در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

God

شایعاتی منتشر شده از یک منبع در مورد بازسازی سه گانه God of War بر روی PS5

به نظر می‌رسد که ریمستری از بازی‌های اصلی God of War بر روی PS5 قرار است عرضه شود، اگرچه ما خیلی به این خبر اعتبار نمی‌دهیم. نیک بیکری که به عنوان فردی در انتشار شایعات مشهور است ، گفت که بازسازی سه ماجرای اول کریتوس “ممکن است در حال انجام باشد”. لازم به ذکر است که بازی God of War 3  یک بار ریمستر شد و برای کنسول PS4  عرضه شد و همچنین این عنوان از طریق سیستم پشتیبانی کنسول PS5  از بازی های نسل هشتم روی این کنسول نیز اجرا می شود.

یکی از دلایلی که این مجموعه احتمالاً ریمستر میشوند محبوبیت بسیار بالای آن ها است و دیگری این است که کنسول PS5  قادر به اجرای سخت افزاری بازی های کنسول PS3  از معماری سخت افزاری پیچیده ای برای اجرای بازی های استفاده می کرد.

نیک بیکر گفت: « شنیده ام که قدیمی‌ترین سه قسمت God of War در PlayStation بازسازی می‌شوند ». البته، او در مورد جزئیات بیشتر قابل اعتماد نبود.

بیکر قبلاً بسیار بزرگ درباره شایعات بازی‌های PlayStation حرف زده است، اما بسیاری از آنها تحقق نپذیرفتند. در سال ۲۰۲۱، او گفت که شانس این وجود دارد عنوان جدیدی از سری inFAMOUS در یک رویداد PS  Showcase اعلام شود، اما رویداد بدون هیچ نکته ای درباره سری ابرقهرمانی Sucker Punch گذشت. یک سال بعد، او ادعا کرد که یک Sly Cooper جدید نیز در دست ساخت است، که این ادعا باعث شد تا ساکر پانچ به صورت صریح اعلام کند که هیچ بازی از این سری در دست ساخت و توسعه نیست.

بی‌شک، سونی ممکن است برای اهداف حفظ عملکرد خود به فکر بازگرداندن سری قدیمی God of War  بر روی کنسول PS5 باشد . بدون وارد شدن به جزئیاتی که ۲۳ دی منتشر شد، دی ال سی   Valhalla بازی  God of War Ragnarok ارتباط قوی‌ای با نسخه‌های PS2 دارد و این عناوین نیز به راحتی بر روی PS5  به صورت سخت افزاری اجرا نمیشود در نتیجه احتمال بازسازی آن ها وجود دارد.

منبع: Pushsquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

God

شایعاتی منتشر شده از یک منبع در مورد بازسازی سه گانه God of War بر روی PS5