در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

pc controller-min

معرفی برترین کنترلر ها برای کامپیوتر

برترین کنترلرها برای PC

 

کنترلر Xbox Elite Series 2

کنترلر Xbox Elite Series 2

با بررسی کنترلر Xbox Elite Series 2 متوجه می شوید یک کنترلر کامل برای گیمرهای حرفه‌ای است که حاضرند قیمت بالا را برای این کنترلر بپردازند. تمام دکمه‌ها به‌طور کامل قابل بازنگری مجدد هستند، در حالی که چهار پدال عقب امکان تغییر عملکرد دکمه‌های صفحه را زمانی که نگه داشته شوند یا عملکردهای خاص خود را در داخل یک بازی دارند. پدل‌های عقب، D-pad و استیک‌های این کنترلر حتی به‌صورت مغناطیسی به‌هم متصل شده‌اند تا قابلیتی آسان برای به‌دست آوردن بهترین حسی که شما علاقه‌مند هستید، فراهم شود و Elite 2 به واسطه Xbox Design Lab حتی قابل سفارشی نمودن بیشتر است.

به‌عنوان یک گزینه بی‌سیم، کنترلر Xbox Elite Series 2 دارای باتری شارژی داخلی است که برای ۴۰ ساعت یکبار شارژ کردن کافی است. بنابراین شما نیازی نخواهید داشت تا برای Core Controller باتری AA را تهیه کنید. علاوه بر پشتیبانی از Xbox Wireless، اتصال بلوتوث و یک پورت USB-C نیز وجود دارد، که این امکان را به شما می‌دهد تا از آن به‌راحتی با کامپیوتر یا اسمارت فون خود استفاده کنید.

 

کنترلر Xbox Series X/S

کنترلر Xbox Series X/S

می‌توانید با یک کنترلر کلاسیک به صورت بی نقص بازی کنید، بنابراین با بررسی کنترلر Xbox Series X/S متوجه میشوید که سخت افزار این کنترلر بسیار عالی است. در این کنترلر هیچ ویژگی  پیچیده ای وجود ندارد، بلکه مایکروسافت به یک طراحی آشنا و راحت از دسته بازی کنسول Xbox One پایبند می‌ماند. با این حال، با انجام چند تغییر کوچک، تجربه‌ی شما در استفاده از آن با کنسول‌های جدیدتر، شامل ضبط گیم‌پلی، استفاده از دکمه D-pad و حس بهتر در دست گرفتن، بهبود می‌یابد.

کنترلر Xbox Series X/S از طریق پروتکل بی‌سیم بهبود یافته خود به Xbox شما متصل می‌شود که تاخیر کمتری را فراهم می‌کند. همچنین با پشتیبانی بلوتوث داخلی، برای بازی کردن در کامپیوتر یا اسمارت فون خود عالی است. با این حال، برای بازی بی‌سیم، این کنترلر از باتری AA استفاده می‌کند که در سال 2023 کمی قدیمی است. بنابراین برای راحتی از همه این دردسرهای باتری، یک پوشش USB-C در دسترس است و همچنین باتری مخصوص قابل شارژ توسط شرکت مایکروسافت برای این کنترلر عرضه شده است.

 

کنترلر PowerA Enhanced Wired

کنترلر PowerA Enhanced Wired

اگر همواره دوستانتان برای بازی‌های سریع Madden NFL 24 به شما سر می‌زنند، داشتن تعدادی کنترلر آماده برای بازی می‌تواند مناسب باشد. گزینه‌ای بسیار ارزان‌قیمت مانند کنترلر سیمی ارتقا یافته PowerA، عالی است تا همیشه آماده باشد و کسی از بازی‌کردن محروم نشود. با هزینه کمتر از ۴۰ دلار، این کنترلر ارزان است اما هنوز با ساختار محکمی که در برابر هر عملیاتی استحکام می‌یابد، ارائه می‌شود.

