در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

1-min

تمام اطلاعاتی که از بازی GTA VI و زمان انتشار آن می دانیم

تریلر GTA 6 منتشر شده و مکان، شخصیت‌ها و بازه زمانی انتشار Grand Theft Auto 6 تایید شده است.

GTA 6 به طور رسمی در سال 2025 عرضه خواهد شد و قرار است ما را به وایس سیتی در ایالت لئونیدا ببرد. این خبر از طریق انتشار تریلر رسمی GTA 6 فاش شد، که یک روز زودتر از برنامه‌ریزی اصلی به دلیل خطر فاش شدن، منتشر شد. می‌توانید نگاهی به اولین تریلر GTA 6 در ادامه این مقاله بیندازید.

ما از زمان انتشار تریلر با دقت بر روی ویژگی‌های قابل توجهی که نمایش داده شده است، تمام توجهمان را معطوف به آن کرده‌ایم. در بررسی تریلر GTA 6 ما، می‌توانید بررسی جامعی بر روی جزئیات جالبی که شاید در محیط جهان‌باز بزرگی که وایس سیتی را به ارتفاعات جدیدی می‌برد، انجام داده و آن‌ها را فهرست کنید. با نگاه نزدیک‌تر به قهرمانان جدید، محیط‌ها، وسایل نقلیه و موارد دیگر، قطعاً موارد زیاذی برای بررسی و کشف وجود دارد.

تاریخ انتشار 

Grand Theft Auto 6

Rockstar تایید کرده است که تاریخ انتشار GTA 6 برای سال ۲۰۲۵ مشخص شده است. این خبر در قالب تریلر رونمایی اعلام شده است و ذکر می‌شود که Grand Theft Auto 6 در سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد. هیچ توضیحات بیشتری درباره زمان انتشار ارائه نشده است.

به طرز جالبی، تیک‌تو، شرکت مادر راک‌استار، با اشاره‌هایی به عدم گفتن هیچ چیز درباره این موضوع، GTA 6 را تا مارس ۲۰۲۵ معرفی می‌کند. مدیرعامل استراس زلنیک می‌گوید: “ما به قدرت‌بخشیدن به کسب‌وکار خود برای یک لحظه تغییر قابل توجه در سال مالی ۲۰۲۵ اعتقاد داریم که شامل سطح جدیدی از عملکرد عملیاتی رکورد خواهد شد”. این افزایش قابل توجه در پیش‌بینی درآمد به دلیل عرضه GTA 6 است.

پتلفرم های بازی 

Grand Theft Auto 6

تا کنون تایید شده‌است که GTA 6 در هنگام عرضه به سیستم‌های PS5 و Xbox Series X/S می‌آید. این خبر از طریق یک اطلاعیه رسمی از Take Two منتشر شده است، که می‌گوید: “GTA 6 در سال ۲۰۲۵ برای سیستم‌های سرگرمی و بازی PlayStation 5 و Xbox Series X|S منتشر خواهد شد”.

آیا GTA VI  به PS4  و Xbox One  خواهد آمد؟

همانطور که در اطلاعیه رسمی اعلام شده، GTA 6 تنها بر روی PS5 و Xbox Series X منتشر خواهد شد و در زمان عرضه‌اش در سال ۲۰۲۵ بر روی PS4 و Xbox One عرضه نخواهد شد، که این امر آن را به عنوان یک انحصار نسل فعلی معرفی می‌کند.

Grand Theft Auto 6

GTA VI  برای PC  عرضه می شود؟

در حال حاضر هیچ اشاره‌ای به عرضه بازی بر روی کامپیوتر وجود ندارد، که این ممکن است نشانه‌ای از این باشد که GTA 6 ممکن است مسیر مشابهی را که برخی از نسخه‌های قبلی این بازی را طی کردند، طی کند؛ یعنی ابتدا بر روی کنسول‌ها منتشر شود و سپس در تاریخ بعدی بر روی کامپیوتر عرضه شود.

