در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

برنامه 5 ساله Xbox Game Studios برای ایجاد حکمرانی در صنعت گیمینگ!

Xbox Game Studios می گوید تمرکز اصلی آنها بر تنوع است….

Xbox Game Studios می گوید تمرکز اصلی آنها بر تنوع است....

هفته گذشته در طی مراسم E3 2021 مایکروسافت ، سازنده Xbox سرانجام ثمرات برنامه پنج ساله خود برای ساخت یک امپراتوری را فاش کرد.

رده های بالاتر این شرکت سال ها وقت صرف ساختن این آینده کرده اند ، در حالی که رقیب آنها سونی بازی های اصلی خود را مانند God of War و Spider-Man را آغاز کرده است ، بی سر و صدا در خریدها زحمت کشیده و پلتفرم  Xbox را اصلاح می کند.

اکنون ، مایکروسافت برای آن سال های به ظاهر کند چیزی برای عرضه کردن دارد. سال هایی که طرفداران آن را دلزده و خسته کرده بود. در ادامه مطلب همراه ما در سایت فروشگاه پلی استیشن ایران باشید تا به این اخبار بپردازیم.

خرید PS5 دست دوم

 

ویترین اخیر Xbox & Bethesda مایکروسافت در E3 با ترکیبی گسترده از عناوین بزرگ ، بازی های جدید ، درگاه ها و بازی های متنوع Indi ، نگاهی اجمالی به استراتژی انتشار این شرکت داشت. طی مصاحبه ای جدید با رئیس انتشارات Xbox Game Studios که توسط Polygon انجام شد، دیدگاه بیشتری در مورد این برنامه ها به دست آمد. با توجه به اینکه مدیران از تنوع به عنوان یکی از بزرگترین اهداف این شرکت یاد می کنند.

استودیوی Xbox Game سال ها صرف رسیدن به مکان فعلی خود ، ساخت استراتژی فراتر از کنسول Xbox کرده است. Xbox با بسیاری از خریدهای استودیویی خود ، از جمله خرید Bethesda ، سرمایه گذاری زیادی در Xbox Game Pass و Cloud Gaming نیز انجام داده است ، که باعث افزایش تعداد بازی های آن در آینده نزدیک می شود.

بهترین تریلرهای نمایشگاه Xbox و Bethesda Games

به گفته وایس ، این ذهنیت به شرکای توسعه Xbox و فرآیندهای استخدام نیز سرایت کرده است. مایکروسافت با Gameheads ، یک برنامه آموزش فناوری دارد که در آن نوجوانان و جوانان کم درآمد و رنگین پوست در رده سنی 15 تا 24 سال را برای مشاغل صنعت بازی های ویدیویی آماده می کند ، رابطه دارد.

این ابتکارات و همچنین مشارکت با استودیوهای تحت هدایت زنان و فرصتی که سازندگان می توانند در مورد تنوع در صنعت صحبت کنند ، منجر به مجموعه متنوع تری از بازی های Xbox می شود. به عنوان مثال ، الیز بالدوین ، مدیر ارشد صوتی مایکروسافت ، در کنفرانس توسعه دهندگان بازی امسال در مورد شیوه های صوتی فراگیر استودیو با Tell Me Why صحبت می کند.

کیم سوئیفت به عنوان مدیر ارشد به تیم Gaming Cloud Xbox پیوست. سوئیفت اخیراً مدیر طراحی بازی در Google Stadia بوده است. وایس گفت: “کیم قصد دارد تیمی متمرکز بر تجربیات جدید در فضای ابری ایجاد کند ، چیزی که می تواند از ماموریت ما در آوردن بازی های Xbox برای اتصال 3 میلیارد بازیکن برای انجام بازی ها پشتیبانی کند.”

خرید ایکس باکس وان دست دوم

 

بهترین تریلرهای نمایشگاه Xbox و Bethesda Games

وایس همچنین مدتی را صرف صحبت در مورد سرمایه گذاری ایکس باکس در بازی های ابری کرد ، بخشی از قدم این شرکت به دور از مدل سنتی کنسول محوری و به سمت بازی در هر دستگاهی که یک پخش کننده در دسترس دارد، بود.

Wyse گفت که این شرکت در حال توسعه “بازی های بومی ابری” است ، وی در ادامه افزود : البته امروز ما دقیقاً نمی دانیم که چه شکلی است ، یا حتی چگونه بازی می کند.
برای Wyse ، بازی ابری بخش مهمی از ماموریت این شرکت در آوردن بازی های Xbox برای اتصال 3 میلیارد بازیکن برای انجام بازی ها است ، اضافه کرد که این تعداد بازیکنان را در تمام پلتفرم های مختلف شامل خواهد شد.

وایس گفت: “[رئیس ایکس باکس] فیل اسپنسر همیشه در مورد همراهی 3 میلیارد بازیکن صحبت می کند.” وی بار دیگر تأکید کرد که این موضوع باید شامل همه بازیکنان در همه پلتفرم های مختلف باشد. “من از ایده بازی در تلفن های همراه بسیار هیجان زده می شوم …

این اخبار برای طرفداران ایکس باکس می تواند بسیار دلگرم کننده باشد.  این رویه نشان از کارهای فرهنگی و دید گسترده مایکروسافت نسبت به آینده دارد. باید دید در ادامه این اهداف به چه صورت محقق می شود.

نظر شما در مورد این گفته ها چیست؟ در قسمت نظرات با ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

برنامه 5 ساله Xbox Game Studios برای ایجاد حکمرانی در صنعت گیمینگ!

Xbox Game Studios می گوید تمرکز اصلی آنها بر تنوع است….