با ظاهر و حسی مشابه با گزینه استاندارد سری X، دسته بازی PowerA آسان برای استفاده است. صفحه دکمه‌ها، تریگرها و استیک‌ها تقریباً یکسان است، با این تفاوت که وزن آن کمتر است و از گزینه‌ای صرفاً سیمی استفاده می‌کند. حتی یک دکمه به اشتراک‌گذاری و یک سوئیچ خاموش کننده میکروفون نیز در بدنه آن وجود دارد، در حالی که دکمه‌های پشتی قابل برنامه‌ریزی برای اجراهای سریعتر در بازی بسیار مفید هستند. به طور کلی، دکمه‌های صفحه بازخورد بسیار پرقدرت و به طور کلی، کنترلر عملکرد عالی ارائه می‌کند. شما این کنترلر قیمتی اقتصادی را به عنوان یک گزینه پشتیبان یا حتی کنترلر اصلی خود دوست خواهید داشت.

 

کنترلر Turtle Beach Recon

کنترلر Turtle Beach Recon

کنترلر باسیم Turtle Beach Recon، قابلیت‌های فراوان را با قیمتی قابل قبول ارائه می‌دهد. با قیمت حدود ۵۰ دلار، این دسته بازی شامل تمام دکمه‌ها، تریگرها و استیک‌های سنتی یک کنترلر اکس باکس است، همراه با دو دکمه پشتی اضافی که به شما امکان می‌دهد کنترل‌ها را بدون جدا کردن انگشتان از استیک‌ها فعال کنید. شما می‌توانید این دو دکمه پشتی را به هر کاری که دوست دارید پیکربندی کنید، از جمله تنظیم حساسیت استیک‌ها برای دقت بهتر.

Turtle Beach Recon یک کنترلر سیمی ساختارمند و راحت با مهره‌های ارگونومیکی است که قابلیت نگه‌داری محکم در هنگام بازی را تضمین می‌کند. با این حال، تنظیمات صدایی که آن را منحصر به فرد می‌کند. هنگام اتصال هدست بازی به کنترلر، شما می‌توانید با تنظیمات EQ مختلف، مانند SuperHuman Hearing، با سیگنال‌های صوتی که در غیر این صورت ممکن است از آنها خبر نداشته باشید، آشنا شوید. و تنظیمات ساده روی کنترلر برای ترکیب بازی/گفت‌وگو باید ارتباط با هم‌تیمی‌هایتان را آسان کند.

 

کنترلر DualSense

کنترلر DualSense

با بررسی کنترلر DualSense معلوم میشود که این دسته یک کنترلر فوق العاده است که برای پلی استیشن 5 ساخته شده است و به نسبت هزینه، مناسب است و به شما فقط یک کنترلر بی‌سیم ساده با چند موتور لرزشی برای احساس اتفاقات در بازی نمی‌دهد، بلکه یک دستگاه لمسی واقعی است که واقعاً با توجه به قابلیت های متنوع این کنترلر هر کاربری را به سوی خود جذب می کند.

 

بر اساس سایت PlayStation می توان اینطور گفت که کنترلر PS5 DualSense در دست شما با دوال شاک 4 مشابهت خواهد داشت، که برای بسیاری از گیمرها تنظیم راحتی فراهم می‌کند. بدنه آن بزرگ است، با یک الگوی گریب و دکمه‌های کارا. اما وقتی بازی‌ها از قابلیت‌های دسته استفاده می‌کنند، آن به یک دستگاه ورودی ساده تبدیل نمی‌شود. بازخورد لمسی بخشی از آن است، اما همچنین تریگرهای قابل تنظیمی وجود دارند که می‌توانند به طور پویا مقاومت را تنظیم کنند. تنها ایراد عمده این کنترلر سونی عمر باتری کم باتری آن است که بین هر بار شارژ حدود ۱۰ تا ۱۳ ساعت انرژی می‌دهد.

