در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با شماره تلفن: 36915201 - 021 تماس بگیرید

Plus

مقایسه سه سطح سرویس پلی استیشن پلاس

پلی استیشن پلاس

سونی سرویس PlayStation Plus خود را به منظور ارائه بیشتر از مزایا و ویژگی‌ها گسترش داده است. در حالی که گزینه استانداردی که سال‌هاست مشترک آن هستیم تحت عنوانی بازاریابی مجدد فعالیت خواهد کرد، دو سطح بیشتر معرفی شده‌اند تا اعضا بیشتری را در قالب اشتراک خود مورد استفاده قرار دهند. در این راهنمای PS5، به تجزیه و تحلیل سه سطح و به اشتراک گذاشتن دسترسی به هر یک از آنها می‌پردازیم.

 

توضیحات مربوط به هر سه طرح PS Plus :

 

در به‌روزرسانی PS Plus ماه ژوئن، کاربران از ویژگی‌های جدید بسیاری بهره‌مند شده‌اند، بنابراین جدول زیر به‌صورت “ویژگی تمامی سطوح در یک نگاه” برای مشاهده آنچه هر یک ارائه می‌دهند طراحی شده است. به‌آسانی می‌توانید به آنچه که هر سطح به شما دسترسی می‌دهد نگاهی بیندازید و سپس در بخش‌های جزئیات بیشتر زیر، در مورد آن بیشتر بخوانید.

اجرای زمانی و محدود بازی ها بازی های PS1/PS2/PSP برای دانلود یا استریم استریم عناوین PS3 دانلود حدودی 400 بازی برای PS4/PS5 تخفیف‌های انحصاری، ذخیره‌سازی ابری، دسترسی چندنفره آنلاین دانلود بازی های ماهانه PS4/PS5  
× × × × PS Plus Essential
× × × PS Plus Extra
PS Plus Premium

PlayStation Plus Essential

“PS Plus Essential” برای اعضای فعلی است که می خواهند عضویت خود را به همان شکل که هم‌اکنون است ادامه دهند. این به‌عبارتی یک نسخه با یک نام جدید برای  PS Plus است که قبلاً با آن آشنا هستیم. این سطح به شما هر ماه یک بازی PS5 و دو بازی PS4 به عنوان بخشی از عضویت شما، همچنین دسترسی به چند نفره آنلاین، ذخیره‌سازی ابری و تخفیف‌های انحصاری ارائه می‌دهد.

قیمت این سرویس بصورت ماهانه 10 دلار، سه ماه 25 دلار و یک سال 80 دلار می باشد.

 

PlayStation Plus Exrta

اگر می خواهید به پکیج پایه PS Plus خود بازی‌های اضافی PS5 و PS4 اضافه کنید، سرویس “PS Plus Extra”  برای شما مناسب است. اصولاً این سطح خدمات پیش‌فرض PS Plus و PS Now را تحت یک عنوان ترکیب می‌کند و  اینکه حالا شامل عناوین PS5 هم می‌شود. این مجموعه گفته شده حاوی تا ۴۰۰ بازی PS5 و PS4 خواهد بود در دسترس خواهند بود و همه آن ها قابل دانلود هستند.

 

در زمان راه‌اندازی، این لاین‌آپ شامل بازی‌هایی مانند Death Stranding، God of War، Marvel’s Spider-Man، Marvel’s Spider-Man: Miles Morales، Mortal Kombat 11 و Returnal به علاوه بازی‌های دیگری خواهد بود.

قیمت این سرویس بصورت ماهانه 15 دلار، سه ماه 40 دلار و یک سال 135 دلار می باشد.

پلی استیشن پلاس

 

PlayStation Plus Premium

سطح بالاتر شامل بیشترین ویژگی‌ها می‌باشد، همانطور که انتظار می‌رود. علاوه بر همه چیزهای موجود در سطح‌های PS Plus Essential و Extra، شما همچنین قابلیت پخش بازی‌های PS3 را در کنسول خود خواهید داشت. این عناوین تنها برای پخش از طریق استریم موجود هستند و گزینه‌های دانلود موجود نیستند. همچنین، این کاتالوگ به بازی‌های PS1، PS2 و PSP نیز گسترده می‌شود که قابل دانلود خواهند بود. در کل، لیست بازی‌های PS1، PS2، PS3 و PSP قرار داده شده گفته می‌شود تا 340 عنوان خواهند رسید.

 

بعضی از عناوین PS1 و PSP در واقع با قابلیت ذخیره و برگشت به عقب از طریق یک رابط کاربری جدید به‌روزرسانی خواهند شد. علاوه بر این موارد، برخی از بازی‌های PS1 و PSP حتی رزولوشن و نرخ فریم بهبود یافته‌ای نیز خواهند داشت.

 

در نهایت، تجربه عناوین به صورت محدود زمانی از عناوین جدیدتر از طریق PS Plus Premium در دسترس خواهند بود. شما می‌توانید تا دو ساعت بازی کنید و در طول این زمان،  تروفی بدست آورید. اگر تصمیم به خرید بازی پس از پایان آزمایشی بازی را بگیرید، سیو های شما در زمان اجرای بازی از بین نخواهند رفت.

قیمت این سرویس بصورت ماهانه 18 دلار، سه ماه 50 دلار و یک سال 160 دلار می باشد.

پلی استیشن پلاس

PS Plus Deluxe

اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که امکان پخش بازی‌های PS3 وجود ندارد، سطح بالایی از PS Plus به PS Plus Deluxe نامیده خواهد شد. این شامل همه مزایای PS Plus Essential و PS Plus Extra است، به همراه یک کاتالوگ از بازی‌های کلاسیک محبوب از نسل‌های اصلی PlayStation، PS2 و PSP که قابل دانلود و بازی کردن هستند، همراه با اجرای محدود زمانی بازی است. در واقع، این معادل PS Plus Premium است، فقط بدون قابلیت پخش بازی‌های PS3

اگرچه تایید شده است که سطح PS Plus Deluxe ارزان‌تر از PS Plus Premium خواهد بود، اما هنوزی در سایت PlayStation به صورت رسمی قیمت‌گذاری اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Plus

مقایسه سه سطح سرویس پلی استیشن پلاس