در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

best mouse gaming-min

معرفی برترین ماوس های گیمینگ

بهترین ماوس های گیمینگ

 

Razer Death Adder V3 Pro

Razer Death Adder V3 Pro

با بیش از ۱۵ میلیون فروش از زمان شروع تولیدش، ماوس گیمینگ Razer DeathAdder بی شک جایگاه خود را در تالار افتخار بهترین ماوس‌های گیمینگ بدست آورده و در صدر راهنمای بهترین ماوس گیمینگ ما قرار دارد. تغییرات و نسخه‌های متعددی از این ماوس افسانه‌ای وجود دارد و با آخرین نسخه آن، یعنی DeathAdder V3 Pro،  Razer در واقع با فرمول برنده خود سروکار دارد. در واقع، این برند تمامی ویژگی‌هایی که DeathAdder درخشان شدگی خود را به دست آورده است، دو چندان کرده است: طراحی عالی و عملکرد حرفه‌ای. این موس را می توان یکی از کاربردی ترین لوازم جانبی برای گیمر های پرو در نظر گرفت.

 

کوچکتر شدن طراحی DeathAdder ، منجر به کاهش وزن ماوس شده است و با این کاهش وزن، ماوسی قدرتمند و با قدرت کلیک بیشتری ایجاد شده است. تغییرات طراحی نسبتاً ظاهری هستند اما کافی هستند تا برخی از طرفداران صمیمی DeathAdder را ناراحت کنند. دکمه‌های ماوس با طراحی برجسته بزرگ زیاد و پوسته صاف ماوس حذف شده‌اند و به جای آن‌ها، یک پروفایل ظریف‌تر و کمتر تهاجمی وجود دارد که بیشتر شباهتی به Viper Ultimate نسبت به نسخه‌های قبلی DeathAdder دارد.

 

این ماوس هنوز هم به طور کامل برای دست راست‌ها مناسب است به خاطر خمیدگی ملایم توده ماوس که به طور راحت وارد کف دست شما می‌شود. پوسته ماوس دارای پوشش میکروتکسچر است و نه پلاستیک صاف مانند قبل. این پوشش به کنترل بهتر در دست داشتن ماوس با وزن حال حاضر ۶۳ گرم (کاهش ۲۵٪ نسبت به  DeathAdder قبلی) کمک می‌کند و باعث نمی‌شود ماوس از دست شما در حالت‌های مختلف هنگام بازی کردن جدا شود.

 

به عنوان یک ماوس کلیکرِ هدفمند برای حرفه‌ای ها ،  Razer بهترین تکنولوژی‌های خود را در داخل V3 Pro قرار داده است. ابتدا، این ماوس از سنسور تازه‌ترین مدل Razer یعنی سنسور اپتیکال Focus Pro 30K با شتاب ۷۰G و سرعت حداکثر ۷۵۰ اینچ در ثانیه و دقت ۹۹.۸٪ استفاده می‌کند. شخصی هیچگاه با یک DPI بسیار بالا مانند این بازی نخواهد کرد، اما همراه با ترفندهایی مانند برش غیر تقارنی، همسازی حرکت و پیگیری هوشمند، هیچوقت نمی‌توانید اظهار کنید که به خاطر ماوس باختید. برای دکمه‌های اصلی کلیک،  DeathAdder از سوئیچ‌های اپتیکال ماوس نسل سوم Razer با زمان پاسخگویی ۰٫۲ میلی‌ثانیه و عمری ۹۰ میلیون کلیک استفاده می‌کند.

 

برای من، تفاوت قابل توجهی بین استفاده از V3 Pro بی‌سیم یا با سیم وجود ندارد. اما اگر ابهامی دارید، Razer همچنین یک دانگل 4،000 هرتز Hyperpolling ویژه دارد که می‌توانید آن را به عنوان یک جزء اضافی خریداری کنید، اما حدس می‌زنم بیشتر افراد از کابل Speedflex USB همراه با ماوس استفاده کنند تا نگرانی‌های تاخیر پاسخگویی را برطرف کنند.

