در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

1-min

معرفی برترین باتری و پایه شارژ برای کنترلر ایکس باکس

دسته ایکس باکس

یکی از اتفاقات ناخوشایند در بازی‌ها میتواند رخ دهد این است که هنگامی که بازی می‌کنید، باتری کنترلر شما تمام شود و ایکس باکس شما پاسخگوی این امر نباشد و کنترلر را نتوانید روشن کنید. این اتفاق برای هر کنترلر بی‌سیم رخ می‌دهد، اما این لوازم جانبی جهت  شارژ کردن به شما کمک می‌کنند که دیگر این اتفاق نیفتد یا حداقل فشار جایگزینی باتری قلمی را کاهش دهد.

کنسول‌های نسل فعلی Xbox Series X|S با نسخه به‌روزشده یکی از بهترین کنترلرهای ایکس باکس عرضه می‌شوند که دارای ویژگی‌ها و قابلیت‌های شارژ و اتصال با بهترین USB Type-C است. با این حال، این کنترلرها به‌طور پیش‌فرض همچنان از باتری‌های استاندارد استفاده می‌کنند، بنابراین اینجا تمام بهترین لوازم جانبی شارژ کنترلر ایکس باکس را برای هر بازیکن ایکس باکس با کنترلر بی‌سیم توصیه می‌کنیم.

 

Razer Universal Quick Charging Stand XboxRazer Universal Quick Charging Stand Xbox

پایه شارژ سریع یونیورسال ریزر به طور کارآمدی کنترلر را شارژ می‌کند. این پایه با رنگ های متفاوتی نیز عرضه شده که شما میتوانید با توجه به رنگ کنترلر خود آنرا را تهیه کنید و با کنترلر خود مچ کنید. ریزر برای ارائه یک پایه شارژ بسیار کارآمد و با کیفیت بالا که برای بازیکنان تنها، مجموعه‌های جمع‌آوری شده که دنبال بهبود صفحه‌های نمایشی خود هستند و بیشتر، سخت کوشیده است.

پایه شارژ سریع یونیورسال، که یک تکامل از محصولات قدیمی‌تر کنترلر گیر بوده (که توسط ریزر خریداری شده است)، بی‌نظیرترین پایه شارژ / داک برای کنترلرهای بی‌سیم ایکس باکس است. مدل‌های جدیدتر از این پایه شامل سازگاری کامل با هر دو نسل Xbox Series X|S و کنترلر Xbox One هستند، دارای تماس‌های مغناطیسی مناسب جهت قفل کردن کنترلر در طول شارژ و طراحی آسان کاربرانه ای است که می‌تواند مستقیما به ایکس باکس شما متصل شود یا به دیوار (اگر یک شارژر دیواری اضافی در دسترس داشته باشید).

راه‌حل شارژ ریزر نیز عمر باتری و سرعت شارژ خود را با محصولات فوق‌العاده دیگر تقریباً برابر می‌کند و با دوامی که تضمین می‌کند کافیست تا سال‌ها به شما از کنترلر خود در حال بازی تامین شود. این محصول تقریباً کامل است، اما البته برخی نکات وجود دارد؛ پایه شارژ سریع یونیورسال ریزر گران‌تر از برخی جایگزین‌هاست و گزینه‌ای برای پایه شارژ چند کنترلری وجود ندارد.

Xbox Rechargeable Battery + USB C

Xbox Rechargeable Battery + USB C

باتری قابل شارژ Xbox نسخه جدیدی از “Play & Charge Kit” قدیمی است با نامی جذاب و چندین بهبود هوشمند است. این باتری جدید با کنترلرهای بیسیم Xbox Series X|S با پورت Type-C سازگار است و به دلیل سلول باتری بزرگتر از متوسط ​​و ساختار قوی خود، ایستایی و دوام برتری را ارائه می‌دهد. این باتری نیز مورد تایید سایت XBOX است.

بسته باتری راحت برای نصب است و به جای باتری‌های AA نرمال در پشت کنترلر قرار می‌گیرد و شامل یک راه حل شارژ کلی در یک است. با استفاده از پورت موجود کنترلر، باتری را می‌توان شارژ کرد. این باتری با یک شارژ تکی تا 30 ساعت بازی را فراهم می‌کند و زمان شارژ کامل از حالت خاموش تنها 4 ساعت است (و در طی این مدت کنترلر به طور کامل قابل استفاده است).

گرچه ممکن است باتری‌های قابل شارژ ارزان‌تری را در بازار پیدا کنید (با برخی جایگزین‌ها که دو باتری را در جعبه دریافت می‌کنند)، اما هیچ‌کدام به اندازه باتری قابل شارژ Xbox ارزش بلندمدت یا آسانی استفاده را عرضه نخواهند کرد؛ این باتری باید هم در هر بار شارژ بیشتر و هم در طول عمر خود بیشتر باقی بماند. فقط به یاد داشته باشید که این باتری با هیچ پایه شارژ یا داکی همخوانی ندارد و برای شارژ نیاز به کابل فیزیکی است.

 

SparkFox Dual Controller Charging Station

SparkFox Dual Controller Charging Station

با ایستگاه شارژ دوگانه Sparkfox، می‌توانید تا دو عدد کنترلر رسمی Xbox Series X یا Series S را ذخیره و شارژ کنید. نشانگرهای LED در جلوی ایستگاه شارژ نشان می‌دهند که کنترلرها به طور کامل شارژ شده‌اند تا شما را سریعتر به بازی بازگرداند.

 

Dobe Battery Charger XboxDobe Battery Charger Xbox

ویژگی این پک باتری:

۱. طراحی قابل حمل

۲. انتقال داده با سرعت بالا، شارژ فوری

۳. ظرفیت باتری: ۱۲۰۰mAh، برای کیت شارژ Xbox One Series X، شارژر داک Xbox One Series X با کابل شارژ باتری. این محصول همچنین به همراه کابل شارژ USB ارائه شده است، که می‌توان آن را به منبع تغذیه استاندارد DC 5.0V USB یا رابط USB آداپتور متصل کرده و آن را به رابط میکرو شارژر برای شارژ متصل نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1-min

معرفی برترین باتری و پایه شارژ برای کنترلر ایکس باکس