشته اند.

با بازیکنان GTA Online ، که به خاطر فداکاری خود در یافتن تخم مرغ های عید پاک معروف هستند ، جفت شوید (بازیکنان GTA Online اختصاص داده شده اند ،  – یک نسخه مستقل از GTA Online به دلیل محبوبیت گسترده آن در برخی از زمان ها ارائه می شود) ، و شما خودتان یک عده از افرادی که در جاده خاکی جایی در آپالاشیا وسواس دارند.

در اواخر سال 2020 ، به نظر می رسید طرفداران هیجان زده می شوند که یک تیزر برای به روزرسانی جدید GTA Online حاوی چیز دیگری است. مختصات پایین ویدیو ، هنگام ورود به Google Maps ، ظاهراً طرفداران را به جاده ای خاکی در روستای ویرجینیا آورده است که به طور تصادفی (یا نه؟) مانند VI ، عدد رومی 6 است.

 

Rockstar با این ربات GTA 6 را نشان میدهد

هواداران آنقدر مشتاق اخبار هستند ، آنها بیش از حد به تجزیه و تحلیل تصاویر تصادفی در وب سایت Rockstar پرداخته اند. برخی از طرفداران معتقدند که این تصویر از یک ربات که آرم Rockstar Games را در آغوش گرفته است و در اوایل سال 2020 در وب سایت خود بارگذاری شده است ، “اثبات” دیگری است که ممکن است این بازی در Vice City تنظیم شود.

اگرچه به نظر می رسد و مطمئناً کشش دارد ، Screen Rant به روشی که Rockstar Games با استفاده از یک گرافیک با آرم خود در توییتر در سال 2016 ادیت کرده است ، اشاره کرد.

هنوز هم ، به احتمال زیاد هر خبر و اطلاعیه واقعی از Rockstar Games به روشی خواهد رسید که این بازی Red Dead را نشان می دهد – کاملاً به عنوان یک تیزر تبلیغاتی از تیم بازاریابی خود ، و نه یک دارایی هنری تصادفی در وب سایت.

 

درباره GTA 6 چه می دانیم؟

بنابراین با توجه به همه اینها ، ما چه چیزی در مورد Grand Theft Auto 6 می دانیم؟ راستش را بخواهید ، زیاد نیست.

Grand Theft Auto 5 و مربوط به حالت چند نفره GTA Online آن را به عنوان یکی از بهترین بازی های رایانه ای GameSpot رتبه بندی می کنند ، بنابراین انتظار برای GTA 6 بسیار زیاد است.

اما وقتی صحبت از اطلاعات واقعی و قابل تأیید درباره آنچه می توان انتظار داشت ، چیزی نمی ماند ( به طور قطع در دست ساخت است )، اما جزئیاتی مانند مدت زمان توسعه ، زمانی که می توان انتظار داشت تاریخ اکران را ببینیم ، چه موقع و در کجا اتفاق می افتد و چه نوع شخصیت هایی را بازی می کند که در بدترین و به شدت رمز و راز باقی مانده است.

بزرگترین اخبار Grand Theft Auto این روزها از GTA Online ، حالت چند نفره گسترده و همیشه محبوب که برخی از نسخه های مستقل خود را دریافت می کند ، بیرون می آید.  ما انتظار داریم GTA Online همچنان قسمت اصلی آینده این مجموعه باشد.

هر اخبار جدیدی در مورد GTA 6 باشد در اختیار شما عزیزان و طرفداران قرار میدهیم.

 

برای دنبال کردن ما در اینستاگرام روی این متن کلیک کنید

Recent Posts

Stellar Blade پرفروش ترین عنوان بریتانیا

Stellar Blade به عنوان پرفروش‌ترین بازی فیزیکی در هفته گذشته در بریتانیا، با فروش های…

3 ساعت ago

پلیرهای Fallout 4 در سرویس پلی استیشن پلاس نمی توانند اپدیت نسل نهمی این عنوان را دریافت کنند

طرفداران، از ساخت سریال Fallout  توسط آمازون، بسیار هیجان زده شده‌اند و مجدداً به بازی‌های…

6 روز ago

به‌روزرسانی ۱.۴۶ گرن توریسمو 7، یک خودرو انحصاری را به بازی اضافه می کند

به‌روزرسانی جدید Gran Turismo 7  (نسخه1.46) برای PS5 و PS4 منتشر شده است، که با…

1 هفته ago

Star Wars Jedi : Survivor به سرویس EA Play پیوست

یکی از برترین بازی‌های اکشن-ماجراجویی سال 2023، " Star Wars Jedi : Survivor"، از امروز…

1 هفته ago

نسخه‌های فیزیکی پلی‌استیشن 5 بازی‌های رزیدنت اویل 2، 3 و 7 توسط یک خرده‌فروش رومانیایی لیست شدند

یک خرده‌فروش رومانیایی به طور مختصر نسخه‌های فیزیکی سه عنوان جدیدترین بازی‌های «رزیدنت اویل» از…

2 هفته ago

بازسازی Ratchet & Clank بروزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد

بروزرسانی غیرمنتظره‌ای برای بازی Ratchet & Clank بازسازی شده توسط Insomniac در سال 2016 منتشر…

2 هفته ago