در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

PSN

اکانت قانونی چیست ؟ مزایا استفاده از اکانت قانونی

اکانت قانونی در اصل اکانتی است که یک فرد تک تک بازی های آن را به صورت مجاز و قانونی خریداری می کند. میتوانید با استفاده از کد های گیفت کارت های کشورهای مختلف بازی مورد علاقه ی خود را بخرید یا با استفاده از کارت بانکی خود فرآیند این خرید را تکمیل کنید. در این صورت هیچگونه خطری چه برای اکانت شما چه کنسول شما پی نمی آید.

اگر اکانتی به صورت کامل برای خود داشته باشید می توانید از قابلیت شیر شرکت سونی نیز استفاده کنید و از قابلیت فعال کردن اکانت روی یک کنسول دیگر استفاده کنید.

اگر فرد اول اکانت را روی کنسول فعال کند در اصل ظرفیت 2 به حساب می آید یعنی هم آنلاین و هم آفلاین می تواند از محتوای اکانت استفاده کند و فرد دومی که اکانت را فعال کرده ظرفیت 3 به حساب می آید (تماما آنلاین) یعنی تنها برای اجرای بازی ها نیاز است به اینترنت متصل باشد. اگر اینترنت به هر دلیلی قطع شود بازی ها قفل خواهند شد.

مزیت اصلی اکانت های قانونی این است که شما بدون هیچ گونه نگرانی می توانید به بازی کردن بپردازید بدون آنکه نگران بن شدن یا مشکلات دیگر برای کنسول خود باشید.

همچنین میتوانید از تخفیف های مختلف که برای عناوین مختلف اعمال می شود استفاده کنید و بازی ها بصرفه تر تهیه کنید.

مزیت بعدی آن Share  کردن اکانت می باشد. مثلا اگر دوست شما PS5 داشته باشید می توانید باهم بازی ها را خریداری کنید و با استفاده از ظرفیت های از محتویات اکانت استفاده کنید و در این حالت هم قیمت بازی ها بسیار مقرون بصرفه تر خواهد شد.

 

PS4 

انواع ظرفیت اکانت های قانونی

 

اکانت ساخته شده در شبکه سونی شامل 3 ظرفیت میباشد که در قالب قابلیت نفر دوم نیز قابل استفاده است.

ظرفیت 1 : فقط آفلاین

ظرفیت 2 : آفلاین و آنلاین

ظرفیت 3 : فقط آنلاین

ظرفیت 1 :

در این ظرفیت صاحب اصلی اکانت اطلاعات را در اختیار نفر دوم قرار میدهد و به نفر دوم مدتی فرصت میدهد که بازی را دانلود یا دیتا بازی را انتقال دهد. (معمولا انتقال دیتا انجام میشود و مدت زمان معمولا 12 ساعت است)

ظرفیت 2 :

در این ظرفیت صاحب اصلی اکانت خود بصورت ظرفیت 3 (فقط آنلاین) از اکانت استفاده میکند و حالت آنلاین/آفلاین را به نفر دوم میدهد. در این حالت نفر دوم میتواند از تمام قابلیت های اکانت استفاده کند.

ظرفیت 3:

در این ظرفیت نفر دوم بعد از گرفتن اطلاعات اکانت باید بصورت آنلاین در بازی ها یا نرم افزار ها استفاده کند و به هر دلیلی اتصال اینترنت فرد دوم قطع شود روی بازی ها و نرم افزار ها قفل ظاهر میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

PSN

اکانت قانونی چیست ؟ مزایا استفاده از اکانت قانونی