بهتر است شما به سرعت عرضه نسخه بر روی کامپیوتر را انتظار نداشته باشید، زیرا طبق گفته یک توسعه دهنده سابق، عرضه GTA 6 بر روی کامپیوتر ممکن است مدتی طول بکشد و چون Rockstar بر “آنچه که فروش می‌کند” تمرکز دارد، اولویت را برای PS5 قائل است. این نظر توسط یک توسعه دهنده دیگر هم تأیید شده است.

کاراکتر اصلی

Grand Theft Auto 6

در طی تریلر رسمی، با شخصیت‌های اصلی GTA 6 آشنا شدیم، با تمرکز بر لوسیا، اولین کاراکتر زن سری GTA . در حالی که هنوز بسیاری از ویژگی‌های شخصیت لوسیا را باید بیشتر بررسی کنیم، تریلر برخی از رازها را فاش می‌کند. او با لباس زندانی ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد به دلیل خلاف به زندان افتاده است. علاوه بر این، لوسیا در چندین صحنه با یک شخص مرد ناشناس حضور دارد که به نظر می‌رسد نقش اصلی در ورودی بعدی خواهد داشت. اگرچه به او به طور غیررسمی با نام‌های جیسون و جیمز اشاره شده است، اما هنوز تأییدی برای نام او وجود ندارد. این دو شخصیت به نظر می‌رسد رابطه‌ای مشابه بانی و کلاهبردار داشته باشند و در حین انجام جرم و جنایت با یکدیگر صحبت می‌کنند و از اعتماد می‌گویند.

 

GTA VI  و بازگشت مجدد به وایس سیتی

Grand Theft Auto 6

GTA 6 ما را به Vice City باز می‌گرداند. در حالی که بازی اصلی در سال ۱۹۸۶ رخ داده بود، این نسخه جدید سال ۲۰۲۵ را در تنظیماتی بزرگراهی قرار می‌دهد که به نظر می‌رسد در زمان حاضر اتفاق می‌افتد. راک استار اعلام کرده است که ما به ایالت لئونیدا سفر خواهیم کرد که محل خیابان‌های پرنور ویس سیتی و جای‌های دیگری است. این بازی قرار است بزرگترین و پرجذاب‌ترین تکامل بزرگ سرقت گراندی دیگری باشد و ویس سیتی به نظر می‌رسد بخشی از نقشه‌ای بزرگتر است که GTA 6 را تشکیل می‌دهد.

تریلر قبلاً به ما نگاهی داده است به ویس سیتی که زیباتر از همیشه است، با یک نگاهی به فلوریدای روستایی که همانند نسخه واقعی آن همه گیر است. با برخی از اماکن شناخته شده مانند جزیره استارفیش، باید صبر کنیم ببینیم آیا می‌توانیم به محله‌های قدیمی مانند کلوپ مالیبو، هتل اکیانویو و لیتل هایتی برویم یا خیر.

همانطور که در تریلر مشاهده کرده‌ایم، طرفداران قبلاً مکان‌های تریلر جدید را با مکان‌های ویس سیتی اصلی مقایسه کرده‌اند، که نشان می‌دهد نحوه جزئیات فوق العاده و به روزرسانی مکان را نشان می‌دهد.

 

 GTA 6 چه زمانی تایید شد؟

Grand Theft Auto 6

اولین اعلامیه GTA 6 در فوریه 2022 رخ داد، زمانی که شرکت Rockstar Games خبر داد که طراحی و توسعه GTA 6 در مراحل پیشرفته قرار دارد.

در ماه اوت 2022، شرکت مادر Rockstar یعنی Take-Two Interactive در گزارش نتایج مالی خود تأکید کرد که توسعه GTA 6 در حال پیشرفت خوبی است.

 

آیا لیک های بازی GTA VI  واقعی بود؟

Grand Theft Auto 6

در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲۲، یک لیک بی‌سابقه از GTA 6 رویدادی که ده‌ها ویدیو و عکس از نسخه در حال توسعه بازی را به اشتراک گذاشت. آیا به این فکر می‌کنید که لیک‌های GTA 6 واقعی هستند؟ در واقع، Rockstar سپس با ارائه بیانیه‌ای، هک را تأیید کرد و اعلام کرد: اخیراً با یک تداخل در شبکه مواجه شدیم که در آن یک شخص غیرمجاز بدون دسترسی قانونی به اطلاعات محرمانه از سیستم‌های ما دسترسی یافت و اقدام به دانلود ویدیوهای ابتدایی توسعه بازی بزرگ ما می‌کند.