 

ماوس جدید DeathAdder، مانند پیشین‌های خود، دکمه‌ها را به تعداد کم نگه می‌دارد و تنها پنج دکمه دارد که در مقایسه با یازده دکمه موجود در Basilisk V3، خنده‌دار است. به شخصه، دوست دارم که دکمه‌های جانبی زیاد و قابل دسترس باشند، به این صورت که نیازی به تحریک غیرطبیعی انگشت شست برای استفاده از آن‌ها نداشته باشم. اما به نحوی، کلید اسکرول نیز مورد علاقه‌ام نیست. البته با مچاله‌هایی که مناسب تعویض سلاح در بازی هستند، حسی هپتیک است، اما با ماوسی به صورت گسترده اسکرول کردن بسیار خسته‌کننده می‌شود.

 

Razer ادعا می‌کند که عمر باتری این ماوس ۹۰ ساعت است و از زمان باز‌کردن جعبه حدود سه هفته پیش، تنها یکبار آن را شارژ کرده‌ام. من حداقل ۸ ساعت در روز این را به عنوان ماوس اصلی خود استفاده کرده‌ام.

 

این ماوس سریع، راحت، با عمر باتری عالی و در دستان مناسب واقعاً فوق العاده است.

 

مزایا:

طراحی بسیار خوب و ارگونومیک

عملکرد بی‌نقص بی‌سیم

سنسور و پیگیری عالی

باطری بسیار خوب

 

معایب :

قیمت بسیار بالا

در کاربردهای غیرگیمینگ عالی نیست

ظاهری نسبتاً عمومی

 

 

Logitech G305 LightSpeed

Logitech G305 LightSpeed

در مدل G305 Lightspeed، لاجیتک یک ماوس بازی بی‌سیم با عملکرد بالا بدون هزینه‌های بالا ایجاد کرده است. قیمت متوسط آن باعث رقابت با برخی از ماوس‌های سیمی عالی می‌شود، اما در عملکرد یا طراحی تنوعی وجود ندارد.

 

G305 از سنسور Hero لاجیتک استفاده می‌کند که از تکنولوژی بسیار عالی سنسور بهترین ماوس‌های لاجیتک، از G502 کلاسیک تا  G Pro X Superlight، بهره می‌برد. این ماوس می‌تواند بیش از ۲۰۰ ساعت با یک باتری AA عمل کند.

 

دانگل بی‌سیم کوچک می‌تواند در داخل بدنه ماوس نگهداری شود، اما به طور حیاتی، دکمه‌های فشاری چپ و راست قطعه‌های جداگانه‌ای از قسمت قابل جداشدن دسته کف دستی هستند، که یک کلیک قابل اعتماد و رضایتبخش را به ارمغان می‌آورد.

 

شکل ماوس G305 بر اساس 1 –  طراحی کوچک و 2 –  قابل استفاده برای هر دو دست می‌باشد که لاجیتک از سال‌های قبل استفاده می‌کند. اگرچه اجزایی مانند گوی چرخش و دکمه‌ها به نسبت محصولات گرانتر مانند G502 ارزش حس بالاتری ندارند، اما همچنان بهتر از هرچیزی که در یک ماوس بازی ارزان قیمت پیدا می‌کنید است. کیفیت و عملکرد G305 ویژگی‌های برتری برای قیمت آن هستند.

 

مزایا:

بسیار سبک و با کیفیت ساخت قوی

بهترین سنسور لاجیتک در یک بدنه با کیفیت قابل قبول به قیمتی مقرون به صرفه

 

معایب:

احساس لوکس لاجیتک وجود ندارد

 

 

Razer DeathAdder V2

Razer DeathAdder V2

ریزر DeathAdder V2 تمامی نقاط قوت ماوس گیمینگ DeathAdder Elite را بهبود می‌بخشد و به عنوان یکی از بهترین ماوس‌های گیمینگ شناخته شده، از سال ۲۰۱۶ به صورت متنوع و با انواع مدل‌ها در بازار موجود بوده است.

