در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

لیست تمام ارورهای PS5 + راه حل

لیست تمام ارورهای PS5 + راه حل

خطاهای کنسول پلی استیشن 5

کدهای خطای PS5 چیزی است که هیچ‌ گیمری علاقه ای به دیدن آنها ندارد. اگر پول زیادی را برای این کنسول ارزشمند خرج کرده‌اید، مشاهده کمی خرابی در آن نگران‌کننده است.

کدهای ارورهای PS5 که باید در مورد آنها بدانید تعداد نسبتاً کمی هستند، که این موضوع خوب است، اما با این وجود، در این مطلب ما همه آنها را توضیح خواهیم داد، معنی آنها چیست، رفع کد خطای احتمالی، و چگونه می توانید اطمینان حاصل کنید که PS5 شما همیشه به درستی کار می کند تا بتوانید به بازی کردن ادامه دهید. ادامه مطلب همراه ما باشید تا با این ارورها آشنا شوید.

 

ارور کد CE-108862-5

“نمیتوانید به سرور متصل شوید.”

این یکی از ارورهای خطای اتصال است، اما این احتمالاً مربوط به سرورهای بازی است که در حال انجام آن هستید.

اگر صفحه وضعیت شبکه پلی استیشن که در بالا پیوند داده شده است تأیید می کند که همه چیز در حال حاضر کار می کند، وب سایت سازنده بازی یا کانال های رسانه های اجتماعی را بررسی کنید تا ببینید آیا مشکل خاصی دارند یا خیر. باز هم، احتمالاً این یک خطای اتصال موقت است، بنابراین اگر نتوانستید آن را حل کنید، صبر کنید و بعداً دوباره امتحان کنید.

پیشنهاد می شود برای خرید PS5 کلیک کنید.

 

ارور کد NP-102955-2

اطلاعات حساب نادرست است.”

اگر این کد خطای PS5 را دریافت می‌کنید، اطلاعات ورود به حساب شبکه پلی‌استیشن که ارائه می‌دهید با رکوردهای سونی مطابقت ندارد. دوباره بررسی کنید که آدرس ایمیل و رمز عبور صحیح را وارد کرده اید (حساس به حروف بزرگ)، و اگر مطمئن هستید اطلاعاتی که وارد می کنید صحیح است، باید با خدمات مشتری تماس بگیرید تا رمز عبور خود را بازنشانی کنید.

 

راه حل برطرف کردن ارورهای PS5

 

ارور کد CE-105799-1 / CE-113212-0

“نمیتوانید به سرور متصل شوید.”

اینها پیام خطا مربوط به اتصال PSN هستند، بنابراین اولین کاری که باید انجام دهید این است که صفحه وضعیت شبکه پلی استیشن را بررسی کنید (در برگه جدید باز می شود) تا مطمئن شوید همه چیز آماده و در حال اجرا است. اگر تعمیر و نگهداری یا خرابی در حال انجام نیست، PS5 خود را مجددا راه اندازی کنید و تنظیمات اتصال بی سیم خود را دوباره پیکربندی کنید، بررسی کنید که روتر خود در محدوده است یا در صورت امکان به اتصال سیمی تغییر دهید.

اگر مشکل همچنان ادامه داشت، مودم و روتر خود را به مدت 5 دقیقه خاموش کنید، سپس سیستم عامل روتر خود را مجددا راه اندازی کنید و در صورت وجود آن را به روز کنید. اگر مشکل هنوز حل نشد، احتمالاً یک خطای اتصال موقت وجود دارد، بنابراین صبر کنید و بعداً دوباره امتحان کنید.

همچنین پیشنهاد می کنیم برای خرید PS5 دست دوم کلیک کنید.

 

ارور کد CE-107520-5 / CE-108889-4

لطفا آخرین نرم افزار سیستم را نصب کنید.”

این ارور کد PS5 به این معنی است که نرم افزار سیستم شما به روز نیست، بنابراین به اینترنت متصل شده و دستورالعمل ها را برای به روز رسانی به آخرین نسخه دنبال کنید. اگر نمی‌توانید کنسول خود را به‌صورت آنلاین وصل کنید، می‌توانید آخرین نرم‌افزار سیستم را نیز از طریق رایانه بر روی درایو USB دانلود و نصب کنید، یا آن را با استفاده از دیسک بازی به‌روزرسانی کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد این فرآیند، به سایت رسمی به روز رسانی نرم افزار سیستم PS5 (در برگه جدید باز می شود) مراجعه کنید.

حل ارور کد CE-107520-5 / CE-108889-4 در PS5

 

ارور کد CE-109506-1

کد خطای PS5 CE-109506-1 مانع از اتصال بازیکنان به PSN می‌شود، همانطور که در داستان ظاهراً خرابی سرورهای PSN ما ذکر شد، اما در حال حاضر، ما از رفع مشکل یا حتی دلیلی برای کد اطلاعی نداریم.

ما وب سایت سونی را به طور کامل جستجو کردیم و در آنجا فهرست نشده است، بنابراین احتمالاً یک مشکل در حال ظهور است. در زمان نگارش این مقاله، پلی استیشن هنوز این موضوع را تصدیق نکرده است، اما با توجه به اینکه چقدر گسترده است، احتمالاً به زودی تغییر خواهد کرد.

همچنین می توانید مطلب سرویس playstation now چیست را نیز در بلاگ فروشگاه PSIR مطالعه کنید.

 

ارور کد CE-108255-1

“مشکلی در این بازی یا برنامه پیش آمد.”

تعدادی از گیمرها این کد خطای مربوط به PS5 را دریافت می کنند و متاسفانه پیش آگهی اولیه خوب به نظر نمی رسد. برخی آن را با یک بازی خاص PS5 دریافت می کنند، در حالی که برخی دیگر با هر عنوان PS5 که امتحان می کنند این خطا را دریافت می کنند.

اگرچه سونی هنوز به طور رسمی در مورد این مشکل اظهار نظر نکرده است، اما چندین نفر گزارش داده اند که با خدمات مشتریان صحبت کرده اند و به آنها توصیه شده است که باید سخت افزار خود را برای تعویض بازگردانند. اگر این خطا را دریافت کردید و همچنان ادامه داشت، برای جزئیات بیشتر باید به یک مرکز خدمات مراجعه کنید. ( چون در ایران ما پشتیبانی سونی نداریم)

در این مطلب سعی کردیم ارورهای رایج پلی استیشن 5 را جمع آوری کنیم. در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید.

همچنین پیشنهاد می کنیم مطلب آموزشی تغییر DNS پلی استیشن 5 را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لیست تمام ارورهای PS5 + راه حل

لیست تمام ارورهای PS5 + راه حل