در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

Nintendo

نینتندو به دنبال استودیوهای بیشتری است تا روی IPهای خود کار کنند

با توجه به اینکه نسل بعدی سخت‌افزار نینتندو به نظر می‌رسد در سال 2024 عرضه شود، این شرکت بازی‌سازی ژاپنی به دنبال یافتن شرکای جدید و استودیوهاست تا در آینده بیشتر بر روی ای پی های خود کار کنند.

با همین در نظر داشت، کریستوفر درینگ بر روی وبسایت GamesIndustry می‌گوید که حداقل سه استودیو در حال حاضر “در گفت‌وگوهای مختلف درباره ساخت بازی‌هایی براساس برندهای نینتندو” هستند.

او گفت:

“همچنین می‌دانم که نینتندو در حال حاضر با توسعه‌دهندگان مستقل دیگر در حال ملاقات است تا شرکای جدیدی پیدا کند. برخی از آنها مربوط به انتشار بازی‌های مستقل است، اما همچنین استودیوهایی را بررسی می کنند که بتواند با آنها به توسعه عناوین نینتندو پرداخت. نینتندو به طور منظم با تیم‌های شخص ثالث همکاری می‌کند، از جمله باندای نامکو، پلاتینوم گیمز، مرکوری استیم، وی‌فوروارد و گریزو. اما شرکت قصد دارد به این لیست اضافه کند و من نیز از سه استودیویی که در گفت‌وگوهای مختلف درباره ساخت بازی‌های براساس برندهای نینتندو هستند مطلع هستم.”

بعضی از بهترین بازی‌های انحصاری در دوران نسل سوییچ توسط تیم‌های خارج از شرکت ساخته شده‌اند، مانند استودیو MercurySteam که در ساخت Metroid Dread سهیم بود. استودیوهای دیگری مانند WayForward و Brace Yourself Games نیز در سال‌های اخیر با مالکیت نینتندو انتخاب شده‌اند.

متأسفانه، منبع به جز این “سه استودیو” جزئیات دیگری ارائه نکرده است.

 

شما در مورد استودیوهای که نامی از آنها به صورت رسمی برده نشده چه حدسی می زنید؟

منبع : NintendoLife

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Nintendo

نینتندو به دنبال استودیوهای بیشتری است تا روی IPهای خود کار کنند