 

اکنون شما می‌توانید نسخه بهبود یافته DeathAdder V3 را خریداری کنید، اما ما هنوز طرفدار نسخه‌های قدیمی‌تر هستیم زیرا در حال حاضر به قیمت خیلی ارزانی قابل تهیه هستند.

 

با مقایسه کامپیوتر DeathAdder اورجینال، بهبودی که در نسخه V2 مشاهده می‌شود، سنسور اپتیکال Focus+ است که همان سنسور استفاده شده در موس بی‌سیم Razer Viper Ultimate عالی است. به زودی درباره آن صحبت خواهم کرد، اما از تغییرات مختصرتری که ریزر در V2 انجام داده است، بیشتر متاثر شدم. اولین تغییر، حلقه اسکرول است. ریزر نام عجیبی برای این طراحی انتخاب کرده است، بنام “Instinctive Scroll Wheel Tactility”. این حلقه به صورت صافی میچرخد ، بنابراین به طور تصادفی بیش از حد بر روی صفحه اسکرول نخواهید کرد.

 

استفاده ریزر از کابل ویژه‌ای با نام “Speedflex Cable” به نظر ممکن است بی‌اهمیت باشد، اما واقعاً تأثیر گذار است. یکی از شکایت‌های من این است که کابل سفت‌تر گاهی موس را به یک طرف می‌کشد، با توجه به نحوه قرارگیری آن روی میزم. کابل V2 انعطاف پذیرترین کابلی است که من در یک ماوس گیمینگ امتحان کرده‌ام و در نهایت به این معنی است که احتمالاً حرکت ماوس شما را تحت تأثیر قرار نمی‌دهد، حتی اگر مثل من در مدیریت کابل تنبل شوید.

 

دکمه‌های چپ و راست ماوس در DeathAdder V2 اپتیکال هستند(از یک پرتو نوری مادون قرمز برای ثبت کلیک استفاده می‌کنند)، که به این معنی است که باید کمترین تعداد کلیک اشتباه، کمترین تأخیر و عمر بیشتری داشته باشند. ریزر تخمین می‌زند که آن‌ها 70 میلیون کلیک دوام خواهند داشت، در مقایسه با 50 میلیون کلیک موجود در DeathAdder Elite قدیمی.

 

سپس به سنسور می‌رسیم، حساسیت آن تا ۲۰،۰۰۰ DPI/CPI (۱۶٬۰۰۰)، میزان پیگیری تا ۶۵۰ اینچ در ثانیه (۴۵۰) و دقت رزولوشن ۹۹.۶٪ (۹۹.۴٪) است. این اعداد افزایش یافته ممکن است برای شما کمی چیزی نمایان باشد زیرا در عملکرد روزمره تفاوت زیادی ایجاد نمی‌کنند. چقدر باید اغلب به بالای ۱۶٬۰۰۰ DPI/CPI بروید؟ به ندرت.

 

با این حال، در ادامه روند در موس‌های اخیر ریزر، دکمه‌های چپ و راست ماوس کمی ضعیف هستند. وقتی که به صورت مستقیم روی آنها کلیک می‌کنید، احساس خوبی دارند، حتی قوی به نظر می رسند، اما حتی کمترین فشار ظاهری به سمت کنار آنها باعث تکان خوردن ماوس می شود. این حس مَن این است که این ماوس به هیچ وجه مقاوم در برابر ضربه نیست و باید بسیار مراقب آن باشید. این یک نقص نسبتاً کوچک است، اما من همین مورد را در Viper Ultimate Wireless نیز مشاهده کردم و امیدوارم ریزر بتواند به زودی آن را رفع کند. این از ساختار سخت‌افزاری سازگاری همگی کاسته است.

 

مزایا:

یکی از بهترین سنسورهای موجود

قیمت بسیار مناسب به دلیل عرضه مدل V3

شکل مناسب برای قرارگیری در دست

سازگار با انواع اندازه‌های دست

 

معایب:

کلیدها کمی نازک هستند

 

 

 

Logitech G203 LightSync

Logitech G203 LightSync

 

اگر ماوس Logitech G203 Lightsync را ماوسی آشنا می‌بینید، تنها شما نیستید. این ماوس از لحاظ عملکردی تقریباً مشابه G203 Prodigy است که قبل از آن عرضه شده بود.

