در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

dragonsdogma2

پچ جدید بازی Dragon’s Dogma 2 حالت های گرافیکی مختلف را ارائه می دهد

اولین به‌روزرسانی بزرگ Dragon’s Dogma 2 منتشر شد. پچ 1.050 اکنون برای دانلود بر روی PS5 در دسترس است و حجم آن 515 مگابایت است.

در واقع این به‌روزرسانی بیشتر درباره حالت های گرافیکی است. بازی با عدم امکان تنظیم گرافیک و عملکرد در کنسول‌ها عرضه شد، اما اکنون امکان فعال یا غیرفعال کردن (motion blur) و ردیابی نور (ray tracing) وجود دارد. غیرفعال کردن حالت ray tracing باید به بازی کمک کند تا نرخ فریم به شکل ثابت تری حفظ شود، اما کپکام می‌گوید که چنین بهبودی “چشم‌گیر” نخواهد بود. بنابراین لازم است کمی آزمون و خطا انجام دهیم و به بهترین خروجی برسیم.

این به‌روزرسانی همچنین به شما اجازه می‌دهد تا نرخ فریم را به 30 فریم بر ثانیه محدود کنید. قبلاً نرخ فریم بر روی عدد خاصی قفل نشده بود، به این معنا که می‌توانست تا نهایتاً 60 فریم بر ثانیه بازی اجرا شود. این حالت برای بهبود جزئیات بازی عرضه شده است با این حال کاربری که نرخ فریم بیشتر را ترجیح می دهند می توانند همانند قبل حالت فریم ریت را انتخاب کنند.

گزینه‌ی شروع یک بازی جدید اکنون در منوی اصلی  به بازی اضافه شده است، و امکان سفارشی کردن کامل ظاهر شما و پاون شما حالت بسیار بیشتری پیدا کرده است.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع : PushSquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

dragonsdogma2

پچ جدید بازی Dragon’s Dogma 2 حالت های گرافیکی مختلف را ارائه می دهد