در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

بهترین بازی های VR2

معرفی برترین بازی های PlayStation VR2

برترین بازی های PlayStation VR2

بهترین بازی‌های واقعیت مجازی که برروی هدست جدید واقعیت مجازی PS5 سونی قابل اجرا هستند، از پازل‌های عادی تا اکشن‌های بسیار هیجان انگیز.

هدست PSVR 2 تجربه‌هایی را ارائه می‌دهد که یک گام قابل توجه بالاتر از هدست اصلی PSVR سونی است. در واقع، این یکی از بهترین هدست‌های واقعیت مجازی امسال برای ما بوده است. PSVR 2 گران است و هیچ بازی رایگانی شامل نمی‌شود (مگر اینکه مجموعه Horizon Call of the Mountain با قیمت 600 دلار را خریده باشید). با این حال، با دسترسی به ده‌ها بازی PSVR 2 که در حال حاضر موجود است، شما باید بهترین‌ها را پیدا کنید تا وقت و پول خود را برای آن‌ها صرف کنید.

ما یک لیست کوتاه از بهترین‌ها را در زمان عرضه ساخته‌ایم تا از تجربه خود بهره‌برداری بهتری کسب کنید. این همه بازی‌ها را ما واقعاً امتحان کرده‌ایم؛ در حالی که با در دست داشتن بازی‌های بیشتر، این لیست را به‌روز خواهیم کرد.

 

یک مشکل با بازی‌های PSVR 2 این است که برخی از آن‌ها به اندازه بازی‌های معمولی کنسول گران قیمت هستند. شما با مشاهده سایت PlayStation احتمالاً شما این مقدار از آن‌ها را خریداری نخواهید کرد مگر اینکه ارتقا رایگان یا با قیمت کمتری برای بازی‌هایی که در حال حاضر دارید، داشته باشید. برخی از آن‌ها مانند Gran Turismo 7 و Resident Evil Village و No Man’s Sky، حالت‌های افزودنی VR رایگان به بازی‌های موجود PS5 هستند و حتماً باید آن‌ها را داشته باشید.

 

Horizon Call of the Mountain

Horizon Call of the Mountain

Call of The Mountain بازی انحصاری هدست اختصاصی برتر PSVR 2 سونی ، یک ماجرای جذاب واقعیت مجازی در دنیای بعد از بحران بازی Forbidden West می باشد و نسبت به آن خطی‌تر است و بر فعالیت‌هایی مانند صعود کوه ، استفاده از کمان و تیر و کاوش در رشته‌کوه‌های بزرگ تمرکز دارد. گرافیک این بازی شگفت‌انگیز است. بطور واضح باید آن را پیشنهاد داد تا نشان دهد که PSVR 2 چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. حتی برخی استفاده‌های مهارت چشم و لرزش در هدست را هم دارد.

 

Gran Turismo 7

Gran Turismo 7

 

این شبیه‌ساز مسابقه در PSVR 2 فوق العاده به نظر می‌رسد. بازی معروف سونی آپدیتی را دریافت کرده که پشتیبانی از واقعیت مجازی را به بازی اضافه می‌کند، اگرچه باید در نظر داشت که GT7 با کنترل‌های Sense  کار نمی‌کند که عجیب است: شما باید از کنترلر DualSense (که واکنش‌های لمسی و بازخورد نیروی بسیار خوبی دارد) یا یکی از چندین فرمان موجود پشتیبانی شده استفاده کنید. علاوه بر این، تنها مسابقات در واقعیت مجازی هستند؛ بخش‌های دیگر در دو بعد است. اما مسابقات بسیار یسیار زیبا به نظر می‌رسند. این یک بازی ضروری است تا نشان دهد که بازی‌های PSVR 2 چقدر مبهوت کننده می‌توانند به نظر برسند.

 

Resident Evil Village

Resident Evil Village

ترسیدن در واقعیت مجازی مورد علاقه همه نیست و به طور عمومی، من هم جزو آن‌ها نیستم. اما برای بازی Resident Evil Village یک استثنا قائل خواهم شد. این بازی تمام تجربه بازی ترسناک و بقا در سبک گوتیک را به صورت یک تجربه برجسته در PSVR 2 با آپدیت رایگان برای PS5 تبدیل می‌کند. این بازی از کنترل‌های Sense به خوبی برای تیراندازی، گرفتن اشیاء و باز کردن درها و قفل‌ها استفاده می‌کند و همه چیز در نمایشگر غنی OLED با HDR بسیار واضح و زنده به‌نظر می‌رسد. در کنار بازی Horizon: Call of the Mountain، این تجربه‌ی سینمایی ترسناک ترین تجربه‌ی PSVR 2 در زمان عرضه است.