 

G203 Lightsync در دسته‌بندی قدرتمندی از ماوس‌های با قیمت مناسب قرار دارد. قطعاً رقابت شدیدی با برند Razer دارد که مجموعه‌ای از ماوس‌های با این قیمت را در بر می‌گیرد؛ چون Deathadder Essential، Basilisk Essential و Viper Mini. با این حال، G203 Lightsync ویژگی‌های کافی دارد تا خود را نشان دهد. طراحی ساده آن تنها شامل ضروریات است و به طور کلی طراحی جذابیتی دارد که در هیچ جای دیگر به همین شدت یافت نخواهید کرد.

 

G203 Lightsync یک ماوس سیمی است، اما اگر به دنبال ماوس بی‌سیم هستید باید به مدل Lightspeed بپردازید. به جای اینکه Lightsync به سازگاری این ماوس با برنامه Logitech G و سیستم نورپردازی RGB اشاره کند که قادر است اثرات نورپردازی RGB را در محصولات متناسب لاجیتک یکپارچه کند. کمی گیج‌کننده است که محصولات غیر Lightsync نیز به طور متنوعی قابل ادغام با همین برنامه هستند.

 

سه ناحیه نورپردازی درون نوار باریکی قرار دارند که در پشت قسمت دست است و لوگوی بالای آن همان رنگ ناحیه مرکزی نورپردازی RGB را به خود می‌گیرد. اگرچه ممکن بود کنترل مستقلی برای لوگو خود داشته باشیم، این امکان باعث می‌شود اثرات گرادیان سه رنگ زیبا از یک طرف ماوس به سمت دیگر ایجاد شود.

 

با ترکیب این ماوس G203 Lightsync با نسخه سفید و خاکستری در مقابل نسخه سفید و سیاهی که قبلاً در مدل Prodigy وجود داشت، شما دارای یک ماوس بسیار شگفت‌انگیز به قیمت 40 دلار هستید. بله، تنها تفاوت دیگر ماوس G203 Lightsync نسبت به نسخه قبلی آن، وجود رنگ خاکستری در چرخ اسکرول است که قبلاً سیاه عادی بود.

 

برای مرور آزمایشی این ماوس، من نسخه سفید را انتخاب کرده‌ام و در حالی که نمی‌توانم به شما بگویم که چگونه پس از پنج سال به نظر خواهد رسید، می‌توانم به شما بگویم که از جعبه خارج شدن آن بسیار شگفت‌انگیز است.

 

از ماوس G203 Lightsync انتظار طراحی نزدیک به دستگاه ثابت دست راست با دو دکمه که در محدوده محل قرارگیری انگشت شست راست قرار دارند، داشته باشید. این دکمه‌ها قابل جدا شدن یا تعویض به سمت مخالف نیستند، که به طور قطع به عنوان یک نقص غیرمنتظره در طراحی یکپارچه G203 لاجیتک شناخته می‌شوند. با این حال، این یک طراحی ساده است و لاجیتک به درستی آن را “از پیش آزموده و مطمئن” توصیف می‌کند.

 

حسگر فعلی در G203 دارای محدوده DPI 200 تا 8,000 است که برای تقریباً تمامی صفحه‌های نمایشی 4K، به جز بزرگترین آنها، کافی است. پس از آن ممکن است شما بخواهید به یک گزینه با بزرگترین مزیت‌ها نسبت به G203 روی آورید. این حسگر برای بازی یکنواخت و مناسب بوده و در آزمایشات حسگر ماوس نتایج بسیار خوبی را به خود اختصاص می‌دهد.

