در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

اکانت پلی استیشن-min

آشنایی با اکانت های غیر قانونی پلی استیشن

اکانت هایی که توسط هکر، هک شده اند و توسط هکر های معروف در اختیار فروشندگان اکانت های غیر قانونی کشور های مختلف قرار میگیرد کاملا بصورت ایمیل اورجینال و بدون دستکاری اطلاعات صاحب اکانت فروخته میشوند.

در فروشگاه های مختلف همانند هکر های اصلی این اکانت ها فروشندگان نیز اطلاعات اکانت را دستکاری نمیکنند و بصورت ایمیل اورجینال میفروشند که به عنوان اکانت های هکی ایمیل اصلی آن را میشناسیم. در ایران افراد زیادی از این اکانت ها برای PS4 خود استفاده می کنند.

پلی استیشن نتورک

استفاده از این نوع اکانت ها معمولا مشکلی ندارند و صاحب اصلی اکانت با عوض کردن ایمیل و یا غیر فعال کردن دستگاه های دیگر از پنل مدیریتی سایت PlayStation دسترسی نفر دوم به بازی ها را متوقف کرده و بازی ها برای نفر دوم غیر قابل استفاده میشود و در استفاده از این نوع اکانت ها مجازاتی از طرف سونی برای فرد دوم در نظر گرفته نمیشود.

اما متاسفانه برخی از فروشندگان به جهت سود بیشتر از قابلیت تغییر ایمیل و اطلاعات شرکت سونی سوءاستفاده کرده و ایمیل آنها را عوض میکنند و آن را در اختیار کاربر نفر دوم قرار میدهند. در این حالت به احتمال زیاد صاحب اکانت به شرکت سونی شکایت و کد دستگاه نفر دوم شناسایی و نفر دوم در مرحله اول به مدت 30 روز بن میشود و نمیتواند از خدمات دیجیتالی این سایت استفاده کند.

اکانت های دزدی: در حالت بعدی فروشنده علاوه بر اینکه ایمیل را عوض میکند و حساب آن کاربر(دلار، یورو و …) برداشت کرده و بازی های روز دنیا یا اشتراک PS Plus را به میل خود خریداری کرده و آن را با قیمت ارزان میفروشد که نوع اکانت ها، اکانت های دزدی محسوب میشود که مجازات آن یک سال بن توسط سونی برای دستگاه دوم تعیین میشود.

اکانت های بالانس: فروشنده با تقلب و حساب های تقبلی شروع به خرید دلار یا یورو به صورت گیفت کارت میکند، گیفت کارت را وارد و اکانت مورد نظر را شارژ میکند و با استفاده از شارژ آن بازی های زیادی را خریداری نموده و بصورت اکانت با تمامی بازی ها و قیمت بسیار ارزان میفروشد. در این حالت هم پول بدست آمده دزدی و ایمیل نامعتبر است و به احتمال زیاد دستگاهی که از این نوع اکانت های استفاده میکند توسط سونی بن دائم خواهد شد.

در کل اگر شما اکانتی هکی را به صورت ایمیل اصلی تحویل بگیرید و فروشنده اکانت هیچگونه تغییری در اطلاعات ایجاد نکرده باشد مشکلی برای کنسول شما پیش نمی آید و تنها بازی های شما در اتصال بعدی شما به اینترنت قفل می شوند. اگر اکانت ایمیل اصلی تهیه کنید می توانید حتی بر روی PS5 نیز از آن استفاده کنید.

اگر هم عناوین مورد علاقه ی خود را به صورت قانونی تهیه می کنید جای هیچگونه نگرانی در خصوص قفل شدن بازی ها یا موارد دیگر نخواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اکانت پلی استیشن-min

آشنایی با اکانت های غیر قانونی پلی استیشن