آخرین به‌روزرسانی مربوط به این موضوع این است که نوجوانی که به لیک عظیم GTA 6 متهم شده بود، دادگاه کار او غیرقابل محاکمه تشخیص داد. خبرگزاری رویترز اعلام کرده است که یک هکر ۱۸ ساله به نام آریون کورتاژ که عضو گروه هکینگ Lapsus$ است، توسط روانپزشکان ارزیابی شده و غیرقابل محاکمه تشخیص داده شده است.

 

GTA VI  ممکن است تاخیر بخورد؟

Grand Theft Auto 6

پس از لیک جدید GTA 6، مقداری نگرانی درباره تأثیر نفوذ بر ادامه توسعه بازی Grand Theft Auto جدید وجود داشتRockstar.  سپس در یک بیانیه رسمی تأیید کرده است که هک بر روی تولید GTA 6 و همچنین امنیت GTA 5 و GTA Online هیچ تأثیری نخواهد داشت. در حال حاضر، ما هیچ اختلالی در خدمات بازی زنده خود و هیچ تأثیر بلندمدتی بر توسعه پروژه‌های جاری خود نمی‌بینیم. کار ما بر روی بازی بعدی Grand Theft Auto به طور طبیعی ادامه خواهد داشت و همچنان پایبند به تأمین تجربه‌ای برای شما، بازیکنان عزیز، خواهیم بود که واقعاً انتظارات شما را بیش از حد برآورده می‌کند.

 

مپ بازی GTA VI

Grand Theft Auto 6

هنوز نقشه نهایی بازی GTA 6 نشان داده نشده است، اما برخی از نشانه هایی از ویدیو و تصاویری که لو رفته اند، به فضای بازی اشاره می‌کنند که نقشه بازی بسیار بزرگتر از عنوان قبلی این شرکت بوده است. همانطور که میدانید، Rockstar در بازی GTA: San Andreas و GTA 5 به Los Santos مساحت بیشتری داد. چندین تصویر لو رفته نیز به نمای جدیدی از مناطق متفاوت در Vice City اشاره دارند. همانطور که ممکن است بدانید، شهر Vice City به طور کلی بر اساس شهر Miami ساخته شده است و اکنون احتمال وجود هست که GTA 6 به سمت جنوب برای حومه‌های Everglades (یک منطقه آبی) و Florida Keys (یک رشته جزیره‌های استوایی) گسترش پیدا کند. لازم به ذکر است که “Gator Keys” در GTA: Vice City اصلی به عنوان بخشی از یک برنامه رادیویی اشاره شده بود، اما موقعیت آن هرگز در بازی نشان داده نشد.

به طور جالب، طرفداران معتقدند که نقشه GTA 6 بسیار بزرگتر از نقشه GTA 5  خواهد بود.

 

گیم پلی GTA VI

Grand Theft Auto 6

زمانی که Rockstar هنوز تریلری برای GTA 6 منتشر نکرده است، سخت است برای ما بگوییم با قطعیت که این بازی جدید چگونه خواهد بود و چگونه همانند Grand Theft Auto 5 نوآوری خواهد داشت. با این حال، از تصاویر اولیه توسعه که لو رفته اند به وضوح مشخص است که Rockstar حداقل در حال بررسی و تست کردن مکانیک‌های جدیدی است. به عنوان مثال، به نظر می‌رسد سری مکانیک‌های مخفی شبیه‌سازی شده جدید معرفی می‌شود. که تصاویری از شخصیت‌ها در حال برخاستن و حتی حمل جسدان را نشان می‌دهد.

تریلر رونمایی از GTA 6 در اختیار همگان قرار گرفته است و همان چیزی است که امیدوار بودیم باشد.

تماشای این تریلر بی نظیر را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1-min

تمام اطلاعاتی که از بازی GTA VI و زمان انتشار آن می دانیم