 

شاید نیاز لاجیتک به ابداع مجدد ماوس با قیمت مناسب برای هر نسخه از G203 خود، به آرامی اعتماد به نفسی در نسبت به چیزی است که به بخش قابل تأمل‌ تر از ماوس‌های با قیمت مناسب از مجموعه‌ی گسترده آن می‌آورد. تغییراتی که با G203 Lightsync معرفی شده‌اند.

 

مزایا:

قیمت مناسب و بسیار ارزان

شکل بدنه مناسب برای علاقه‌مندان به ماوس‌های کوچکتر

روشنایی RGB سه منطقه‌ای

 

معایب:

کمبود ویژگی‌ها

کمبود دقت DPI

 

 

Logitech G502 X

Logitech G502 X

در بررسی اولیه، ماوس بازی G502 X از Logitech ممکن است به نظر نسبتاً متفاوت نباشد نسبت به نسل‌های قبلی خود، اما با دقت بیشتر، تغییرات مفیدی را متوجه خواهید شد، به ویژه برای بازیکنان .FPS اگرچه در سنسور بهبودیافته Hero 25k G502 تغییری اعمال نشده است، اما برخی از بهبودهای ارگونومیک قابل توجه، قابلیت سفارشی‌سازی و بهبودهای مختلف را شامل می شود.

 

در واقع،  Logitech بر تلاش برای سبک‌تر کردن G502 X تمرکز کرده است. وزن این ماوس ۸۹ گرم است که تفاوت قابل ملاحظه‌ای نسبت به وزن ۱۲۱ گرمی Hero دارد. متأسفانه، ماوس G502 X قابلیت تنظیم وزن را ندارد مانند مدل Hero که اضافه شدن این قابلیت، به ویژه با در نظر گرفتن قیمت یکسان با محصول قبلی، افزودنی قابل قبولی بود.

 

هیچ سیستم LED در پشت نماد Logitech G وجود ندارد و هیچ سیستم RGB هم ندارد. و اگرچه این امر کمی نارضایت کننده است که نمی‌توانید نشانه‌های اعلان خطر را روی ماوس خود برنامه‌ریزی کنید، اما این تغییر منطقی به نظر می‌رسد که به مخاطبان FPS جذابیت بیشتری داشته باشد. در حالی که چرخ اسکرول اکنون از جنس پلاستیک است و نه فلز، به منظور بهبود وزن، اما همچنان از امکان پیچیدن بی‌نهایت برخوردار است.

 

 

درباره قرارگیری دست، یکی از تفاوت‌های عمده نسبت به مدل قبلی در زاویه قرارگیری دست است. اگرچه ابتدایی‌ترین اعتراض من این بود که پوسته با طراحی پروفیل پایین‌تر بسیاری از معکوس شدن مچ دست من روی میز سبب می‌شود، اما حالا دستم به موقعیت مورد نظر من جابجا شده است. الآن می‌فهمم. آن کمی ماوس منحرف شده است، مانند آن ماوس‌های عمودی که در حال حاضر در دفاتر محبوب هستند، که باعث ارگونومی برتر نسبت به قرارگیری ساده و صاف دست با جلو به روی طراحی اصلی می‌شود.

 

G502 X  شاید سنسور به روز رسانی نداشته باشد، اما سوئیچ‌های آن اکنون از نوع سوئیچ‌های هیبریدی Lightforce  هستند. آن‌ها اپتو-مکانیکی هستند، بنابراین سرعت نوری را با فعال‌سازی مکانیکی ترکیب می‌کنند. آن‌ها کمی سنگین به نظر می‌رسند، اما این به احتمال زیاد به دلیل کاستی از قطعات داخلی درون ماوس است.

 

درباره قیمت‌گذاری، در حدود قیمت مدل‌های قبلی قیمت گذاری شده اند: ۸۰ دلار برای نسخه سیمی، ۱۴۰ دلار برای نسخه بی‌سیم و ۱۶۰ دلار برای مدل G502 X Plus. آخری از بقیه فقط شامل RGB است که وزن آن را به ۱۰۶ گرم افزایش می‌دهد نسبت به نسخه سیمی. این به هر حال یک روش است برای تفکیک کاربران محصولات کمی مفیدتر از باقی، اما ۲۰ دلار برای چند LED RGB کمی بالا به نظر می‌رسد.

