در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

PS4

فروش PS4 در سال گذشته در انگلستان افزایش داشته است

به نظر می‌رسد که هنوز عمر کنسول PS4  به پایان نرسیده است، زیرا فروش کنسول نسل قبلی سونی در سال 2023 در انگلستان به‌طور شگفت‌آوری 633 درصد نسبت به سال قبل افزایش یافت. این رقم به طور آشکاری تحت تأثیر نداشتن کنسول در سال گذشته بود، زیرا به دلیل کمبود تراشه‌ها که بر اثر شیوع ویروس کرونا به وجود آمده بود، دوره عمر کنسول به طور قابل‌توجهی کوتاه شد. با این حال، این نشان می‌دهد که هنوز تقاضای زیادی برای پلتفرم قبلی PlayStation وجود دارد.

این امر به برخی جوانب معقول به نظر می‌رسد. نرم‌افزارهای PS4 می‌توانند به قیمت بسیار ارزانی خریداری شوند، هم از طریق فروشگاه‌ها به صورت فیزیکی و هم به صورت دیجیتال از فروشگاه. PS همچنین، بازی این کنسول ارزش خود را در آینده نیز حفط می کنند زیرا هر کسی که در نهایت تصمیم به ارتقای به PS5 بگیرد، قادر خواهد بود تمام خرید‌های قبلی خود را در این کنسول اجرا کند. یکی از مهم ترین دلایل خرید کنسول نسل قبلی سونی این است که اکثر بازی ها برای PS4  نیز عرضه می شوند و اگر کاربر در نهایت قصد خرید PS5  را داشت می توانید با قیمت حداقلی آن بازی را به نسخه PS5  اپگرید کند.

در واقع، در حالی که افزایش درصدی به طور کلی بسیار بزرگ به نظر می‌رسد، اعداد واقعی فروش PS4 احتمالاً بسیار پایین هستند. این دستگاه 10 ساله است که عرضه شده و سونی کماکان از آن پشتیبانی می کند و باید دید در سال 2024 نیز عناوینی برای این کنسول عرضه خواهد شد یا آخرین سال عمر این کنسول دوست داشتنی می باشد.

 

منبع: PushSquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

PS4

فروش PS4 در سال گذشته در انگلستان افزایش داشته است