در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

PS

پلی استیشن 900 نفر از کارمندان خود را اخراج می کند

سونی امروز تأیید کرده که حدود ۹۰۰ نفر از کارکنان پلی‌استیشن یا حدود ۸ درصد از نیروی کار خود اخراج خواهند شد. این اقدام به منظور «آماده کردن خود برای آینده و آماده کردن کسب و کار برای آنچه پیش رو دارد» انجام خواهد شد. همچنین، استودیوی لندن پلی‌استیشن نیز کاملاً تعطیل خواهد شد و «فایر اسپرایت» کوچکتر خواهد شد.

جیم رایان، رئیس و مدیرعاملی که به‌زودی از «سونی اینتراکتیو انترتیمنت» جدا می‌شود، توضیح می‌دهد: جوامع پلی‌استیشن برای ما بسیار با اهمیت هستند، بنابراین احساس کردم مهم است شما را در روزی دشوار از شرکت ما آگاه سازم. ما تصمیم بسیار دشواری گرفتیم که برنامه کاهش تعداد افراد ماجمعیتی را حدود ۸ درصد یا حدود ۹۰۰ نفر، تحت قوانین محلی و فرآیندهای مشورتی شروع کنیم.

رایان می‌گوید که صنعت بازی‌ها به طرز چشمگیری تغییر کرده و بنابراین سونی نیاز دارد که «آماده برای آینده» خود باشد برای سال‌های آینده. «ما باید از انتظارات توسعه‌دهندگان و گیمرها پاسخگو باشیم و ادامه دادن فناوری‌های آینده در بازی‌ها را تشویق کنیم، بنابراین یک گام عقب برداشتیم تا اطمینان حاصل کنیم که برای ادامه تجربیات بازی‌های بهتر به جامعه آماده هستیم.

در یک ایمیل داخلی که توسط رایان به اشتراک گذاشته شده است آمده که «چند استودیوی پلی‌استیشن تحت تأثیر قرار گرفته‌اند»، که شامل بسته‌شدن استودیوی لندن و کاهش اندازه «فایر اسپرایت» می‌شود. استودیوی اول در حال کار بر روی یک بازی آنلاین  مبتنی بر افسانه بود، در حالی که استودیوی دوم در حال کار بر روی پروژه ای بوده که رونمایی هم نشده بوده است.

 

نظر شما در مورد این خبر چیست؟

منبع : PushSquare

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

PS

پلی استیشن 900 نفر از کارمندان خود را اخراج می کند