در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

1

مدت زمان عنوان GTA VI ممکن است کوتاه از انتظارات طرفداران باشد

طرفداران Grand Theft Auto سال های زیادی را منتظر GTA VI بوده‌اند، بنابراین بدون شک انتظارات زیادی دارند.

تریلر GTA VI تمام طرفداران را با تصویر واقع‌گرایانه‌اش از فلوریدا شگفت‌زده کرده است. با این همه هیجان اطراف یک تریلر کوچک، ما باید بپرسیم: واقعاً GTA VI چقدر مدت زمان خواهد داشت؟

به گفته یک تولید کننده محتوا ، احتمالاً GTA VI ممکن است به اندازه انتظارات ما طولانی نباشد. به گفته یک یوتیوبر معروف Rockstar Games به نام Legacy Killa HD، GTA VI احتمالاً طولانی تر از نسخه قبلی (GTA V) ولی کوتاه تر از بازی Red Dead Redemption 2 است.

LK HD ادعا کرده که شنیده است که GTA VI حدود ۳۵ تا ۴۰ ساعت طول خواهد کشید، اگرچه باید توجه داشت که این اطلاعات به خصوص به داستان بازی مربوط می‌شود. بدون شک، اگر انواع فعالیت‌های فرعی و رندوم بازی را در نظر بگیریم، می‌توانیم به راحتی این زمان بازی را سه برابر کنیم. در کل، من با یک بازی دنیای باز که یک داستان ۳۵ ساعته دارد و سپس به من این امکان را می‌دهد که بقیه زمان خود را برای انجام هر کاری که بخواهم، استفاده کنم، موافق هستم.

این یوتیوبر تاکید می‌کند که این اطلاعات را در سال گذشته شنیده است و ممکن است از آن زمان تغییر کرده باشد. با انتشار GTA VI در سال ۲۰۲۵، بدون شک می‌تواند انتظار داشته باشیم که Rockstar در طول سال ۲۰۲۴ اطلاعات بیشتری را بصورت رسمی ارائه دهد.

 

منبع : Gamingbible

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1

مدت زمان عنوان GTA VI ممکن است کوتاه از انتظارات طرفداران باشد