گزارشی در مورد به روزرسانی نسخه Mass Effect Legendary Edition

تا بازسازی مجدد سری Mass Effect هنوز چند هفته دیگر باقی مانده است ، اما ما در حال حاضر می دانیم که چه چیزی در روز بروزرسانی ارائه می شود.

نسخه Mass Effect Legendary Edition ، که نسخه های بازسازی شده سه بازی Mass Mass Effect و همچنین تقریباً DLC های به روزرسانی شده را در اختیارتان قرار می دهد ، در تاریخ 14 می (24 اردیبهشت) ارائه می شود. اصلاحات عملکردی ، بهبود روشنایی و “رفع اشکال محتوای متفرقه” کاملا مبهم.

اولین بار توسط Twisted Voxel مورد توجه قرار گرفت ، Mass Effect Legendary Edition’s Patch 1.1 قبلاً به صورت مستقیم در سرورهای PlayStation پخش شده است. در صفحه به روزرسانی در Orbis Patches ، این نسخه 11.8 گیگابایت است و مجموعه ای از تغییرات را با خود به همراه می آورد که برای یک روز پچ خیلی تعجب آور نیست.

 

پیش نمایش رسمی مقایسه Remastered | PS5

یادداشت های پچ ، که کاملاً کم هستند ، تعدادی از اصلاحات را برای بهتر اجرا شدن بازی نشان می دهد. این موارد شامل بهبود پایداری ، رفع اشکال برای جلوگیری از خرابی و بهبود نور است. سرانجام ، این پچ همچنین مزایایی را برای انسداد محیط به همراه دارد ، یک ویژگی گرافیکی که واقع گرایی سایه ها و نور را افزایش می دهد.

نسخه Mass Effect Legendary در PS4 ، PS5 ، Xbox One ، Xbox Series X | S و PC قابل پخش خواهد بود ، اگرچه هنوز نسخه خاصی از PS5 یا Xbox Series X | S وجود ندارد. اکنون می توانید نسخه Mass Effect Legendary Edition را پیش سفارش دهید و در حال حاضر می توانید با قیمت 10 دلار از بازی Newegg بازی را بدست آورید. نسخه Legendary Edition یک تغییر اساسی گسترده در سری ایجاد می کند ، و همچنین تعدادی از پیشرفت های مبارزه ای و گیم پلی را برای ایجاد سازگاری و مدرن بودن مکانیک در بازی ها پیاده سازی می کند.

خرید ایکس باکس وان دست دوم

خرید پلی استیشن 3 دست دوم

نکات جدید در Mass Effect Legendary Edition Patch 1.1 :

عملکرد را بهبود می بخشد
ثبات را بهبود می بخشد و خرابی ها را برطرف می کند
بهبودهای انسداد محیط (AO)
بهبودهای روشنایی – چه بصری و چه مربوط به عملکرد
رفع اشکال محتوای متفرقه

با توجه به فایل هایی که اخیراً در سرورهای PlayStation به صورت مستقیم پخش شده اند ، بازیکنان باید یک نسخه یک روزه برای Mass Effect Legendary Edition بارگیری کنند. Twisted Voxel این لیست را مشاهده کرد ، که در Orbis Patches به عنوان بارگیری 11.8 گیگابایتی ظاهر می شود. یادداشت های وصله ای در مورد طرح اصلی تغییرات دقیقاً شامل آنچه به روزرسانی شامل آن می شود – بهبود عملکرد ، رفع مشکلاتی برای پایداری و مشکلات مربوط به خرابی ، پیشرفت های انسداد محیط ، اصلاحات نور برای تصاویر و عملکرد ، و “اصلاح محتوای متفرقه” نامشخص.

همانطور که Twisted Voxel اشاره کرد ، هنوز مشخص نیست که آیا اندازه پرونده 11.8 گیگابایتی فقط یک روز مورد بررسی را در نظر گرفته است. هنوز هم ، بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند که با رسیدن بازی در طی دو هفته ، نوعی از به روزرسانی را بارگیری کنند.

در مورد بسته سه گانه Mass Effect چند سوال طولانی باقی مانده است. برای اولین بار ، در حالی که نیازهای سیستم PC نشان می دهد 120 گیگابایت فضای خالی توصیه می شود ، BioWare و EA هنوز مشخص نکرده اند که بازیکنان کنسول از نظر اندازه بارگیری کامل بسته با چه چیزی درگیر خواهند شد. نیازی به گفتن نیست ، با نزدیک شدن به تاریخ پرتاب قریب الوقوع ، چنین اطلاعاتی باید ظاهر شود.

BioWare تغییرات چندانی در سه گانه علمی تخیلی RPG مورد تحسین منتقدان برای نسخه های بازسازی شده در Mass Effect: Legendary Edition ایجاد کرده است. گزارش شده است که اولین Mass Effect بیشترین کار را انجام می دهد ، از جمله تغییرات بزرگ در مبارزه و گیم پلی وسایل نقلیه Mako. نسخه افسانه ای به دنبال ایجاد تغییرات گسترده در کل سه گانه Mass Effect است تا بتواند بینایی یکپارچه ایجاد کند و حتی از یک بازی به بازی دیگر هموارتر شود. این شامل برخی اصلاحات در سیستم اخلاقی Mass Effect’s Renegade و Paragon است.

مانند بازی قبلی BioWare Knights of the Old Republic ، که از Light and Dark Sides of Force استفاده می کرد ، Mass Effect شامل یک سیستم اخلاقی است که شخصیت را بسته به عملکرد و گزینه های گفت وگو به سمت Paragon یا Renegade سوق می دهد. این سه گانه حاوی تداوم انتخاب های مختلف بین بازی ها است و سرنوشت بازیکنان اصلی ، شخصیت های فرعی و کل جوامع می تواند به این مسئله بستگی داشته باشد که آیا بازیکن تصمیم دارد در موقعیت های خاص از مسیر Paragon یا Renegade استفاده کند.

 

خرید پلی استیشن 4 دست دوم

خرید PS5 دست دوم

Recent Posts

به‌روزرسانی ۱.۴۶ گرن توریسمو 7، یک خودرو انحصاری را به بازی اضافه می کند

به‌روزرسانی جدید Gran Turismo 7  (نسخه1.46) برای PS5 و PS4 منتشر شده است، که با…

19 ساعت ago

Star Wars Jedi : Survivor به سرویس EA Play پیوست

یکی از برترین بازی‌های اکشن-ماجراجویی سال 2023، " Star Wars Jedi : Survivor"، از امروز…

3 روز ago

نسخه‌های فیزیکی پلی‌استیشن 5 بازی‌های رزیدنت اویل 2، 3 و 7 توسط یک خرده‌فروش رومانیایی لیست شدند

یک خرده‌فروش رومانیایی به طور مختصر نسخه‌های فیزیکی سه عنوان جدیدترین بازی‌های «رزیدنت اویل» از…

5 روز ago

بازسازی Ratchet & Clank بروزرسانی جدیدی دریافت خواهد کرد

بروزرسانی غیرمنتظره‌ای برای بازی Ratchet & Clank بازسازی شده توسط Insomniac در سال 2016 منتشر…

1 هفته ago

شرکت Take Two حدود 5 درصد از کارمندان خود را اخراج می کند

شرکت مادر راکستار، Take-Two اعلام کرده است که در تلاش برای صرفه‌جویی مبلغ ۱۶۵ میلیون…

1 هفته ago

افزایش قیمت سرویس GTA Plus توسط راکستارگیمز

شرکت Rockstar Games اعلام کرده است که قصد دارد به همراه EA، قیمت سرویس اشتراک…

2 هفته ago