در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

Switch-min

کپی خور نینتندو سوییچ چیست ؟

بازی کردن با نینتندو سوییچ

 

کنسول سوییچ که در سال 2017 عرضه شد با توجه به قابلیت های بسیار این کنسول نظیر کنترلر های جداشونده و قابلیت هیبریدی بودن این کنسول و البته عرضه عناوین انحصاری فوق العاده مانند The Legend of Zelda Breathe of the Wild ، Super Mario Odyssey و … توانست به فروش فوق العاده ای دست پیدا کند و جزء پرفروش ترین کنسول های تاریخ صعنت ویدیو گیم شود.

 

عناوین بسیار زیاد و شاهکاری برای کنسول نینتندو سوییچ در طول این سالیان عرضه شده است اما با توجه به نرخ قیمت دلار و هزینه 60 دلاری بازی ها ( برای عناوین روز مانند Tears of The Kingdom 70 دلار ) خرید این بازی های برای کاربران ایرانی به چالشی بزرگ تبدیل شده است. چه بخواهید به صورت فیزیکی عناوین را تهیه کنید چه به صورت دیجیتالی باید برای هر عنوان مبلغ حدودی 2.5 الی 3.5 میلیون را پرداخت کنید که واقعا قیمت بالایی به حساب می آید.

حال شاید بگویید ای کاش نینتندو سوییچ هم همانند کنسول PS3  کپی خور میشد و بدون دردسر و با هزینه ای بسیار ناچیز و به راحتی عناوین را برای این کنسول دانلود میکردیم و از بازی های سوییچ لذت میبردیم.

حال اگر این فکر به ذهن شما رسیده است قصد داریم بگوییم که این کار شدنی است و این مقاله برای شماست.

در واقع اگر شما کنسول خود را کپی خور کنید میتوانید بدون هیچگونه محدودیتی به تمامی عناوین، تم های فروشگاه نینتندو و … دسترسی کامل داشته باشید.

بازی کردن با نینتندو سوییچ

 

اولین سری کنسول نینتندو سوییچ که در سال 2017 عرضه شد قابلیت کپی خور شدن نرم افزاری را داشت و نیازی به پروسه عجیب و غریب و پیچیده ای نبود برای کپی خور کردن کنسول. یکی از بدی های این روش این بود که اگر کنسول خود را خاموش میکردید کپی خور دستگاه میپرید و یکی از مواردی ایت که کاربر باید به آن دائما توجه می کرد. و یکی از نکات مثبت آن این بود انجام عملیات کپی خور توسط خود کاربر انجام میشد و نیازی به تخصص خاصی نبود. شما با مطالعه تاریخچه نینتندو می توانید اطلاعات بیشتری در این باره به دست آورید.

 

بعد از اینکه شرکت نینتندو متوجه این قضیه شد با عرضه اپدیت جلوی این روش را گرفت و بعد از مدتی عملا دیگر نمیشد دستگاهی را به صورت نرم افزاری کپی خور کرد. بعد از این قضایا تمامی کنسول های عرضه شده توسط شرکت نینتندو اعم از سوییچ ورژن 1 و 2 ، سوییچ لایت و سوییچ اولد دیگر قابلیت این را نداشتند که به صورت نرم افزاری کپی خور شوند و تنها راه برای کاربر این بود دستگاه خود را به صورت سخت افزاری کپی خور کند.

کپی خور سخت افزاری کنسول سوییچ چیست؟

کپی خور سخت افزاری کنسول سوییچ یکی از کامل ترین راه هایی است که میتوان با استفاده از آن به هر نوع محتوایی که باید برای آنها دلاری هزینه کنید دسترسی کامل داشته باشید و این نوع کپی خور دیگر معایب کپی خور نرم افزاری را نیز ندارید و دیگر نیاز نیست نگران قفل یا بریک شدن کنسول خود نیز باشید.

وظیفه کپی خور سخت افزاری فعال کردن حالتی است به نام (RCM Mode) ، مود RCM در واقع همان باگی است که در کپی خور های نرم افزاری به کمک کلیپس و یا جیگ فعال می شود. پس به نوعی می توان گفت که تنها تفاوت کپی خور نرم افزاری و سخت افزاری روش فعال شدن آن است. فقط با استفاده از RCM  میتوانید کنسول های جدید شامل لایت و اولد را کپی خور کنید.

بازی کردن نینتندو سوییچ با دوستان

دلایل کپی خور کردن کنسول نینتندو سوییچ

اصلی ترین دلیلی که باید به سراغ کپی خور کردن کنسول خود بروید راحتی دانلود بازی های مختلف است . در این نوع کپی خور به راحتی آب خوردن می توانید بازی های مختلف از سایت های مختلف دانلود کرده و داخل کنسول خود نصب نمایید و با کم ترین هزینه ممکن به تمام عناوین روز دنیای کنسول سوییچ دسترسی دائمی داشته باشید.

تمامی3  مدل نرمال،لایت و اولد کنسول سوییچ قابلیت کپی خور سخت افزاری را دارند چون تمام این کنسول های از نظر سخت افزاری تفاوت خاصی با یکدیگر ندارند و تنها تفاوت آنها به نوع و تکنولوژی صفحه نمایش و قابلیت اتصال به تلویزیون می باشد.

کپی خور سخت افزاری کنسول سوییچ تنها یک ایراد دارد آن هم اجبار به باز شدن دستگاه جهت نصب کیت داخل آن می باشد، اما در صورت کیت با کیفیت مشکلی برای کنسول در دراز مدت پیش نخواهد آمد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Switch-min

کپی خور نینتندو سوییچ چیست ؟