در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

gears-min

احتمال انتشار اخبار Gears جدید در سال 2024

یک توییت از حساب توییتر Gears of War ممکن است در واقع اشاره به یک به روزرسانی برای این سری در سال ۲۰۲۴ باشد.

اخبار زیادی در مورد توسعه Gears 6 به اشتراک گذاشته نشده است، اما کلیف بلزینسکی، طراح بازی اصلی سه قسمت اول این سری، اشاره کرده است که از آنچه که از توسعه دهندگانی که در این پروژه کار می‌کنند آموخته است، راضی است. بر اساس شایعات اخیر، در نظر گرفته شده است که Gears 6 ممکن است در سال ۲۰۲۶ منتشر شود. البته، این تنها شایعه و حدس در این لحظه است، اما نظرات کلیفی بحث‌برانگیز حداقل نشان می‌دهد که بازی مطمئناً در مرحله‌ای از توسعه قرار دارد. از معرفی Gears 5 چهار سال گذشته است و بسیاری از طرفداران این سری آماده‌اند تا درباره آینده‌ی این سری بیشتر بدانند. به لطف فعالیت‌های اخیر در توییتر، طرفداران خوش‌بین ممکن است در آینده نزدیک به اخباری دست پیدا کنند.

بنیامین هویگه، توسعه‌دهنده مذکور، به توییت تعطیلاتی Gears of War با عبارت “در سال 2024 ملاقات می‌کنیم” پاسخ داد. اگرچه این ممکن است فقط یک اظهارنظر ساده از نگاه به سال جدید باشد، اما واقعیت این است که این پاسخ به حساب رسمی Gears of War داده شده است. این عبارت به خوبی می‌تواند رمز و رازی برای نزدیک بودن خبرهای Gears 6 باشد و اگر چنین باشد، به نظر می‌رسد که سال 2024 با شروعی هیجان‌انگیز روبرو خواهد شد.

اگرچه این تنها حدس و گمان است، اما بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود که بالاخره خبرهای رسمی درباره Gears 6 و پیشرفت آن را دریافت کنیم. به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های شوتر سوم شخص در دنیای بازی‌ها، Gears of War شایسته است که دوباره در مرکز توجه قرار بگیرد و امیدواریم سال 2024 خبرهای هیجان‌انگیزی را برای این سری به همراه داشته باشد.

منبع: GameRant

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gears-min

احتمال انتشار اخبار Gears جدید در سال 2024