 

 

 

مزایا:

از نظر ارگونومی بی‌نقص است

ساختار محکم و قوی دارد

سبک و با سیمی که تداخلی ایجاد نمی‌کند

 

معایب:

بهبودی در سنسور صورت نگرفته است

سوئیچ‌های Lightforce کمی سنگین به نظر می‌رسند

 

 

Logitech G Pro

Logitech G Pro

گذشته چهار سال بود که ما آخرین بار به ماوس بازی سیمی لاجیتک پرو نگاه کرده بودیم و من تعجب کردم که طراحی آن تقریباً همان است بعد از همه آن زمان با بهبودهای زیر سطحی، هر دو مدل بی‌سیم پرو و بی‌سیم پرو ایکس سوپرلایت از یک فاکتور شکل مشابه استفاده می‌کنند.

 

بهبودهایی مانند سنسور اپتیکی Hero 25K باعث شده است که DPI بیشینه آن به 25600 برسد. وزن آن 85 گرم است؛ اگرچه سبک‌ترین ماوس نیست، اما وزن آن قابل قبول به نظر می‌رسد. اگر شما در یک بازی سریع مانند CS: GO یا Valorant دست به این ماوس بزنید، باید توانمندی خوبی داشته باشید. من به طور خاص علاقه‌ای به ماوس های بازی بسیار سبک ندارم زیرا حس می‌کنم کمترین فشاری ممکن است آنها را خراب کند.

 

ماوس پرو احساس خوبی به من دست می‌دهد، به خصوص در بازی Diablo IV، جایی که منفجر کردن ده‌ها جسد با نکرومانسر با هر کلیک لذت‌بخش است. تست نهایی برای من همیشه بازی تیراندازی است.

 

ماوس پرو دارای طراحی فوق العاده است و دکمه‌های راست و چپ آن به دلیل فاصله کلیک حساسند. آن به اندازه ماوس های رقابتی دیگر سر و صدا ندارد؛ چیزی که همواره ترجیح می‌دهم. دو دکمه جانبی در موقعیتی بسیار ایده‌آل برای انگشت شست من قرار دارند، بنابراین نیازی نیست که آن را برای پیدا کردن آن هنگامی که قصد دارید در فصل پنج Call of Duty Warzone کسی را شکست دهید، دست به پرحرفی بزنید.

 

تاکید میکنم، این یک طراحی کلاسیک است و تعجبی نیست که چندان تغییر ظاهری نداشته است.

 

اگر لاجیتک از یک طراحی دوطرفه استفاده کند و دکمه‌ها را به هر دو طرف اضافه کند تا برای چپ‌دستانی‌ها هم فرصتی ایجاد کند، اصلا اذیت نمی‌شدم. به عنوان یک بازیکن چپ‌دست، که مجبورم همیشه بازی‌های کامپیوتری را با دست راست انجام دهم، این یک مسئله دشواری است که باید بپذیرم.

 

ماوس لاجیتک G Pro شما را با ظاهرش شگفت‌زده نخواهد کرد، اما آنچه که شما را متعجب می‌کند، نحوه بازی آن است. این یک طراحی مورد امتحان و اثبات است، تا زمانی که انتظارات شما را از نظر ویژگی‌ها بالا نبرده باشید.

 

با این حال، اگر به پشتیبانی از استراحت انگشت شست و دکمه‌های اضافی علاقه‌ای ندارید و به عملکرد بازی با کیفیتی نیاز دارید که کمتر از ۱۰۰ دلار هزینه کند، موش لاجیتک G Pro انتخاب مناسبی برای شما است.