 

No Man’s Sky

No Man’s Sky

No Man’s Sky یک بازی بی‌نهایت است که در حوزه کاوش‌های فضایی به حرکت دارد و قبل از این نیز در PSVR تجربه‌ای منحصربفرد داشت. آپدیت رایگان PSVR 2 برای نسخه PS5 از همان روحیه‌ای که No Man’s Sky قبلاً در حالت VR به کار می‌رفت استفاده می‌کند و این بسیار عالی است. تمامی بازی در حالت VR قابل بازی است، از جمله آخرین به‌روزرسانی Fractal 4.1 که مقدار بسیار زیادی محتوا را در ازای هزینه ارائه می‌دهد. همچنین کنترل‌های Sense هم خوب بازی سازگار شده‌اند. وارد شدن به داخل یک کشتی برای اولین بار و پرواز به فضا کافی است تا آن را امتحان کنید.

 

Humanity

Humanity

وارد یک بازی معمایی و غیرمعمول شوید که در آن باید گروه‌های زیادی از افراد را به هدف‌ها هدایت کنید، بدون اینکه آنها به افتادن از صخره‌ها شبیه سوسیس به وضعیت نامطلوبی برسند. در واقع، این مثل نسخه بازسازی شده به همراه قابلیت‌های واقعیت مجازی از بازی Lemmings است، در سبک عجیب و درخشان بازی‌های مستقل کلاسیک PlayStation قدیمی. استفاده از VR اختیاری است، اما VR راه عالی برای تجربه‌ی پازل‌ها و چشم‌اندازهای سه بعدی است.

 

Star Wars : Tales from the Galaxy’s Edge Enhanced Edition

Star Wars : Tales from the Galaxy’s Edge Enhanced Edition

یکی از بازی‌های مورد علاقه‌ی ما برای Quest 2، نسخه بازسازی شده‌ای برای PSVR 2 دریافت کرد و گاهی اوقات احساس می‌شود که تجربه‌ای کاملاً جدید است. یک بازی تیراندازی اول شخص را در مناطق وحشتناک باتو، سیاره‌ای که پارک‌های تماشایی جنگ ستارگان ساخته شده توسط دیزنی در آن قرار دارند، ارائه می‌دهد. اسلحه‌ها و ابزارها با تکنولوژی لرزش وزنده و دکمه‌های بازخوردی قدرتمند PSVR 2 به طور واقع‌گرایانه عمل می‌کنند و محیط‌ها با HDR با تفاوتهای کنتراست بالاتر بسیار زیبا به نظر می‌رسند

 

The Walking Dead Saints and Sinner Chapter 2: Retribution

The Walking Dead Saints and Sinner Chapter 2: Retribution

یک نام بسیار طولانی برای یک بازی عالی است که در PSVR 2 بهتر از Quest 2 به نظر می‌رسد. بله، این یک بازی ترسناک بقا است. یک سبک که به نظر می‌رسد در این روزها در VR بیش از حد حضور دارد. اما دینامیک داستان و اکشن تیراندازی این بازی را احساس متفاوتی نسبت به Resident Evil Village می‌کند و به طور قابل بحث مناسب تر برای VR طراحی شده است، به عنوان یک بازی VR-می باشد.

 

Pistol Whip

Pistol Whip

از اوایل سال ۲۰۱۹ به بعد، بازی فوق العاده Pistol Whip با سبک تیراندازی اول شخص و ریتمیک همواره انتخاب عالی برای علاقمندان به VR بوده است. اما نسخه PSVR 2 از این بازی مسیر را به سمت یک سطح دیگری برده است، با کنترلرهای Sense فوق العاده پیشرفته که به حل برخی از بزرگ‌ترین مسائل نسخه اصلی کمک می‌کنند. همچنین، محتوای قابل توجهی نیز در این نسخه ارائه شده است، به طوری که نسخه PS5 این بازی به طور موثر به عنوان نوعی نسخه کامل عمل می‌کند.

 

در مورد بازی‌های ریتمیک مبتنی بر مبارزه، بسیار بهتر از این نمی‌توان پیدا کرد. چشم‌اندازهای شدیداً استیلایز شده و پررنگ این بازی برای VR کاملاً مناسب است و بازیکنان را به دنیایی دیوانه وار از ضربه‌ها و گلوله‌های فوری می‌برد. به طور کلی، این یک تجربه بسیار منحصربفرد است. همچنین، این یک بازی با ارزش تکرار بسیار بالا است، که به همین دلیل، حتی برای کسانی که نسخه اصلی را بازی کرده‌اند، ارزش بازی و بررسی کردن را دارد.

 

جمع بندی

در این نوشته سعی کردیم تا با معرفی بهترین بازی های PSVR2 در سبک های مختلف شما را با بازی های مختلف آشنا کرده و به شما در انتخاب بازی مورد علاقه تان کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بهترین بازی های VR2

معرفی برترین بازی های PlayStation VR2