در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

Xbox

فیل اسپنسر در رویداد هفته بعد در مورد آینده ی ایکس باکس توضیحات بیشتری را ارائه می دهد

در حالی که سوالاتی درباره آینده ایکس باکس ، انحصار پلتفرم و موارد دیگر مطرح شده‌اند، فیل اسپنسر، مدیرعامل گیمینگ مایکروسافت در روز دوشنبه اعلام کرد که جزئیات بیشتری درباره آینده Xbox را در رویدادی  که هفته بعد برگزار می‌شود، به اشتراک خواهد گذاشت.

اسپنسر در حساب X/Twitter خود نوشت. “ما به تمام حرف های شما گوش می دهیم، ما یک رویداد را برای هفته بعد برنامه‌ریزی کرده‌ایم که خوشحالیم که جزئیات بیشتری درباره چشم‌انداز آینده Xbox را با شما به اشتراک بگذاریم. منتظر بمانید.”

اسپنسر به بحث‌های زیادی که پس از گزارش The Verge در طول آخر هفته رخ داد، پاسخ می‌دهد. گزارش می‌دهد که بازی Indiana Jones and the Great Circle به نظر می‌رسد قرار است برای کنسول پلی استیشن 5  منتشر شود. طبق گزارش، این بازی اکنون جایگاهی اختصاصی روی ایکس باکس و PC را در زمان عرضه‌اش در دسامبر 2024 خواهد داشت و سپس به زودی بعد از آن برای PS5 ارائه خواهد شد.

از سوی دیگر، XboxERA در طول آخر هفته گزارش داد که استارفیلد نیز ممکن است برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه شود. این تحولات در پی گزارش‌های قبلی بودند که بازی‌هایی مانند Hi-Fi Rush و Sea of Thieves نیز ممکن است به سایر پلتفرم‌ها بیایند.

جمع‌بندی کلی این شایعات باعث ناراحتی بزرگ جامعه Xbox شده است اما طبق این شایعات ممکن است به زودی این کمپانی بزرگ بیشتر در نقش یک ناشر باشد تا توسعه دهنده عناوین گوناگون.

مایکروسافت هنوز روی گزارش‌های مختلف نظری ارائه نکرده است، اما قطعاً در رویداد هفته آینده توضیحات کامل تری را در اختیار رسانه قرار خواهد داد.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع :IGN

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Xbox

فیل اسپنسر در رویداد هفته بعد در مورد آینده ی ایکس باکس توضیحات بیشتری را ارائه می دهد