 

مزایا:

کیفیت ساخت بسیار خوب

ظاهر کلاسیک

قیمت مقرون به صرفه

 

معایب:

ممکن است کمی لغزش داشته باشد

کمبود ویژگی‌های پیشرفته

 

 

Razer Naga Pro

Razer Naga Pro

طراحی کلی Naga Pro حفظ شباهت‌های بسیار زیادی با Naga Trinity دارد، اما برای اضافه کردن فناوری جدید، وزن آن کمی افزایش یافته است. Naga Pro در عرض 7 میلیمتری بیشتر و سنگین‌تر از Trinity با وزن 117 گرم است، اما به لطف پایه‌های 100% PTFE، بدون مشکل روی اکثر سطوح به خوبی روان حرکت می‌کند. بزرگتر بودن ماوس همچنین نیاز به عادت دارد.

 

من عاشق سوئیچ‌های نوری-مکانیکال Razer هستم که از نور برای تشخیص کلیک‌ها به جای مکانیک استفاده می‌کنند و این امر آنها را بسیار سریع می‌کند. همچنین این سوئیچ‌ها مقاوم هستند و عمر مفید آنها تا ۷۰ میلیون کلیک است، البته Naga Pro همچنین دارای دکمه‌های دیگری نیز است. سه پلاک قابل تعویض دارای ۲، ۶ و ۱۲ دکمه است که می‌توانید آنها را به دلخواه خود تنظیم کنید.

 

تنظیم مجدد دکمه‌ها در Razer Synapse کاری بسیار آسان است. یک امر ساده و با کلیک نقطه‌ای. شما می‌توانید هر چیزی از مجموعه‌ای از میانبرهای صفحه کلید ساده تا ماکروهای پیچیده بازی را تنظیم کنید، همچنین می‌توانید DPI ، نرخ پولینگ، لیفت-آف، مدیریت برق و البته نورپردازی Razer Chroma را تنظیم کنید.

 

بدون شک، هیچکدام از اینها اهمیتی ندارد اگر تجربه‌ای با تاخیر داشته باشید. خوشبختانه، فناوری بی‌سیم    HyperSpeed ارائه شده توسط Razer شگفت‌انگیز است. من از سایت vsynctester.com برای سریع‌ترین اندازه‌گیری تاخیر استفاده کردم و بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم. این آزمون زمانی را ثبت می‌کند که ماوس به حرکات ماوس شما پاسخ می‌دهد. در حالت سیمی، زمان 6 میلی‌ثانیه را ثبت کردم در حالی که اتصال بی‌سیم Naga Pro موفق به ثبت 6.1 میلی‌ثانیه شد – یک تفاوت 0.1 میلی‌ثانیه. اتصال بلوتوث نیز 4-6 میلی‌ثانیه کندتر است اما تنها چشم حساسی به آن در استفاده روزمره‌ای می‌تواند توجه کند.

 

سنسور اپتیکال Naga Pro همچنین به سنسور Razer Focus+ با دقت 20,000 DPI و ردیابی 650 IPS به‌روزرسانی شده است. این بسیار فراتر از آنچه بیشتر افراد نیاز دارند است.

 

اکنون، با تمام این تکنولوژی فوق العاده، نگرانی از تخلیه باتری ماوس طبیعی است، اما ریزر ادعا می کند طول عمر باتری ماوس 150 ساعت می باشد. من این نسخه بررسی را در هفته‌ای گذشته استفاده کردم – با میانگین 14 ساعت در روز و هنوز حدود 35٪ باتری باقی است. این شامل مقدار زیادی بازی، کار و تعویض بین بی‌سیم و بلوتوث بوده است.

 

به صراحت، بدون در نظر گرفتن عدم وجود یک داک، هیچ چیز مخصوصاً درباره Naga Pro برای انتقاد واقعی وجود ندارد. عشاق توانایی‌های این ماوس Razer Naga Pro از گیم های که انجام می دهند و مأموریت‌های متنوعی را انجام می‌دهند، سرعت، دقت و چندکاره بودن آن را دوست خواهند داشت.

 

مزایا:

تنظیمات گوناگون و متنوع

سازگاری با داک شارژ ماوس   Razer Chroma

 

معایب:

ضخامت و وزن بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

best mouse gaming-min

معرفی برترین ماوس های گیمینگ