در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

jimryan

جیم رایان: PS5 به بزرگترین موفقیت شرکت سونی تبدیل خواهد شد

امروز پایان دوره 30 ساله‌ی جیم رایان در شرکت سونی اینتراکتیو انترتینمنت است. او با صعود پله‌های شرکت تا بالاترین سمت آن، پس از پنج سال به عنوان مدیر عامل، به پایان کار خود رسیده است و هیروکی توتوکی تا زمان پیدا شدن جایگزین دائمی موقتاً مدیریت را بر عهده دارد. در گفتگویی در پادکست رسمی پلی‌استیشن آخرین مصاحبه خود را دارد که در آن به تکامل پلتفرم، حرفه خود و نگرشش نسبت به کنترلر PS3 پرداخته است.

احتمالاً جالب‌ترین نکته، نظراتش درباره عملکرد پلی‌استیشن در حالی که این دفتر را ترک می‌کند است. او به نمای روشنی از دستاوردهای PS5 تا اکنون افتخار می‌کند. رایان می‌گوید: “می‌توانم بگویم که در حال حاضر، در اوج بازی‌مان هستیم PlayStation 5. در مسیر صحیح برای تبدیل شدن به موفق‌ترین کنسول ما تا به حال، در ابعاد متعددی است. فکر می‌کنم بازی‌ها و تجربیات بازی که روی PS5 مشاهده می‌شود، به رهبری استودیوهای PS، بهترین چیزی است که تاکنون دیده‌ایم.”

او ادامه می‌دهد و درباره تعداد خروجی‌های استودیوهای PS و کیفیت آنها نظر می‌دهد. “تعداد بازی‌هایی که تا این لحظه از دوره روی PS5 منتشر کرده‌ایم، به طرزی که قبل از این هرگز انجام ندادیم، بسیار فراتر از آنچه که تا به حال انجام داده‌ایم است، و با تمام سرمایه‌گذاری‌هایی که در استودیوها انجام داده‌ایم و همچنین اقداماتی که انجام داده‌ایم، این فرآیند تنها رو به تسریع و بزرگ شدن خواهد بود. ما در موقعیت قدرتمندی قرار داریم و فکر می‌کنم آینده روشن است”، به نتیجه می‌رسد.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع : PushSquare

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

jimryan

جیم رایان: PS5 به بزرگترین موفقیت شرکت سونی تبدیل خواهد شد