 

کنترلر Razer Wolverine V2 Chroma

کنترلر Razer Wolverine V2 Chroma

برای یک کنترلر حرفه‌ای که می‌توانید تنظیمات ایده‌آل خود را بر اساس آن اعمال کنید، بهترین گزینه Razer Wolverine V2 Chroma است. شما می‌توانید تمام دکمه‌های صفحه را بازنگری کنید و همگی از واکنش بسیار سریع برای اقدامات سریع‌تر برخوردارند. حالت تنظیمات سنگین این کنترلر نیز به شما اجازه می‌دهد LT و RT با کمترین لمس ورودی را ثبت کنند، اما همیشه می‌توانید از تغییر وضعیت تاحدود کامل عملکرد کامل تریگرها استفاده کنید تا دقت بیشتری بر خوردار شوید. همچنین شش دکمه چندکاره قابل بازنگری اضافی را نیز دریافت می‌کنید، از جمله دو دکمه پدالی کوچک و چهار تریگر برای یک گزینه به‌طور کامل سفارشی شده.

کنترلر Razer Wolverine V2 Chroma یک کنترلر سیمی است تا هر گونه تاخیر که ممکن است شما با یک کنترلر بی سیم داشته باشید را کامل از بین ببرد . این دسته بازی همچنین بسیار ساختار قوی‌ای دارد، شامل نورپردازی RGB جالب و طراحی ارگونومیک با حسی کمی متفاوت از قالب سنتی Xbox می‌باشد.

 

کنترلر Razer Wolverine Ultimate

کنترلر Razer Wolverine Ultimate

کنترلر Wolverine Ultimate از Razer به طور قابل توجهی ممکن است بهترین گیم‌پد موجود در حال حاضر باشد، به استثنای یک عامل ناسازگار: ناتوانی در اتصال بی‌سیم به کامپیوتر. این گیم‌پد به سبک Xbox بسیاری از ویژگی‌های لوکس مشابه کنترلر بی‌سیم الیت Xbox One را ارائه می‌دهد، مانند دکمه‌های دایره‌ای قابل تعویض و پدل‌های پشتی قابل شخصی‌سازی. علاوه بر این، قیمت آن نیز مشابه است، که سوال مطرح می‌شود: چرا به جای آنها یکی را خریداری نکنید؟

شاید برای همه مناسب نباشد، اما این کنترلر Wolverine Ultimate دارای تعداد قابل توجهی ویژگی منحصربه‌فرد و واقعاً جذاب است. برای شروع، دکمه‌هایی که با عنوان A، B، X و Y مشخص شده‌اند  مانند دکمه‌های موس کلیک می‌کنند. این جزئیات به نظر ممکن است ظاهراً جزئی و بی‌اهمیت باشند، اما تفاوت قابل ملاحظه‌ای دارند. شبیه استفاده از صفحه‌کلید‌های فشاری در طول عمر شما و سپس انتقال به سوئیچ‌های مکانیکی است. هرچند تنظیم کابل USB میکرو زبر 10 فوتی ممکن است برای بعضی افراد نیاز به تنظیم داشته باشد، اما فشار دادن دکمه‌ها با حس لمسی حسی فوق العاده را منتقل می کند.

 

کنترلر Scuf Instinct Pro

کنترلر Scuf Instinct Pro

کنترلر Scuf Instinct Pro به شما امکان بهبود رقابتی می‌دهد. ظاهر آن شباهتی با کنترلرCore دارد، اما شامل امکانات اضافی مانند چهار پدال ساده‌ترین و قابل تنظیم می‌باشد. یک سوئیچ نزدیک به تریگرها باعث می‌شود آنها مانند یک کلیک موس عمل کنند و زمان پاسخ دهی سریعتری را فراهم کنند که در بازی‌های شوتر بسیار مفید است. همچنین، چهار عدد استیک قابل تعویض نیز به شما امکان می‌دهد حس بهتری را در هنگام نابودی دشمنان پیدا کنید.

طراحی کلی کنترلر Scuf Instinct Pro چیزی است که شما می‌توانید با دیدن آن تعجب کنید. در ابتدا با ساختار سبک و ارگونومیک آن شروع می‌کنیم، بنابراین حتی در طولانی ترین پلی تایم با کنترلر خسته نخواهید شد. زبری که در پشت کنترلر وجود دارد نیز دست شما را به خوبی در محل قرار می‌دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

pc controller-min

معرفی برترین کنترلر ها برای کامپیوتر