در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

PSN

معرفی ظرفیت های اکانت های سرویس پلی استیشن

PS Network

اکانت ساخته شده در شبکه PlayStation شامل 3 ظرفیت میباشد به شرح زیر:

ظرفیت 1 : فقط آفلاین

ظرفیت 2 : آفلاین و آنلاین

ظرفیت 3 : فقط آنلاین

 

ظرفیت 1:

ظرفیت 1 امکان اجرای بازی بصورت آفلاین را به شما می دهد. در این ظرفیت نمی توان دوباره بازی مورد نظر خود را نصب کنید و قابلیت فروش مجدد نیز ندارد. در واقع اگر بعد از نصب بازی مجدد کنسول را به اینترنت وصل کنید بازی شما قفل خواهد شد.

 

ظرفیت 2:

در این ظرفیت می تواند هم به صورت آنلاین و هم آفلاین از محتوای اکانت استفاده کنید. این نوع ظرفیت قابلیت فروش مجدد را نیز دارد و میتواند در تمامی اکانت های دیگر خود نیز بازی کنید. یکی از مزایای بسیار خوب این نوع ظرفیت این است که می تواند بعد از اتمام بازی مورد نظر خود این اکانت را بفروش برسانید یا با اکانت دیگری تعویض نمایید. هر اکانت قانونی یک اکانت ظرفیت 2 برای PS4 و یک اکانت ظرفیت 2 دیگر برای PS5 دارد.

 

ظرفیت 3:

در این ظرفیت شما فقط می توانید به صورت آنلاین از محتوای اکانت مورد نظر استفاده کنید و دسترسی به اینترنت در این ظرفیت لازم می باشد. در این ظرفیت شما باید فقط در اکانتی که تحویل میگیرید بازی کنید. این ظرفیت را نیز همانند ظرفیت 2 می توانید به فروش برسانید و اگر بازی شما به هر دلیلی پاک شد می توانید مجدداً اقدام به نصب آن کنید و همچنین می تواند این نوع اکانت را نیز بعداً به فروش برسانید. این ظرفیت نیز همانند ظرفیت 2 شامل گارانتی می باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

PSN

معرفی ظرفیت های اکانت های سرویس پلی استیشن