در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

spider

مارول اسپایدرمن 2 برنده بهترین ویدیو گیم مسابقات سایت IGN سال ۲۰۲۳ شد

با بیش از 1.2 میلیون رأی و در یکی از سخت‌ترین لیگ برتر بازی‌هایی مثل Baldur’s Gate 3 و Alan Wake 2،  Marvel’s Spider-Man 2 برتری را در مسابقه بهترین بازی ویدیویی سال 2023 بر روی IGN به‌دست آورد.

اوایل این ماه از شما خواستیم رأی خود را در این مسابقه استثنایی برترین بازی‌های سال 2023 را در صفحه اینستاگرام IGN بدهید. در هر مرحله مسابقات، بازی‌های بسیار بزرگی حضور داشتند، اما همه چیز در نهایت بین The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Marvel’s Spider-Man 2 تمام شد.

اگرچه The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom را به عنوان بهترین بازی سال 2023 معرفی کرده‌ایم، اما شما با حدود 64 درصد رای خود Spider-Man 2  را برنده این مسابقات کردید.

برای برنده‌ شدن ،  Marvel’s Spider-Man 2 ماموریت سختی را پیش رو داشت. اولین پیروزی او حضوری قاطعانه با 97% آراء در مقابل Exoprimal بود. در مرحله 16 نفره،  Spidey با Baldur’s Gate 3 مواجه شد. این عنوان دوست‌داشتنی از استودیو Larian Studios عنوان بهترین بازی سال در جوایز بازی سال و‌ بهترین بازی نقش‌آفرینی، بهترین بازی کامپیوتری و بهترین بازی پلی‌استیشن سال 2023 را از IGN دریافت کرد.  اما متأسفانه، نتوانست بر پیتر پارکر و مایلز مورالس به عنوان Spider-Man 2 غلبه کند و 70% آرا را به‌خود اختصاص داد.

رقیب بعدی Alan Wake 2 بود، اما حتی این بازی فوق العاده نیز در مقابل اسپایدر من 2 شکست خورد . البته لازم به ذکر است که الن ویک 2 جایزه بهترین بازی ترسناک و بهترین بازی اکس باکس در سال 2023 را بدست آورد.

مرحله چهار نفره نهایی تعیین شد و بهترین‌های بین The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom و Resident Evil 4 Remake تقابل کردند و Spider-Man 2 با Star Wars Jedi: Survivor روبرو شد Resident Evil 4 .مقاومتی قابل تحسین را نشان داد و ولی در نهایت برنده Tears of the Kingdom شد، اما به نسبت 47% الی 53% شکست خورد. از طرف دیگر،  Star Wars Jedi: Survivor در مقابل اسپایدر من 2 با اختلاف بسیار زیاد 25درصد الی 75 درصد  شکست خورد.

اگرچه Marvel’s Spider-Man 2 را به عنوان بهترین بازی سال انتخاب نکردیم، اما از کیفیت فوق العاده آن نیز غافل نمی شویم. همان‌طور که در بررسی‌مان گفتیم، “این بازی بهترین داستان اینسومنیاک را به تصویر می‌کشد و علیرغم کوتاهی جهان باز آن، سفر قدرتمندی از نظر سرگرم‌کننده ابرقهرمانی است.”

منبع: IGN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

spider

مارول اسپایدرمن 2 برنده بهترین ویدیو گیم مسابقات سایت IGN سال ۲۰۲۳ شد