در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

hogwarts_legacy_header

هاگوارتز لگسی پرفروش ترین عنوان سال 2023 ایالات متحده

هاگوارز لگسی پرفروش ترین عنوان در سال 2023 در آمریکا بوده که 14 سال این رکورد فروش در اختیار عناوین Call of Duty یا عناوین کمپانی راکستار بوده است.تعداد نسخه‌هایی که این بازی در آمریکا فروخته شده است مشخص نیست، اما در سراسر جهان تا پایان سال قبل ۲۲ میلیون نسخه فروخته شده بود.

رکوردی که هاگوارز لگسی شکست داد به سال ۲۰۰۹ برمی‌گردد، زمانی که بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 نسخه PS3 پرفروش ترین بازی سال در آمریکا بود. از آن زمان به بعد، یکی از عناوین این فرنچایز شوتر اول شخص یا یک عنوان توسعه یافته توسط Rockstar Games بهترین فروش را در آمریکا داشته است. بازی های Grand Theft Auto V در سال ۲۰۱۳ و سپس Red Dead Redemption 2 در سال ۲۰۱۸ به ترتیب جزء پرفروش ترین ها بوده اند. به غیر از این دو عنوان از کمپانی راکستار، هر سال از سال ۲۰۰۹ تاکنون پرفروش ترین بازی ها در آمریکا یک عنوان Call of Duty بوده است. هاگوارتز لگسی با نسخه‌های PS5، Xbox Series X|S و PC در اوایل سال ۲۰۲۳ و نسخه‌های PS4، Xbox One و Nintendo Switch در ادامه سال، این رکورد را شکست داد.

درباره سایر عناوین، Marvel’s Spider-Man 2 چهارمین بازی پرفروش سال ۲۰۲۳ در آمریکا بود، در حالی که Diablo 4 جایگاه ششم و Mortal Kombat 1 هشتم را به خود اختصاص داد.

 

نظر شما در مورد این عنوان چیست؟

منبع : PushSquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

hogwarts_legacy_header

هاگوارتز لگسی پرفروش ترین عنوان سال 2023 ایالات متحده