در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

switch JP

نینتندو سوییچ تنها با فروش یک میلیون واحد دیگر پرفروش ترین کنسول کشور ژاپن می شود

هفت سال از عرضه نینتندو سوییچ میگذرد و این کنسول دوست داشتنی هنوز هم به طرز قابل توجهی فروخته می‌شود، آخرین داده ها نشان می دهد که این کنسول هیبردی به زودی می تواند پرفروش ترین کنسول کشور ژاپن شود.

بر اساس آخرین گزارش فامیتسو درباره فروش‌ سخت‌افزار در ژاپن، سوییچ تاکنون مجموعاً 32,027,938 واحد از سه مدل سوییچ نرمال، سوئیچ لایت و سوئیچ اولد را فروخته است. با احتساب این آمار این کنسول فوق العاده تنها 1 میلیون واحد دیگر نیاز دارد بفروشد تا پرفروش ترین کنسول کشور ژاپن شود.

اصلی ترین رقیب این کنسول، کنسول دیگری از کمپانی نینتندو ینی DS می باشد. بالاترین فروش کنسول فعلی 32,990,000 واحد DS نینتندو است، که گیم بوی پشت سر آن با 32,470,000 واحد قرار دارد. سوییچ هنوز هفتگی حدود 50,000 تا 100,000 واحد در ژاپن فروخته می‌شود، و با توجه به تخفیفاتی که روی این کنسول و باندل های مختلف آن اعمال می گردد احتمالاً در آینده ای نزدیک این رکورد به نینتندو سوییچ خواهد رسید.

نینتندو قرار است اطلاعات مالی خود را این هفته منتشر کند، پس احتمالاً ما حداقل دید به‌روزی درباره فروش جهانی سوییچ و همچنین داده‌های عملکرد نرم‌افزاری در طول نه ماه گذشته خواهیم داشت.

نظر شما در مورد این خبر چیست ؟ آیا تجربه کار با این کنسول دوست داشتنی را داشته اید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

منبع : NintendoLife

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

switch JP

نینتندو سوییچ تنها با فروش یک میلیون واحد دیگر پرفروش ترین کنسول کشور ژاپن می شود